Diskuse

Do... zadele

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

Skvělé pro odreagování, děkuji.:-) ..Co se v mládí naučíš, ve stáří ještě rád najdeš.

0 0
možnosti
JK

Prdiště je slovo nádherné, ale teoretické.

Slovo pr del užíváme mimo teoretické rozpravy, neboť je to slovo činu.

1 0
možnosti
Foto

Mě se moc líbí ZADEL, to si budu půjčovat! R^

0 1
možnosti
Foto

I já jsem ve vypjatých okamžicích potřebná těch nej... výrazů. Abych si mohla ulevovat i v práci (v MŠ) , podotýkám, že ne kvůli dětem, ty jsou milé, naučila jsem se nadávat v němčině. Skvěle to fungovalo! Jednoho dne ovšem do mé třídy nastoupily dvě holčičky z Mnichova, a měla jsem po úlevě... ;-(

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Marti. Co malíček, už je v pořádku? R^

Tak se mi konečně podařilo přeregistrovat podle nového systému. Ale skoro jsem použila zadel... ;-D

0 0
možnosti
KT

ano, ano. a to já jsem ještě taková sprosťanda, že mi prostá zadel stačí jen na pohromy třetího řádu. když hrozí, že vzteky puknu, kombinuji slova tři, z toho jedno zcela nevinné, nicméně bez něj se mi neuleví. takže doporučuji vyzkoušet: do pr..le k..va drát! pokud se toto ozve barákem, pět minut mě nikdo zaručeně neosloví. ;-)

3 0
možnosti
Foto

Milá paní Marto, děkuji Vám za úžasný blog. Dnes jsem se potřebovala zasmát, neb jsem absolvovala třetí kolo léčby, kterou znáte i Vy. Naštěstí jen půlhodinové.

2 0
možnosti
JB

J95i78ř95í 21B15o14č48e19k

30. 11. 2012 23:16

Nádhera.Čeština je v tomto oboru slov jazyk velice květnatý a takový angličan s tím jejich univerzálním "shit" nám může závidět. Před spostou let mě má někdejší finská přítelkyně učila jejich označení tělesných otvorů,ale výraz  pro dámský tělní otvora "kusipää" rozhodně tak libozvučně nezní. A Prdiště musím naučit mého syna. Teď trénuje "R" a rozšířím mu tím obzory

1 0
možnosti

J38a47n 68Š49e95s78t18á23k

30. 11. 2012 23:12

Nádherný Marti, nevím proč mě u toho napadl Čapek, asi proto, že tohle třeba sám nestihnul a tak to za něj te´d dopisuješ Ty, jinak prdiště mi přijde rozkošný, asi se to u mě postupně zavede, něco jako pořádný smetiště - už tuším, kde to co nejdřív použiju - Vy nejste úřad ale leda tak prdiště - je a když už, tohle znáš? Víš co je nejlepší na světě? Pizza, ale nesmí to bejt chlap!

4 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy