Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

měli bychom se méně stydět projevit vděnost, i když líbání ruky už je na mě moc okázalé a u té madam mi připadá vyloženě afektované. ale jiný kraj... co já vím, třeba je to běžná míra

0 0
možnosti
Foto

:) Ahoj...jak říká Marcus Wang...mohu Ti také vlézt ...však víš :)) R^

1 0
možnosti
Foto

Kájo, takovejch let se známe ;-) - tam tam ne, na záda taky ne, ale sem, ke mně - to jo R^

1 0
možnosti
Foto

S těmi slovy je to dobrý nápad. Strašně nerada někde čekám, to už raději chodím všude pozdě... R^:-/

1 0
možnosti
Foto

miluju čekání, a proto chodím všude velmi brzy - mám potom chvilku jenom sama pro sebe a můžu si tajně hrát (se slovy, jak jinak)

0 0
možnosti
Foto

budem skvělé pasačky koz na kopcích /bez mobilu/ - Dáááníííííí ;-)V

0 0
možnosti

Přijměte, prosím, ode mne virtuální polibek na dálku za blog a vůbec za to že jste! V

"Políbím Vás na čelo

hluboce a čistě.

Jen aby to vědělo.

A vědělo to jistě!"

;-)

1 0
možnosti
Foto

Čelo děkuje a s úctou a láskou se klaní. Děkuju V

0 0
možnosti
Foto

Krásná úvaha nad zapomenutým zvykem, který měl něco do sebe.:-) Díky - a Vám za celý Váš blog - kéze csókolom :-), i když jsem ženská....;-)

0 0
možnosti
Foto

Paní Šárko, doufám, že se neurazíte, když Vás malinko opravím. Ten maďarský ekvivalent rukulíbám je správně kezét csókolom. Tak doufám, že se nebudete zlobit :-)

0 0
možnosti
Foto

V:-PV Marto, Váš článek mě úplně dostal... Díky za něj!

Teď vážně. Snažil jsem se udržet pozornost, ale marně. Článek mi připadá nezajímavý, banální, s poněkud lacinou snahou o lehčí vulgaritu. Nic proti Vám nemám (!), jen mě někdy fascinuje, co vede některé zdejší čtenáře, aby blogerům lezli do zadku. Tím jim nijak nepomohou. :-/ Rukulíbám. :-)

0 0
možnosti
Foto

To je v pořádku. Taky nebyl určen Vám. Mějte se prima a díky.

1 0
možnosti
Foto

Tak jsem si políbila ruku - obě ;-D Já jsem prostě ráda, že jsem. A Tobě je líbám na dálku taky Marti, zase jsem měla husinu a úsměv :-) Jsi tak trochu jako moje sousedka, co mi při každém setkání říká: ,,Pán Bůh tě opatruj." Prostě tak nějak rozdáváte phlazení slovem V

1 0
možnosti
Foto

Káji, nevím, jestli slovem, ale objímám ve skutečnosti - neamericky a neteatrálně, s radostí (nojo, taková "matka rodu", řekla bych). Měj se krásně a pozdravuju sousedku!

1 0
možnosti

...asi vyrobce nemocnicnich stropu! rukulíbám...

1 0
možnosti
Foto

zdravíčko, to je ale milé překvapení, Marku ;-) nejenom nemocničních stropů, možná i nemocničních klik a rohožek asi též... ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy