Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To bylo moc hezký, paní Kučíková... Je to tak, znám to. I náš dědeček, který po celý život pracoval fyzicky, byl rád, když mohl na stáří přispět aspoň nějakou drobnou prací. Například škrábat v kuchyni brambory. Devadesátka je úctyhodný věk, síly odcházejí, ale snaha druhým být užitečný trvá. (Karma).VR^

3 0
možnosti
Foto

Mirí, přesně - a děkuju mockrát! V

0 0
možnosti
JB

To jste mne docela dostala.

1 0
možnosti
Foto

Milý Jirko, zcela neplánovaně... jenom jsem popsala pár minut a pár lidí, to je vše... děkuju a mějte se fajn!

0 0
možnosti
Foto

Ciao Marco, bello:-)... k tomuto by nikdy nedošlo, neboť staříčkové neujídají mlsky dětem určené (ve skutečnosti by to byl řádnej průšvih, tuším:-)))

0 0
možnosti
Foto

a zase jsem mimo pole... neboť dnes jednou blog jde, podruhé ne, a jak se v tom má člověk ženská vyznat... bez kompasu a o půlnoci... ACHJO

1 0
možnosti
Foto

ulítlo mi srdce... nevíte, kam mělo původně odletět?

0 0
možnosti
Foto

Obyčejná milá lidskost, díky!

1 0
možnosti
Foto

Jste obyčejné a lidsky milá, Libuško, děkuji Vám!V

0 0
možnosti
PK

Tak jsem náhodou zjistil, že tahle skvělá a lidská blogerka se vrátila. Už jsem to tu moc nečetl, většinou získávají body nenávistné a netolerantní politické blogy. Mám radost paní Marto, že jste to zvládla a opět je co pěkného a lidského číst. R^:-)

7 0
možnosti
Foto

Milý Pavle, mně se prostě nechtělo psát. Resp. neměla jsem vůbec čas psát. Pak jsem zjistila, že i když čas není - ale je vůle - tak můj den může mít i 25 hodin. Prostě tak to je:-) De-facto jsem nikam neodešla, jenom na chvíli usnula a nechala se trochu zaprášit. Jsem moc ráda zpět, věřte mi. A děkuju srdečně.

1 0
možnosti
PK

karma! hernajs, to mne vzalo u srdíčka

5 0
možnosti
Foto

vzhledem k tomu, že každý druhý příspěvek, co napíšu, zmizí kamsi do Paďous a ještě dál - tak ještě jednou: děkuji, milý Pavle, vidno, že srdíčko máte široké a dobré - mějte se prima a děkuju!

0 0
možnosti
MB

Dnes musím reagovat....vždy mě dojmete ....k smíchu. Dnes to bylo k slzám, ale děkuji za ně, člověk si přesně na takových příbězích uvědomí o čem by měl vztah být a co je a není v životě, vztahu důležité.... díky za Vaše články.

2 0
možnosti
Foto

děkuju, Marti - většinou se trápíme blbostmi, které vezme čas - naopak ty drobné radosti se skládají jedna k druhé, jako puzzle života... mějte se moc fajn a ještě jednou děkuju

0 0
možnosti
KT

Rozumim, praktikuji a doufam, ze budu taky nekomu stat za to :-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy