Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

to je báječný přístup k životu, co v Itálii u doktora máte. tady dostanete sice také dobré rady (nekouřit, nepít, nežrat, někdy i hýbat se), ale tak nějak suše úředně. přístup dělá mnoho. jsem ráda, že zas píšete a držím palce, ať je vám brzy dobře, s pohybem, i bez

0 0
možnosti

R^ Ještě vás tam nechtějí, Marti, lidi, jako jste vy, jsou tady dole potřeba. R^

0 0
možnosti
Foto

Marti!!!R^

Ani to nevíš, že jsi ten blog uveřejnila v den, kdy já...no, přečti si můj blog:-)

A je fajn, že jsi napsala, chybíš tadyV

1 0
možnosti
Foto

To snad už ani není náhoda, ŠáriV... jak jsem ti psala pod blogem, opotila jsem se až na zadeli, kam se hrabe můj samopal;-)

1 0
možnosti
Foto

Jupííí! Marta se nám vrátila! Ale musela jste teda škytat...furt jsem na vás myslela! V

1 0
možnosti
Foto

Zuzi, díky, škytám už přehršel měsíců... VR^

0 0
možnosti
Foto

Pohlazení chřipkové Martě :)

1 0
možnosti
Foto

díky V a ty žes to nikdy neuměl s holkama, Kájo ?:-)

1 0
možnosti

Hurá, hurá, hurá!!! Marta je tady!

Tak jste mi rozsvítila den! Děkuji velice! R^:-)

Snad jen ten časový interval mezi blogy by teda mohl být fakt kratší!! ;-)

4 0
možnosti
Foto

R^ holt jsem se nechala pohltit časoprostorem, musím častěji koukat na hodinky ;-)  a jupí, jupí, juchuchů děkuju V

0 0
možnosti
Foto

Malé Martičce posílám medaili za záchranu života a velké Martičce posílám návrh, ať radši tu malou dobře hlídá... ...aby to sítko na čaj nebylo stopadesátikilové!!! ;-DV

1 0
možnosti
Foto

Haha, Slávi. Takový síto, tím by se prosívalo jedna radost. To dobrý by prošlo, a to špatný by zůstalo na vyhození. Měj se krásně a svižný štětec i pero přeju!V

1 0
možnosti
Foto

Marta umí psát i žít. Ať to zdraví slouží a není neposedné!:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Díky moc  za vřelá slovaV, neposedná budu jen já sama, a to zdraví nějak ukočíruju ;-)

0 0
možnosti

Marto, AHOJ! i kdyz to byl samopal, jsem rad, ze ti vratil briska na klavesnici. moc rad, protoze i tohle je TVOJE CESTA! krasno preju

1 0
možnosti
Foto

Marku, víš, jak ženy reagují na romantické výzvy, tak já mám tu hranici trochu posunutou asi, reagovala jsem až na výstřely :-), jo,  a původně jsem četla břísko na klávesnici, tak jsem se zamyslela, jak ty to můžeš vidět na dálku (myslím ten můj úžasnej dvojšpek). Děkuju moc 

V

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, Marto. Díky za článek - předevčírem jsem probíral ve své čtečce blogy.. kdo už nepíše.. kdo ano.  A dneska na mě svítí nový příspěvek! Marta Kučíková! Rozumíte? Ta Marta Kučíková! To je jak všichni prezidenti světa na jednom summitu - a ještě by nestačili.

Nádherné čtení, děkuji. Zase balzám na duši, úsměv na rtech. Italové by nejspíš řekli "Bravissimo!". Já říkám "nádhera paní Marto, smekám". ;-)

Pište dál, prosím.

1 0
možnosti
Foto

Haha, Libore, tak to jste mě fakt rozesmál. Ale přiznám se, než sedět na summitu G8, tak to radši budu plkat s vámi, je to radostnější. Velký dík ještě jednou.V

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy