Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Enaz

25. 1. 2011 22:06
Paní Marto ...

halóóó ... kdepak se touláte? Honem vstávat a hladit oddané čtenáře ... přece nás nenecháte takhle trpět?

Doufám, že se Vám daří moc dobře a jen nemáte čas. Přeji hezké dny :-).

0 0
možnosti

marta.kucikova

26. 1. 2011 13:51
Re: Paní Marto ...

Halóó... proboha netrpte, Enaz, urputně jsem na Vás myslela, aniž jsem četla Váš příspěvek - všimla jsem si ho až teď.... netrpte, dneska dám na blog zážitek z minulého týdne (mezi 15 až 16). Daří se mi... no jo, hlavně že jsme zdraví:-)) Přispívám teď poctivou fyzickou prací do rodinného rozpočtu, takže většinu domácích prací šmrdlám po nocích, jen to psaní šmrdlám oproti plánu méně než je žádoucí. Ne že bych neměla o čem psát, ale spíše jsou to věci dojemné (od toho jsou tady jiní psavci, já jsem v jiné škatulce... asi:-), těch veselejších bylo drobítek míň. Tak si mě dneska odpoledne zase užijte.... a moc děkuju, mějte se fajn. Marta

0 0
možnosti

Enaz

30. 12. 2010 20:37
Milá Marto,

0 0
možnosti

Enaz

30. 12. 2010 20:51
Re: Milá Marto,

sakra, dala jsem "entr" tam , kde jsem neměla ... nebo něco takového :/.

Tak začnu znova :

Milá Marto,

protože jsem nějak vypustila Vánoce a nepopřála jsem Vám, aby byla hezké ... a o tom nepochybuju, že byly, protože není nic hezčího než Vánoce s malými dětmi (a to i v tom připadě, že by podpálily stromeček, rozbily sváteční servis atd.), tak se to snažím dohnat.

Přeju Vám, aby byl přístí rok krásný, plný zážitků a splněných snů. A aby, kdyby se náhodou ty sny nespnily, jste měla stále tak příjemný pohled na svět a lidi kolem.

0 0
možnosti

zajicodvedle

27. 12. 2010 11:39
dííík!

Moc zdravím, taky jsem poslala svůj hlas a to hned dvakrát - z práce i z domova. Děkuju za všechny Vaše supeeer články a přeju sobě i ostatnímu čtenářstvu více a houšť! :-)

0 0
možnosti

marta.kucikova

29. 12. 2010 16:51
Re: dííík!

Děkuju moc, houšť do konce roku určitě nebude, ale pak se do toho tak nějak opřu... snad víc...:-)) Ať máte celý příští rok jemně radostný a radostně láskyplný:-)) Marta

0 0
možnosti

marta.kucikova

18. 12. 2010 7:40
Děkuji za vaši úžasnou čtenářskou podporu

nejenom ve hře o Blogerku roku 2010, ale zejména mimo ni. A moc děkuji za doslova lavinu milých mailů, které mi neustále chodí. Přeji vám všem radostné Vánoce a ať jsou vaše dny v příštím roce naplněny zejména lehkostí žití:)

Vaše MartaV

0 0
možnosti

motylek_02

18. 12. 2010 10:05
Re: Děkuji za vaši úžasnou čtenářskou podporu

:-) tak ja jsem poctive hlasovala a tesim se na dalsi tvorbu. Jinak se hlasim o svou vyhru, jsem v rozvojove zemi, a jsi na mem zebricku numero uno. Takze chci hladit. To bych zvazovala i to ze bych kvuli tomu zacala blogovat. ;-D

0 0
možnosti

januskova

16. 12. 2010 10:02
Milá Marto

děkuji, na poslední bloq jsem poslala odkaz i domů....

Hlas jsem vám také poctivě odevzdala již před časem. Gábina J

0 0
možnosti

marta.kucikova

17. 12. 2010 13:42
Re: Milá Marto

Díky, Gábino, tak snad se z toho posledního blogu u vás doma neopupínkovali:-)) Děkuju za váš cenný hlas,je to pro mě pocta. Mějte se hezky, Marta

0 0
možnosti

tibette

13. 12. 2010 23:30
fandím

Milá Marti, mám moc ráda Vaše příspěvky, pokaždé netrpělivě čekám na další. Pro mne jste absolutní vítězkou v anketě Bloger roku právě Vy.

0 0
možnosti

marta.kucikova

17. 12. 2010 13:41
Re: fandím

To je milé, děkuju. Ale stojím oběma nohama na zemi, naštěstí, takže mě JEN ta stříbrná na zem nesklátila:-), spíše to beru jako úspěch amatérky. Děkuju ještě jednou. M.

0 0
možnosti

ladyevil_cz

13. 12. 2010 9:29
Pro mě jsi první,

strážníčku...už jen proto, jak jsi se k boji postavila čelem R^ A teď pro mne za tuhle lichokopytku udělej jednu věc a potvrď mi, že jsi sice chtěla vyhrát...ale nebrala by si výhru získanou ne zcela regulérně ;-) Abych si nevyčítal, že jsem nenechal hlasovat přes spouty IP spousty démonů ;-D

0 0
možnosti

marta.kucikova

13. 12. 2010 15:24
Re: Pro mě jsi první,

Čertíku, copak jsi mě skrzevá to moje psaní ještě nepoznal? Já beru pouze vítězství čestná, ne nečestná... tudíž jsem absolutně spokojena. Jenom mě trochu mrzí, že podle mudrlantských řečí mých milých štamgastů jsem tudíž definitivně přišla o celoroční hlazení začínajících blogerů v rozvojových zemích... copak si s tím drbátkem počnu? Nechcete někdo podrbat?:-)) A děkujuV

0 0
možnosti

Lilly28

12. 12. 2010 9:57
.....

Vase clanky proste miluju.Uz jsem i ukecala manzela aby hlasoval pro Vas!Krasne svatky preji a hlavne piste!;-)

0 0
možnosti

marta.kucikova

12. 12. 2010 19:39
Re: .....

Milá statečná ženo:-), jestli jste manžela ukecala na Kučíkovou, tak to je pro mě odměnou nade vše odměny (ne každý muž by se dal ukecat, obzvláště od manželky), vážím si toho a MOC děkuju:-)) Mějte poklidné vánoční svátky! Marta

0 0
možnosti

Lady Gwendolyn

11. 12. 2010 0:25
Nenito u konce, dokud tlusta dama nezazpiva

a u vas v Italii je plno tlustych dam, ktere zpivaji operu;-) Cili je dobre, ze nevzdavate boj. Anketu jsem podporila;-)

Clanek je hezky napsany, s humorem a laskou, kterou lze vycist mezi radky. Blahopreji k vasi rodine, vas pan manzel a vy jste proste kousky  puzzle, ktere k sobe  najdou cestu. Pozdravy posilam, karmu jsem odklikla, anketu podporuji a preji vam hezky vikend.

P.S. Opet po faceliftu, snad mne poznate;-)

0 0
možnosti

marta.kucikova

11. 12. 2010 13:48
Re: Nenito u konce, dokud tlusta dama nezazpiva

Děkuju:-))) A operu tu zpívají zejména pánové. Tlusté dámy jinak miluju, neboť k nim mám blíž než k těm vyhublým. Koukám, že Vám pěkně upravili kromě popředí i pozadí...;-)

0 0
možnosti

Aretta

10. 12. 2010 23:31
Vás by měli dávat

v lékárně, aspoň kousek... na fšechno, na trable, na léčbu partnerských vztahů, na bolesti, na deprese.... a hlavně pro radost...

A už du;-)

0 0
možnosti

marta.kucikova

11. 12. 2010 13:45
Re: Vás by měli dávat

V

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS