Diskuse

Rande u papeže

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Aretta

1. 8. 2011 18:19
"Mail pro Martu"

!! Zdravím vespolek. Pokud Vám Marta taky chybí, myslím, že by jí udělalo radost pár řádků....na mail uvedený pod blogem...tedy marta.kucikova@centrum.cz. V

0 0
možnosti

marta.kucikova

14. 8. 2011 7:59
Re: "Mail pro Martu"

VDěkuju...já sem občas, jak to okolnosti dovolí, juknu....na psaní to zatím nevypadá.Tak aspoň mějme tu lehkost žití v duši i na těle,ať se děje cokolivV ..Díky za všechny milé maily, mám z nich radost.MartaV

2 0
možnosti

motylek_02

27. 6. 2011 22:32
a uz rande popsal Vitek?

;-DR^ Zajimalo by mne jeho podani. Teda, mit k tomu papeze jako krena a dalsi hordu lidi, nejste zadni troskari. No ale zase jste zapracovali na duchovnim rozmeru vztahu ;-D

0 0
možnosti

sonab.

26. 5. 2011 14:10
skvěle napsáno!

Koneckonců jako vždy.... i já mám zážitek, téměř duchovní, z masové akce. Ke své 4. desetiletce jsem dotala od rodiny lístek na metalový festival v Milovicích. Festivaly a masovými akcemi nepolíbená, byla jsem naprosto nepřipravena a říkala si - nikdy více! Asi proto jedu letos na něco podobného :-) ale už budu rozhodně chytřejší!!

PS: Měli v Itálii pro pány jen takové "čůrací" sloupky za plentou?!? Ty se mi moc líbily ;-D

0 0
možnosti

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

25. 5. 2011 21:01
původně jsem chtěl psát něco o masochismu...

pak jsem si vzpomněl, že já taky pojedu dobrovolně do davu. Na 3 (4) dny natlačený k zábradlí, bez jídla a s litrem vody na celý den, foťákem v ruce a dementní ochrankou před sebou... a stejně si to užiju :-). (Ano, bude to kulturně a duchovně povznášející alespoň jako návštěva papeže - Metalfest a Masters of Rock). Takže nic....

.

Jinak hezky napsané (karma, samozřejmě)... ale přesto bych si uměl rande po letech představit si i jinak. Ale je to jen teorie, my jsme spolu sami dost často, tak to není tak vzácné.

0 0
možnosti

Šach.mat

24. 5. 2011 16:14
rande s papežem mě neláká, ale

závěrečnej vtip výbornej ;-DR^! A skvěle napsaný jako vždycky, nešlo neokarmovat ;-)

0 0
možnosti

Ježikača

23. 5. 2011 17:00
vidím,

že v praxi naplňujete myšlenku, že po letech vztah nabývá na duchovní síle.:-) obdivuji, mi by v tom davu šiblo.

0 0
možnosti

marta.kucikova

23. 5. 2011 22:28
Re: vidím,

krásné!! "náš vztah lety nabývá na duchovní síle" - tento výrok budu používat ve vypjatých diskusích, když mi dojdou argumenty, abych odrovnala protistranu...je to tak dokonalé, že se na to nedá nic říct:-))) díky, ježikačo:-)

0 0
možnosti

fine

21. 5. 2011 20:01
Papežské mše

jsem u nás v ČR navštívila všechny, ale Brno se organizačně zvlášť vydařilo, aspoň podle mne. Současný papež není podle mnohých tak charismatický, ale má svoje kvality. Stačí si vzít do ruky některou z jeho knih a začíst se. Samozřejmě to není čtení pro každého, kdo je předpojatý, tomu to nic nedá. A co pořád někteří mají s tou minulostí? Ratzingerovi nebyli žádní nacisti. Jinak reportáž moc pěkná.

0 0
možnosti

marta.kucikova

23. 5. 2011 22:26
Re: Papežské mše

No jo...polský papež byl naprosto nedotknutelný a zbožňován, protože měl charisma a čišelo z něj něco těžko slovy popsatelného...něco jako láska a dobrota dohromady...když zemřel, Italové chodili po ulici a plakali, doslova...a je fakt, že německého papeže tady sice uznávají, ale ne každý (ani já) ho četl, to máte pravdu...a děkuju moc:-)

0 0
možnosti

georgesco

19. 5. 2011 9:46
zdravím

Tradičně moc pěkný, jen bych se přimlouval: frkněte sem tajňácky tu reportáž z papundeklového domečku!!  Pěkně prosím!!! 

Šak to Vítek nemusí vědět.  ;-)

0 0
možnosti

marta.kucikova

19. 5. 2011 22:37
Re: zdravím

Já jsem tu nechuťárnu, bohužel, naprosto vymazala, ale bylo to něco v tom smyslu, že jsem v záchodovém papundeklovém domečku tak nějak nepochopila systém fungování. Když, s prominutím, čůráte, tak se vám to vyčůrané odráží od jakéhosi plechu zpátky, a hrozí zpětné kompletní ohození. Nedovedu si představit nějakou akutní průjmovou situaci.....

Tak nějak tak podobně...ale naprosto pravdivé, ten problém jsme tam měli všichni, jak jsem sledovala vycházející návštěvníky s vykulenýma očima... a Vítek měl oči vykulené stejně, když to četl, a brblal cosi o nechuťárně...nojo, když fotil on, a ty fotky by mi tam asi jinak nedal...:-((

0 0
možnosti

ladyevil_cz

17. 5. 2011 7:22
:DDD

...Ta bloncka tomu blogu dala grády R^ ;-D ;-D ;-D

0 0
možnosti

marta.kucikova

19. 5. 2011 22:27
Re: :DDD

chtěla jsem ji nejdřív přepsat na blonďáka...ale doma bych to asi nerozdejchala...teda já jo, ale jiní ne...:-))

0 0
možnosti

Viki007

17. 5. 2011 4:29
Ty seš prostě, Marti,

nepolepšitelná ;-D! Tak jsem Tě chtěl pochválit za roztomile a vkusně napsaný článek o jinak trochu nudné záležitosti, jako je jakási pouť (teda byť i taková jistě velevýznamná s papežem), ofšem ten konec mě úplně odrovnal :-). A naše krásné blondýnky Hanku a Štěpánku asi taky, protože se nevzmohly ani na písmenko uznání ;-D;-D, ačkoliv jindy u Tebe nemohou chybět .

V zaujálech naprosto oprávněně R^

0 0
možnosti

marta.kucikova

19. 5. 2011 22:26
Re: Ty seš prostě, Marti,

Viki, článek byl původně prý kapánek nevkusný (Vítkovo oko zaslzelo), tak jsem ho upravila do trochu fádnější podoby, než jsem předtím předpokládala. A obě kočky tady ani neočekávám, já jsem vlastně nečekala skoro nikoho - církevní tématika je blízká jenom pár lidem, a ti ostatní se u toho nudí, to naprosto chápu. Jenom jsem chtěla té hrstce přinést pár aktuálních zážitků s církevními orgány. Dobrou - a jinak, je se daří??

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy