Diskuse

Baba opět v bryndě

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Objevila jsem Vás, a jsem tomu ráda... Živé, upřímné, ze života... Díky. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

já občas jak ten kostlivec vylezu ze zaprášené skříně, a někteří pamětníci pamatují... někteří již nikoliv... nebo spíše jen nikoliv :-)

0 0
možnosti
Foto

Jupíjáéj, Marta je zase zpátky po delší době. Díky! Krásné čtení.V

1 0
možnosti
Foto

Johoho, Libore, tak je to, tak. A fakt moc děkuju V

0 0
možnosti
BD

skvělé, hned je člověku lépe na duši,že v tom není sám.Pište,pište,pište !

Kecy politiků jsou k ničemu. Informace - odtamtud jsou mnohem prospěšnější.

I cokoliv obyčejného je velmi poučné.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Bedřichu, snažím se... politika je všude kolem nás s maskou pokaždé jinou, mění se jak chameleon... naštěstí naše city, vztahy a zážitky jsou neměnné, jen mají trošku jinou podobu V

0 0
možnosti
Foto

Pak hoďte foto, ta maska by mě moc zajímala:-)

0 0
možnosti
MV

hura, Marta je zpet! krasno preju a zdravo taky!

1 0
možnosti
Foto

je mi to trapné, Marku, já, která všude chodím o hodinu dřív, se dostavím na blog s ročním zpožděním... a najdu tu zase krásno (a zdravo s tím souvisí)... díky moc, nápodobně, ať je hej!

0 0
možnosti
Foto

Nápodobně, Šári. I ty jedna lichometnice:-) Díky.

0 0
možnosti
Foto

Marta stále umí, a umět bude nadáleR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuju. Zcela ješitně a radostně. Upřímně řečeno, myslela jsem si, že už nemám co psát - ne že by nebyl materiál a zážitky (nuda, nuda, šeď, šeď), ale SLOVA mi připadala zbytečná, a nechtěla jsem jimi jen tak habat. Teď snad habat budu více... neb mám proč, i kvůli Vám. Ještě jednou moc děkuju. V

0 0
možnosti
Foto

Ježíšmarjá, to je strašný! :-) Promiňte, že se směju... ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Krásné dvě věty. Četla jsem si je asi desetkrát, a je v nich všechno. Nádhera, díky.

0 0
možnosti