Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Milá Martičko,dlouho jsem u vás nebyla a doufám,že už jste O.K.V

2 0
možnosti
Foto

Gratuluji k nové profilové fotce, moc vám to sluší. A vaše dušičky mě moc pobavily. Před 20 lety jsem se přestěhovala na Moravu a poprvé zažila rodinné pohřby, kde se na závěr karu i tancovalo. Má to určitě očistný a úlevný účinek. V kostele a na hřbitově si pobrečíte, poručíte nebožtíka Bohu, s příbuznými zavzpomínáte, proberete rodinné události, vypijete si na nebožtíkovo zdraví ( už věčné) a končí se tanečkem.:-)

2 0
možnosti
Foto

Moc hezky napsáno. Dávám karmu

2 3
možnosti
KT

milá Marto, chtělo se mi vám napsat, jak pěkně je mi u vašich článků, takže jsem se konečně přeregistrovala, ačkoli si připadám, že mi někdo dal obojek. narozdíl od vašich starostí se my zabýváme takovou prkotinou... středozemní hřbitovy jsou skutečně krásné, taky je na dovolených prolejzáme. vymysleli jsme si na to i oficiální status - CK Morbidia a plánujeme za hřbitovní krásou vyvážet spoluobčany. Představa vylítlých šuplíků má tu správnou atmosféfu, která by se nám hodila do reklamní brožury. hřbitovní vtipy mě taky baví, neboť narozdíl od toho malebného prostředí mě neurotizují ty obřady, takže si to nutně musím nějak odlehčit. každopádně připomínám své oblíbené heslo (univerzálně použitelné na všechny životní situace) z bratislavských tramvají: ak stojíte, držte sa! i když sedíte. :-)

4 0
možnosti
Foto

;-D CK Morbidia ;-D to je nápad hodný Ježikači ;-)děkuju moc

2 0
možnosti
MN

Milá Marto, vidím, že mi utekly hned dva vaše blogy, což mě docela mrzí (asi si nastavím nějaký ten rss nebo jak se tomu nadává). Nepsali o vás onehdá v nějakém pokleslém časopise? Tuším jsem cosi četla v čekárně na gyndě, o Češkách v Itálii.

Jinak, dřív jsem se jmenovala Ginny, ale zas nějak moc jsem v blozích nediskutovala.

2 0
možnosti
Foto

Milá Ginny, občas se po čekárnách povaluju, to je pravda, jenom o tom ani nevím (o nás, holkách, v Itl, psali v ŽaŽ někdy v dubnu).Mám teď celkem hokej v přezdívkách diskutujíích, jestli vám můžu furt říkat Ginny nebo Maruško nebo obé:-) V každém případě přeju klidný podzimní čas (teď tu máme zrovna nečas), mějte se fajn, M.

2 0
možnosti
VK

Štěpánko, a kde máš své foto 8-o? Jestli Ti chybí, tak já Ti ňáký pošlu :-)! A neboj, Silvinka to nebude ;-D

0 6
možnosti
VK

Ahoj Marti,

jako vždy moc hezký. Tak ať se Ti daří - Viki

1 5
možnosti
Foto

Díky, Viki, ráda tě zas vidím;-)R^

0 4
možnosti
W

Wodehouse

1. 11. 2012 6:04
...

:-)

0 0
možnosti
PS

Petr-007

31. 10. 2012 23:20
Myslim ze nechapetge smysl Dusicek,

ale to snad vetsina Cechistancu.

0 6
možnosti
Foto

ó kdepak - roufale oponuji, neboť chápu, ač si myslíte že nikoliv...a protože je dneska svátek svatých, a teprve zítra všech věrných zesnulých, přeju Vám klid v duší a kol osrdí jen samou lehkost...;-)

5 0
možnosti
AF

Toli

31. 10. 2012 22:55
SBH

Ach, ano. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy