Diskuse

B.Ú.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
W

weizenkleie1

5. 4. 2011 19:48
Muhehe...karma!

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

23. 5. 2011 22:30
Re: Muhehe...karma!

se zpožděním muhehe děkuju:-)

0 0
možnosti
E

Enaz

18. 3. 2011 10:23
Haloo,

právě jsem nevydržela a poslala mail ... měla jsem číst diskusi, protože nejsem jediná, kdo tu číhá :). Rychle se uzdravte, Marto. Děsně chybíte ...

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

20. 3. 2011 14:44
Re: Haloo,

všechno je dobrý, děkuju, Enaz.... jen ten ČAS! VV

0 0
možnosti
P

petrhajek.blog.idnes.cz

24. 2. 2011 16:39
tenhle článek jsem nějak propásl...

tak prosím 10dkg karmy, pěkně odležené, snad přijde k chuti...

Pěkné povídání. Ty se fakt v životě nenudíš. Asi bych neměl být takový asociál :-).

Zjistil jsem, že jsem asi morbidní - mě ten hrobník napadl hned na začátku. (Pak mě napadl ještě Kmotr, ale to bys sem asi nepsala, aby jsi se někde nekoupala s betonovýma botičkama :-) ).

0 0
možnosti
P

petrhajek.blog.idnes.cz

24. 2. 2011 16:40
Re: tenhle článek jsem nějak propásl...

A samozřejmě jsem si představil pana Alfonze z haló, haló.... "Rychle a diskrétně". :-)

0 0
možnosti
PC

georgesco

21. 2. 2011 16:17
šup šup

Haló, paní Marto, já vím, že jsem tvrdil, že kvalita je lepší než kvantita, ale měsíc uplynul a já marně čekám na Váš další svěží příspěvek...;-(

Jako když na hotelovém pokoji zazvoní telefon, rozespalý host ho vezme a v telefonu se ozve: " Dobrý den, zde hotelová služba. Vy jste chtěl vzbudit v sedm hodin?"

Host přitaká.

Na to se v telefonu ozve: "Tak šup šup, už je devět!"

Tak, Marti, šup šup, zase něco pro povzbuzení a pohlazení duše! :-)

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

22. 2. 2011 13:47
Re: šup šup

:-)) četla jsem to v noci, trošku rozmazaný oči a notebook byl trochu nečitelný po dětech, tak čtu "šuk šuk, haló paní Marto, ... " atd.... no probudil jste mě jako ranní kohout, ale pak jsem prozřela a přečetla správnou verzi... já bych řekla šup šup, už je ne devět, ale dvanáct, tak mějte, prosím, strpení, na blog jsem se skrzevá bacily celé rodiny a další radostné událostě prostě nedostala, resp. ani se neopovážila ani vzdychnout... ale snad to během týdne doženu, já to nejradši po ránu (myslím tím psaní, protože jsem hodně ranní pták)... tak šup šup a děkuju za trpělivost a vůbecV Marta

0 0
možnosti
MC

babucha

5. 2. 2011 22:49
pěkná pointa, paní kolegyně

čekala jsem, jaké "opravdové" zaměstnání to bude.... ;-) zdravím Vás - bývalá BÚ, MilCe

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

22. 2. 2011 13:39
Re: pěkná pointa, paní kolegyně

:-) ať se daří všem BÚ, bývalým, současným i budoucím....:-) (myslím zejména laskavým a ochotným BÚ)... díky a mějte se fajn, Marta

0 0
možnosti
PM

assam

31. 1. 2011 21:14
Kde ty na to chodíš??

;-D;-D;-D...Mno jo,horský vzduch provětrá hlavu,vytříbí mysl a klávesnice začne klapat...Šup sem honem další ;-).Petr

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

1. 2. 2011 6:22
Re: Kde ty na to chodíš??

...nechodím, ono to za mnou chodí samo;-)

0 0
možnosti
JH

Jana_61

28. 1. 2011 19:41
Marto,

já snad ty vaše blogy začnu pro mého muže překládat do angličtiny. Bude to snazší než ho naučit česky. Tohle mě odbouralo totálně ;-D

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

30. 1. 2011 7:06
Re: Marto,

Jani, jak je libo:-) Jedna milá holčina mě překládá do němčiny, a když jsem si říkala, že bych to možná s pomocí mých školou povinných dcer prubla do italštiny, tak jsem si pak zcela racionálně uvědomila, že by se tomu asi Italové moc nerozuměli (ne kvůli překladu, ale kvůli obsahu... a taky píšu o lidech tady okolo, i když uvádím jiná jména, ale kdyby se poznali...nevím, jestli by byli rádi...). Jaká krásná česká slůvka Váš manžel ovládá? Mějte se fajn a díky, M.

0 0
možnosti
DM

Aretta

28. 1. 2011 19:39
.....

0 0
možnosti
DM

Aretta

28. 1. 2011 19:40
.....

R^;-D;-D;-D

0 0
možnosti
DM

Aretta

28. 1. 2011 19:36
uíííjahulallá dýdlajdýja

dáááá!!!

A dost srandy, de se číst!

;-D;-D;-D

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

30. 1. 2011 6:59
Re: uíííjahulallá dýdlajdýja

V rámci domácí české výuky (čekají nás zase zkoušky) učím dceru mj. slovní druhy. Nádherné citoslovce, Aretto, děkuju za příklady (ze mně vypadlo jenom mňau a jau)...

0 0
možnosti
C

Camino

27. 1. 2011 20:42
Parada!!

Jo, paradni oblecek a klotove rukavy, mohl byt take muzikant, takovy klarinetista Acker Bilk je take nosilR^

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

30. 1. 2011 6:56
Re: Parada!!

:-)) Ačkoliv takový hrobník může ovládat i hudební nástroje...(zeptám se, jestli i klarinet)... když jsem kdysi nastupovala do SBČS (Na příkopech v Pze), měla jsem paty sražené před úctyhodnými a velmi chytrými pány. Ráno si natahovali klotové rukávy, aby si neumazali košile. Byli velice zdvořilí a velice pracovití. Já měla plus, protože jsem měla brýle osmičky a výraz snaživé pracovité šplhny, tak jsem skoro zapadla. Jakási "štábní" bankovní kultura byla naprosto povinná pro všechny, jinak jste letěla. Dnes je všechno jinak... asi... a nejsem si jistá, jestli k lepšímu....

;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy