Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Po dnešní ochutnávce se jdu ubezpečit na starší články, že jsem se nemýlila. 

A věru ne.

Krásný pozdrav. Jana

2 0
možnosti

jsem ráda, že jste tak v pořádku, že lezete po schodech vyslechnout italské stařečky ;-). vaše upřímná snaha poctivě porozumět pobavila. co zkusit rozšířit repertoár o zdvihlé obočí, výkřiky údivu a zděšení? vhodně namixujete a uvidíte, jak si pokecáte. hezké velikonoce a čím dál pevnější zdraví přeji

2 0
možnosti
Foto

A co Vám říkala, to se teda nedozvíme? Jsem zvědavá...R^

0 0
možnosti

Nadherne ;-D jsem se pekne zasmala.... mate talent na psani;-).... mam s tim take zkusenosti.... ze kdyz clovek rekne, ze nerozumi at to zopakuje a pomaleji... vetsinou zacnou mluvit vic hlasiteji ;-D.....  asi to slovo mluvte pomaleji chapou jako mluvte hlasiteji :-P (nemyslim to doslovne)

1 0
možnosti

Hlasoval jsem pro Vás v anketě - protože dobře píšete a chtěl jsem Vám udělat radost.

0 0
možnosti
Foto

mám radost, a jakouV - děkuju Vám za přízeň:-)

1 0
možnosti

Moc krásně píšete. Sleduji vás již dlouhou dobu. Italie mne tak nějak intuitivně zajímá a mám chuť někam na italský jich částečně emigrovat

Mnoho úspěchů a příjemných chvil v Itálii. Třeba tam je hezky.V

0 0
možnosti

nechci na jich ale na jih a nevím zda na stranu Gargana nebo Neapole.V

0 0
možnosti
Foto

:-) Jani, ty jako velká milovnice zvířat, bys možná toho ptáčka adoptovala, viď... a děkuju

0 0
možnosti
Foto

Pěkně jste to napsala. Na tu aviváž s vůní mořských plodů hned tak nezapomenu! Ani na ten nos v podpaží! :-)

1 0
možnosti
Foto

...na ten nos v podpaží radši honem rychle zapomeňte:-);-)

0 0
možnosti
Foto

Kdo nemel moznost ,,pokecat si,, s italskym bezzubym venkovanem mluvicim narecim ten si snad ani nemuze vychutnat jak je tento blog vtipny a laskyplny. Jooo,neni italstina jako italstina. Braaava Marta !

2 0
možnosti
Foto

Díky, VěruV ... s italským venkovanem mluviti - radost kol osrdí míti;-)

1 0
možnosti

;-D;-DTak to je uleva, ze to byl ten ptacek a ten tamten:-P

3 1
možnosti
Foto

;-)On se snad očekával ptáček jiný než hentýonen? (třeba čáp)... mimochodem jsem před pár měsíci poprvé ochutnala jednoho malinkýho mrňouse, asi drozd, grilovaný, vyhlášená lahůdka... no, asi se vrátím k českému vepřovému kolenu;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy