Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

prngrr

22. 5. 2011 22:38
100 éček

A není lepší zaplatit těch 100 éček?

A mít soukromý termín?

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

23. 5. 2011 22:11
Re: 100 éček

jo, éček?:-) bohužel, soukromý na endokrinologii neexistuje, čekají všichni, i prominenti, i běžní pacoši, i soukromí, i veřejní, prostě čekáme...a čekáme...a ještě žijeme...a někdo už třeba pak ne...

0 0
možnosti
M

marčaa

29. 4. 2011 19:47
dík

čtu vás poprvé a náhodou, příště už si vás budu vyhledávat cíleně. Moc se mi to líbilo..

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

23. 5. 2011 22:08
Re: dík

to jsem ráda, děkuju:-)

0 0
možnosti
V

Viki007

23. 4. 2011 19:09
Díky Marti,

opět bezva, akorát že jsi mi tentokrát unikla (asi mě zmátl ten plnovous - k chlapům nechodím, píší jen o Leninovi a tak).

Jinak jsem zjistil, kde má bod G naše kočka - má jej rovnou za ušima! Myslíš, že je normální?

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

23. 5. 2011 22:07
Re: Díky Marti,

;-D;-D;-D tam ho prej mají taky chlapi, tak já nevim....;-)

0 0
možnosti
M

motylek_02

16. 4. 2011 22:52
:-)

ja se pobavila, ale ta realita je spis k placi... nektere mudry opravdu lepe miti v cechach a vysetrovani si zaplatit.

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

23. 5. 2011 22:07
Re: :-)

ale krátí se mi to, motýlku, krátí:-))

0 0
možnosti
S

sabka

11. 4. 2011 8:51
skvělé počteníčko, jako vždy...

snad jen jedna výtka: mohla byste psát častěji....;-)

prosbička: můžete někdy  napsat povídání na téma "proč jsme zvolili právě Itálii?", jaké byli vaše pohnutky, první impuls, první dojmy.... je možné, že jste o tom už psala a uniklo mi to...kdybych já osobně chtěla změnit vzduch, asi by to bylo spíš Norsko, v ideálním případě Nový Zéland, bohužel nemám odvahu,  zavedená rodinná firma a jsem dost líná, takže k tomu asi nikdy nedojde...;-(

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

23. 5. 2011 22:06
Re: skvělé počteníčko, jako vždy...

omlouvám se za pozdnější odpověď, ale až teď jsem narazila na nové příspěvky (tak často nebývám na pc:-)... jinak jsem o našem příchodu sem ještě opravdu nepsala, to je pravda, přišlo mi to spíše takové fádní a nezajímavé (manželův známý vlastní několik obchodů, a v jednom manžel pracuje, navíc sem jezdil od svých 18 let, takže ho někteří domoroci, obzvláště některé domorodkyně znají mnohem déle než já:-)), ale třeba se pochlapím a něco napíšu.... zaplaťpámbu, že manžel nejezdil někam do Ghany, to bych s díky odmítla a opravdu zůstala na zadku v ČR...:-)...jak říkám, téma to není příliš zajímavé, ale zapřemýšlím nad tím...děkuju, Sabko:-)

0 0
možnosti
M

masculine

9. 4. 2011 13:50
Článek vtipný,

leč neveselý...teda pro nás možná veselý, kdybychom to všichni věděli...to jsme na tom fakt tady v Česku tak levně a dobře? 8-o

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

9. 4. 2011 21:02
Re: Článek vtipný,

..levně, hm - toť je otázka... průměrný italský plat i důchody italských staroušků jsou podstatně vyšší než v Čechách, takže jim zbývá i na vyšší výdaje za lékaře. V Čechách je systém jednodušší a rychlejší, česká pediatrie je rozhodně mnohem lepší než italská, atd. Italský zdravotní moloch je těžkopádný, ale léta letoucí zkrátka funguje. A když se moloch léta letoucí nemění, lidé si zvyknou, nereptají a berou to jako neměnitelný fakt. Je to jako s manželstvím... jako když se blbě oženíte, ale manželka skvěle vaří. Taky si zvyknete a vaše utrpení je zmírněno lahodnou krmí. To samé se zdravotním italským molochem. Na konci vás čekají krásné obětavé a velice vstřícné zdravotní sestry, takoví andělé... Jestli se jich ve zdraví, resp. ve vaší nemoci, nakonec v řádně objednaném termínu vůbec dožijete;-) Díky a mějte se hezky, Marta

0 0
možnosti
JJ

konzerva

9. 4. 2011 12:03
Nic

proti Vašim důležitým bodům, ale ten nadpis a několikerá upoutávka v článku na něj, se mi zdá nějak navíc. Já vím, ten nadpis táhne a profíci v iDnesu by mohli vyprávět. Jinak, je článek skvělý. Škoda, že nevychází někde na první straně.

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

9. 4. 2011 20:33
Re: Nic

Díky - ve výběru na titulce už byl:-)..a k tomu nadpisu a důležitým bodům (ty body nejsou až tak důležité, že): jako nedokonalá psavkyně amatérka mám svá temná psavá místa, takže se některé náležitosti mohou jevit jako zbytečné až trapné a blbé... naštěstí mě živí ruce, ne hlava...:-) a děkuju, mějte se hezky. Marta

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

7. 4. 2011 22:46
Teď jsem došla jen do půlky diskusí, a kafe - nekafe,

zase odpadávám v předspánkovém oparu...není to věkem, pohlavím, výškou, váhou, teplotou či rosným bodem? asi je v tom ten rosný bod... zítra...vám...napíšu...zatracený bod....;-) a díky za vaše pochopení....

0 0
možnosti
DM

Aretta

7. 4. 2011 21:21
Il mio tesoro intanto!

R^R^

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

8. 4. 2011 22:21
Re: Il mio tesoro intanto!

Aretta... amoooore mio....VV

0 0
možnosti
PC

georgesco

7. 4. 2011 15:18
no hurá!

No hurá, paní Marta nám vyzdravěla!

Pěkně napsané, jako vždy, i když mi to moc k smíchu tentokrát nepřišlo. Nutí mě to spíš přemýšlet a důvodů k přemýšlení mám dost od Vašeho pana manžela.  Něco lehčího by nebylo?! :-) Jinak srdečně zdravím!

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

8. 4. 2011 22:20
Re: no hurá!

Děkuju, děkuju:-))... vzhledem k rodinnému a pracovnímu a jinému klokotu je to zatím to nejlehčí, co jsem mohla napsat... ale není všem dnům konec, až budu lehkou a ještě lehčí, dám vědět (na blog)... a moc zdravím a též V! Marta

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy