Diskuse

No... a co?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BD

Skvělé postřehy. I já před lety v Německu mluvil tak, že Němci si mysleli,že umím již vše. Ale byl jsem pasován na znalce jazyků,když v tamní firmě běhali neb zákazník mluvil rusky. A já to potom překládal do své chabé němčiny. Zde si mnohé domysleli a bylo to super.Bohužel jsem zase tu hovorovou němčinu asi zapomněl.Již jsem v Česku v důchodu.

0 0
možnosti
Foto

Skvělé jako vždycky! Zdravím do Itálie a posílám pusu z busu! ;-D

1 0
možnosti
Foto

Slávinko, pusu z busu - jedeš do rodné hroudy? Taky se chystám, jen teda na skok, ale dopředu posílám i Tobě budoucí pusu z busu, díky

0 0
možnosti
DV

D62a28v21i25d 59V36l64k

13. 7. 2017 13:38

A Marto, já bych Ti tu pus dal;-D;-D;-D hezký blog děkuji.V

1 0
možnosti
Foto

škoda, že jsi nestával v kostele vedle mě - možná bychom založili novou katolickou tradici, Davídku - a díky za Tvé vtipné blogyR^

0 0
možnosti
Foto

báčo báčo! Úplně to vidím!;-D

1 0
možnosti
Foto

Zuzi, a já si furt říkala, proč je vedle mě vždycky v kostele narváno - asi jsem pro ně byla něco jako italskej Ein Kessel Buntes střihnutej Felixem Holcmannem /aniž bych cokoliv tušila, že

0 0
možnosti
MV

krasnej zivot, Marto!!!!

1 0
možnosti
Foto

jo, krásnej... jako i ten Tvůj, Marku, bylo mi velkou radostí tě poznat a poklábosit, jsi skvělej chlap (a píšeš božsky)

0 0
možnosti
Foto

Hezké čtení, Marto! Ostatně jako vždy ;-)

1 0
možnosti
Foto

Krásná Helenko, děkuju!

0 0
možnosti

Marto, ty prostě nezklameš! K Tobě jde člověk najisto pro tu vzácnou lidskou upřímnost a člověčinu!

Te bacio molto!:-D:-D È grazie tante!

1 0
možnosti
Foto

Maruško, znáš to, co na srdci, to na jazyku, ačkoliv se občas ten jazyk tak zauzlí, a pak dochází k trapnostem... vlastně se nic neděje....Grázie, děkuju, kočko

1 0
možnosti
DS

Marti, pláču tady smíchy i dojetím nad Tvou upřímností a přímostí. Podobných trapasů se mi v dobách mých začátků zadařilo....Angličani na tohle říkají... "no a co? Pořád mluvíte líp anglicky než já česky, hahaha" (a to i tehdy, kdy oni česky ani nepozdraví)... takže opravdu klídek. Kdo je skutečně empatický, pochopí, že Ty nechápeš. A kdo chce vést monolog a Tvé přikyvování (mimochodem i mnoho Čechů takhle komunikuje), ten ať si trhne. Od Tebe je krásný, jak si to hezky převedeš do "Martiččiny". Hodně štěstí a krásný léto Ty moje spřízněná Dušičko V

2 0
možnosti
Foto

Dášenko, Ty jsi prostě miláček. Do "Martiččiny" - to je opravdu vtipné a velmi milé. Jedna má kamarádka zde (Slovenka a velmi krásná žena) naši rodinu místo Kučíkovi náš překřtila na "Martičkovi" :-) Měj se hezky, Dáši, pusu!

0 0
možnosti
Foto

Marto, záměny slov "ano" a "báčo" ve mně vyvolaly silný záchvat - smíchu.;-D Máš pravdu, jedním z mnoha příznaků "zralého věku" (říkejme tomu tak;-)) je, že se člověk v určitých situacích naučí říkat ta osvobozující slůvka NO A CO? Potěšila jsem mne tím, že nejsem sama, kdo téměř denně zažívá různé menší i mega trapasy.

Díky za pobavení a měj se krásně.R^:-):-)

3 0
možnosti
Foto

Pavli, jsem ráda, že mi rozumíš, je to tak. Těch megatrapasů je méně, možná se opravdu časem mění v nicotné - protože o nic vlastně nejde. Měj se krásně, kočko.

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy