Diskuse

Na sekeru

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkné povolání, Marto, i když trochu riskantní. Pro silné povahy, nekompromisní...

Nic pro mne, jsem také měkkosrdcatá. Obdivuji se Vám. :-)R^ Jadrné. pěkně se to čte.

0 0
možnosti

Moc hezkė čtení, píšete velice poutavě, díky R^

1 0
možnosti
Foto

Máte moc hezké příjmení, víte to? a díky

0 0
možnosti
Foto

Marta je Marta, tu zná každá peněženkaR^R^;-D

2 0
možnosti
Foto

:-))))... tam kde Marta je, i peněženka je, pro Martu, pro Martu kluk zradí ba i peněženku... tak to se mi teda fakt nikdy nestalo

0 0
možnosti

lala lala, Marta psala! diky a krasnej den do tvyho hokynarstvi preju!

2 0
možnosti
Foto

Hokynářství, Marku, no jasně, to je vono, já si napíšu nad obchod Hokynářství, a protože Italové neuměj vyslovit H, a o Ř ani nemluvím, tak to bude asi nějaký Ókinar zdvy, čili něco jako obchod u Arabky, řekla bych... ;-) díky a posílám tisíce pozdravů v hokynářským balíčku pre Marka Valičků...

0 0
možnosti
Foto

Milé čtení i vzpomínka na Poplach v Kovářské uličce (i když od Řezáče jsem měl ještě radši Kluci, hurá za ním). Sám jsem v 80 ́s dva roky prodával v Jednotě, tam to neoficiálně fungovalo zcela běžně - po své předchůdkyni jsem zdědil sešit se sekerou nakreslenou na deskách. Fungovalo to k všestranné spokojenosti, narazil jsem jen jednou. Přistěhovala se rodina z jisté menšiny. Začalo to padesátníkem, který syn hned donesl, i když jsem říkal, že to stačí zítra. V další fázi to byla padesátikoruna do výplaty. Potom už několik stovek, ale vždycky se to po výplatě srovnalo. Nakonec se ale přestalo platit celých čtvrt roku (Joj, majú tam bordel, starému nězaplatili němocenskú) a když už jsem přestal dávat, zčistajasna přes víkend odtáhli někam dál a podobnou sekeru nechali i v hospodě a po sousedech.

3 0
možnosti
Foto

Jéje, tak to s tím padesátníkem znám, ale tady nezáleží na etniku a příšlusnosti, ale na charakteru - a znám skvělou holku a úžasnýho tátu a paničku, co zapře třiseteurovej dluh za několik měsíců i fajn chlapa (čili: Indka, muslim, Italka, Ital)... je to fakt o charakteru, ne o národnosti. Kluci, hurá za ním jsem asi nečetla, anebo možná asi ano, ale jen jednou, proto už nevím... doženu, doženu, díky

0 0
možnosti
Foto

J49a36n73a 72M23a56j16o71v57á

19. 2. 2017 21:41

Úplně to vidím..

Díky, Marto. R^R^

2 0
možnosti
Foto

já děkuju, to jsou ty zdejší reálie, no:-))

0 0
možnosti

Marto, právě jsem dokoukala krásný italský film - podle tvého scénáře! Moc krásně jsi ho i natočila:-) Vera Italia!

Díky, bezva ženská!VR^

1 0
možnosti
Foto

já vo ničem nevím;-D;-D;-D (děkuju, potěšilo, Maruško)

1 0
možnosti

R^ Tedy, zezačátku mi nebylo jasný, kde že se u nás vyskytují ještě "nevietnamské" obchůdky...pak mi napověděla ta Grappa...a pak už to bylo jasné! Atmosfera italiana...:-) Máte co dělat s "kolegou" a myslím, že zde by to takto nefungovalo. Takto jsem to kdysi viděl já:

http://enders.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=480463

2 0
možnosti
Foto

díky za odkaz - ale jo, mám taky pár takovejch, jen prstíček tam strčíme, pak celou ruku - a teď míjí obchod obloukem, několik let... (ovšem jsou to domorodí pracující Italové, čili o to více...;-()

0 0
možnosti
Foto

No trochu se stydím...já nikdy nic na sekyru nezakoupila...ale u tebe bych se přemohla a určitě bych si sekyru u tebe založila! Tak až pojedu kolem, jo?R^

3 0
možnosti
Foto

Já jo, u nás měl takový obchůdek Bulhar, když jsem řekla, že nic nechci, protože u sebe nemám peníze a dojdu si nakoupit zítra, tak mi tu sekeru přímo vnutil. Stával před obchodem, aby si mohl pokecat a lákat třeba zákazníky, Chodila jsem kolem pravidelně se psem, takže jsme vždycky pokecali, dostala jsem nákup a druhý den cestou do práce jsem zaplatila.

2 0
možnosti
Foto

Marto, opět jsem si početla a zasnila na dobu za pultem, i na Kovářskou uličku;-)Díky moc za Tvé fajn psaníR^

3 0
možnosti
Foto

Já děkuju - doufám, že až budu někdy v budoucnu vzpomínat na dobu za pultem, že to bude i na snění:-) (zatím je to tvrdej chleba, ale zaplatpámbu za krásný jiskřičky, který tam probleskujou v podobě některých klientů)

1 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy