Diskuse

Zezadu

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vypravoval mi jeden člověk: Židé prý nosí v každé kapse na papírku napsaný citát z Písma. V pravé kapse "Pro tebe byl stvořen svět," a v levé kapse: "Prach jsi a v prach se obrátíš." No, a teď to maj užívat podle potřeby - když jeden zbytečně machruje, má kouknout do levé kapsy, a když naopak se cítí mizerně a pod psa, má juknout do pravého kapsáře... Děkuji za krásné počtení:-)

1 0
možnosti
Foto

Páni - to neznám. Moudré. Děkuju, IviR^

0 0
možnosti
Foto

Když Martu miluješ, není, co řešit ....V

2 0
možnosti
Foto

Jóoo, já chci bejt Kofooolaaaaa.... děkuju, Mílo, a pozdravuj svoji nádhernou JaničkuV

0 0
možnosti
Foto

Prijed Marti k nám a zpivej třeba celý denV;-)

1 0
možnosti
Foto

Abys pak neohluchla, Šári, já když z plnejch plic, tak fakt z plnejch:-)

0 0
možnosti
Foto

Marti, TY JSI MOC DŮLEŽITÁ, klidně hoď nožky vedle pokladny, aspoň na chvíli a zpívej z plných plic, uvidíš, jak svět kolem Tebe ještě víc zkrásní.;-) Moc zdravímR^V

1 0
možnosti
Foto

Jituško, některé dny i týdny byly k neudejchání, ale tím zpěvem to jaksi všechno spadlo... a zkrásnělo...V

0 0
možnosti
Foto

Holka, zpívej z plných plic, poslouchám! ;-)

3 0
možnosti
Foto

Ono to někdy prostě nešlo, ale už to zase jde, Helenko, díky

0 0
možnosti

Jsi důležitá, úžasná a krásná (nejen zezadu)V, jsi neuvěřitelně sluníčková s světýlková osůbka....no prostě mám tůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůze Tě rádaV

4 0
možnosti
Foto

Martičko sluníčko, ty jsi nejen důležitá, ale i úžasná V Děkuju R^ Zrovna včera jsem si dala doma barvu na vlasy, abych se alespoň líbila, když už se poslední dobou cítím taky nedůležitá. Nepovedlo se, vypadám jak šedá myš, připadám si nedůležitá a navíc hnusná Rv Tenhle blog si asi vytisknu a nalepím na lednici. Díky moc Marti :-)!

1 0
možnosti
Foto

Káji, to si děláš legraci... ty, a šedá myš? I kdybys měla na hlavě kýbl s chemlonem a byla oblečená v jutovém pytli, pořád jsi krásná a zajímavá holka!!!! RM by mi stopro potvrdil....V

1 0
možnosti

Krásné, lidské. Děkuji.........

1 0
možnosti
Foto

Není zač, milá Beatko, děkuju

0 0
možnosti

D79a58v35i14d 90V97l84k

5. 6. 2017 10:55

Marto. Já Tě strašně rád čtu.Ty jsi strašně krásně načuchnutá člověčinou. Měl bych na Tebe žárlit , protože píšeš tak skvěle, ale já Tě prostě mám rád. A ty nikdy nemůžeš být neviditelná!!!!! Ty jsi osobnost, která měří patnáct metrů a čtyřicet centimetrů a vyčnívá z každé řady. Děkuji Ti moc za hezké čtení a prosím Tě, zase nám něco napiš. Je to vždy jako pohlazení.:-)V

4 0
možnosti
Foto

Davídku zlatý, doufám, že se tvoje úžasná žena na mě nebude zlobit, děkuju za lichotky na druhou a za krásný slova. Já se zas u tebe a tvejch blogů s chutí nařehtám, jsi neskutečně plodný! Děkuju, zlatej!V

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS