Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J

jaruca

29. 11. 2010 2:02
Ahoj Marti, pohlazení

V

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

30. 11. 2010 3:31
Re: Ahoj Marti, pohlazení

...jen malé pofoukání...díky:-)

0 0
možnosti
SK

statečná kočička

24. 11. 2010 21:31
Jen dodávám,

strašně moc děkuji,téda,vy jste ženská,hustá,málem mi šly slzy do očí,díky.

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

26. 11. 2010 15:33
Re: Jen dodávám,

:) zhusta bývám hustá, svatá pravda:-))

0 0
možnosti
MJ

Michle Jan

24. 11. 2010 20:28
maly prispevek

Marto, velice rad ctu Vase clanky,klobouk dolu(ta s tim makem nema chybu),dekuji!

Jen muj postreh z me domacnosti:moje zena ma nastaveny termostat na 22°C(60 cm od podlahy),zadny setreni.Kuchyne jak ma byt(i gulas se naucila-knedle ne,ty mi kupuje v Despar),jeji quaglie(krepelky)se salveji,slaninou naspizu, to cele uvarene ve 2-3 litrech mleka(necha odvarit,zustanou takove hrudky)k tomu polenta=skoro orgasmus;-D.Nevim jak Ital,ale jedna takovahle friulanka-to je terno(z meho pohledu).Mak taky nemusi!Plzen povoli(COOP),co vic si prat.Preji zdravicko,piste,diky Jan.

Mandi,mandi.

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

26. 11. 2010 15:31
Re: maly prispevek

Plzeň v COOPu? Už tam mažu... a gratuluju k tak skvělé italské ženě: Takové kulinářské mňamky, uáá...Jste asi široko daleko jediný Čech, který má za ženu Italku, není-liž pravda? Mějte se bellissimo a moc děkuju. Marta

0 0
možnosti
JH

Jana_61

23. 11. 2010 2:13
ach....

Marto, slzím, jihnu, smekám a děkuju vám - hlavně za toho malého sedmiletého kluka, ukázala jste mu světýlko V

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

24. 11. 2010 6:08
Re: ach....

Jani, děkuju, to je poetické. S tím světýlkem si nejsem tak jistá, možná tehdy a jen na moment... :-( Mějte se hezky a přeju hodně veselých světýlek do Vašich očí! Marta

0 0
možnosti
S

sabka

20. 11. 2010 17:37
přesně takového borce si vzala kamarádka,

"přitáhla" ho ze Španělska, story  jako z červené knihovny,  vzali se za 3 měsíce od seznámení, všechny její kamarádky o něm snily v horkých letních nocích...já taky a že to byly velmi, ale  velmi žhavé sny......happy end se ovšem nekonal, za nedlouho se z prince stal nudný, ubručený maník, věčně sedící u TV ve vytahaných teplákách...vykopla ho asi za 4 roky, ale na památku jí zůstala nádherná okatá holčička s olivovou pletí a třícentimetrovýma řasama...;-)

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

21. 11. 2010 7:36
Re: přesně takového borce si vzala kamarádka,

Ty vytahaný tepláky by mi vůbec nevadily, to spíše kdyby sám chodit obrážet diskotéky:-)... ale je fakt, že tito kluci plodí neuvěřitelně krásný děti... jasně, zlatí čestí hoši taky...;-)

0 0
možnosti
PP

paja09

18. 11. 2010 14:29
konečně...:-)

No hurááá!!! Hlídám si Vaši stránku, hlídám...:-))

A zase jsem se po dlouhé době dočkala!!! Jako vždy - super čtení s duší, pobaví, poučí, sdělí... Jen houšť! Díky. Pavlína P.

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

18. 11. 2010 14:34
Re: konečně...:-)

:-) děkuju moc... asi za půlhodinku bude ta houšť větší...[;-)

0 0
možnosti
M

motylek_02

18. 11. 2010 2:49
dnes je ctvrtek

zejtra patek. Kabatek si sic nesiju, ale ciiiiihaaam. ;-)

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

18. 11. 2010 9:20
Re: dnes je ctvrtek

:) Dočíhejte, motýlku:-) Čtvrtek, chcípl krtek. Vstala jsem v pět a napsala. V pátek totiž asi nebudu on-line ani v jiné lajně. Ítek snad dodá během siesty fota (dřív než v 15 to asi nebude), zkusím to tam hodit ještě dnešní odpo... je to kratší a snad ne tak smutné...;-)

0 0
možnosti
AR

hujerroku

14. 11. 2010 18:51
hezké jako vždy

Moc se mi líbí vaše články, ale toho taliána mi až bylo líto ;-(

Jak můžete být tak zlá a odolat mu?:-)

Jen tak dál, těším se na další článečky a přeji vše dobré

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

14. 11. 2010 19:35
Re: hezké jako vždy

R^ to je moc vtipný - ano, jak můžu být taková zlá a odolat mu?;-D... asi před hodinkou jsem ho znovu potkala a chápu, že jsou ženy (i muži), kteří totálně zblblí opouštějí své partnery a rodiny... naštěsti se ten můj vztah k němu doživotně převeksloval na mateřský... tenhle článek byl tak trochu na smutnú notečkú, ale právě proto, že jsem to dlužila sama sobě (možná si určité věci vyjasnit)...

A moc Vám děkuju za milá slova, mějte se hezky. Slíbila jsem dole Arettě, že něco spáchám příští pátek - pokud se přinutím vstát za brzkého kuropění a psát - snad to bude kapánek veselejší:-) Mějte se fajn, Marta

0 0
možnosti
JJ

konzerva

13. 11. 2010 10:17
Všechno špatně,

milá paní Kučíková. Dle dnešních, všeobecně uznávaných trendů, jste měla podlehnout  okouzlení, nazvat to láskou a ve jménu této nejvyšší možné životní mety, jak se o tom zpívá ve většině, jistě kvalitních písní všude kolem, opustit manžela, vzít své děti a zachránit posmutnělého tatínka i se synkem. Protože je přece známo, že se tato příležitost nemusí už nikdy opakovat a ve jménu lásky je přece dovoleno vše!!!!;-D. Řekl bych, že jste strašně nemoderní, nečtete ty správné časopisy a nedíváte se na ty správné filmy. Je mi to velice, velice líto. ;-)

0 0
možnosti
JJ

konzerva

13. 11. 2010 10:18
Re: Všechno špatně,

P.S. Manželovi vyřiďte, že jsem si, při svých cestách po Itálii, opravdu

nevšiml, že by se v restauracích obsluze nedávalo spropitné, ba naopak a

že ve všech turistických průvodcích se přímo doporučuje spropitné obsluze nechávat. Mimo to, jakýsi "poplatek za prostírání či obsluhu", coperto, paušál na osobu, (nevím jak se to píše správně), jsme na svých účtech našli poměrně často. Nechápu, jak s takovým žgrgloňem možete žit. ;-)

0 0
možnosti

oldiess

13. 11. 2010 0:50
Marta je moderní Edmondo de Amicis

Už se těším, jak na to Italové přijdou, to pak budou čumět. A číst. Následně i my tady, už celostátně, nejen na blogu;-D No nic, zatím  od nás znají jen Viewegha a jeho nevěrnou Kláru. Takže dotaz Marti - děláte něco pro nápravu, třeba zatím na nějakým italským blogu?:-)

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

13. 11. 2010 7:54
Re: Marta je moderní Edmondo de Amicis

HonzoV, moje italský mimikry jsou "prostá starostlivá žena z lidu, která asi ani nezná pc"... takže okolí naprosto neví ani netuší... Navíc si nejsem jistá, zda by se mi psalo tak lehce v italštině jako v češtině, jasně že ne. Tak jsem ustájená v mý jediný a mateřský IDnes (a stejně mám pauzy jako bych mezitím sepisovala romány, nesepisuju, ale žiju... tak nějak vytíženějc, ale jo). A za toho Edmonda moc děkuju, to je ovšem pocta jako hrom. Jako italský hrom:-)). Díky, Marta

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy