Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

pěkné. já sodou meju kachle za sporákem a všechno mastné, co moderní navoněné prostředky odmítají zvládnout. taky ji dávám do bílého prádla při praní. a taky do buchet. místo kypřícího prášku

0 0
možnosti
Foto

Děkuju, jeden palec pro mě a další dva pro Rossiho, ať se má taky dobře

0 0
možnosti
Foto

No super!R^;-D Představila jsem si dokonce prádelní šňůru s tou ochranou !

2 0
možnosti
Foto

A já ne, a já ne :-) (jejich sousedka to prý zamlada, ale i zastara:-)) viděla, jak jsou pověšené a schnou, pán měl prostě výdrž);-)

0 0
možnosti
Foto

moc jsem se zasmála, mám v Itálii také pár známých ale tohle je něco;-)

1 0
možnosti
Foto

Tohle je právě ta Itálie:-));-)

0 0
možnosti
Foto

Mám opravdu radost Marti- že je ti dobře, jsi zdravá, pořád píšeš a pořád skvěle:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Šári, jsi milá - já si prostě některý věci nesmím připouštět, a basta (a hlavně nemám čas na nějaký přemýšlení a obavy atd.), píšu, když se smilujou hvězdy a dostanu se na naše staré rodinné pc, neboť dosavadní psaní na mobilu je pro mě jaksi devastující (resp. už nevidím na písmenka, resp. už nevidím ani displej, je to krásný, to stárnutí). Díky, kočko.

0 0
možnosti
Foto

Jsem někde četla, že ohryzky jablek obsahují kyanid. Čili jsem po celej svůj život taková baba otrávená... otravná...;-)

0 0
možnosti

I lehce nahnilé, vyhazovat. Je to už prorostlé podhoubím plísní které obsahuje toxiny, které sice jednou nic neudělají (možná střevům), ale postupně ničí játra a za pár let můžete posílat dceru v negližé mávat motorkářům a doufat, že jeden z nich se stane Vaším dárcem.

3 0
možnosti
Foto

Nojo, my jsme to už jako děti vykously, vyplivly a snědly. Když tam byla jenom prťavá, malá tečka, ne flek o velikosti pětikačky... Tohle vykrajování malinko nahnilých dělají léta letoucí zdejší 95 ti letí důchodci, spíše důchodkyně. Zatím z nich na rakovinu střev nezemřel (spíš na demenci, ale ta s plísní asi nesouvisí).

0 0
možnosti
MS

Moc pěkné.

.

Máňo, ten salát má nějakou divnou chuť! Umyla jsi ho vůbec, jak jsem ti řekla?

Ano, dokonce mýdlem!

1 0
možnosti
Foto

Haha, tak tenhle neznám;-D díky

0 0
možnosti
ZS

Prima čtení!:-)

Imunitu je třeba podporovat, i když na hygienu hlavně rukou dbám, občas sním prošlý jogurt, sýr, či něco podobného... ;-)

2 0
možnosti
Foto

Jasně, Zuzi, jdeš na to dobře, sportovně! Tak ať se dobře píše i běhá, kočko;-)

0 0
možnosti
Foto

U nás doma by Rossiho asi ranila mrtvice - věčně vyhazujeme dva dny starý (už trochu nazelenalý) nedojedený chleby, ohryzky nejíme, lehce nahnilý jablka brutálně okrájíme, sodu bikarbonu nepoužíváme, takže z nás milionáři asi nikdy nebudou. Nádherný příběh! Díky moc.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Nebudou, ale nevadí! Aspoň věšíte na šňůru jenom prádlo, žejo... díky vřele, Pavli

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy