Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I já Vám blahopřeji, paní Marto. (Sice opožděně, ale upřímně)... R^:-)

1 0
možnosti
BV

Opravdu srdečně gratuluji:-) Křest jsem bohužel nestihla, ale knihu si hned zítra koupím a se zájmem přečtu:-)At ́ se daří a přeji plno dalších námětů a nápadů na další knížku:-) Bára

1 0
možnosti

Marti, hlavně piš dál! ;-) ( a trénuj doma rychlejší podpis..na další knihu! :-))

1 0
možnosti
Foto

Jo, asi se dobře prodává, což mě těší, život ale frčí dál - já teda zůstávám věrná blogu a budu si teda trénovat ty rychlejší podpisy:-))) pro časy příští, díky, Miru

1 0
možnosti
MV

Carevno, píšu z nočního natáčení po přečtení ty dekovacky mně. Není třeba děkovat, dobryzje bejt spolu i když na hony vzdaleni. Prostě jen tak bejt a vědět jeden o druhým. Číslo, karamyja!

3 0
možnosti
MV

"číslo" mělo bejt "ciao". Já to s tím prechytralym mobilem prostě neumim...

2 0
možnosti
KT

velice blahopřeji a moc, moc přeji. zasloužíte si to měrou vrchovatou a prosím pište dál

3 0
možnosti
Foto

Milá Kateřino, děkuju, píšu dál, jen jsem měla trochu delší neplánovanou pauzu, díky za podporu

0 0
možnosti
ZS

Moc ti to přeju. Hodně štěstí tobě a hodně čtenářů knížce!:-)

3 0
možnosti
Foto

Ahoj Zuzi, děkuju, a tobě též mnoho dalších čtenářů, zejména těch, z kterých se po přečtení tvých inspirujících knih stanou nadšené běhny, resp.běžkyně, superV

0 0
možnosti
Foto

Marto, díky za to, že jsi přesně taková, jaká jsi. Před Tuzexem jsem frontu v životě nestála, ale na Tvůj podpis a milý úsměv si ji vystojím třeba i dvakrát.R^V:-)

3 0
možnosti
Foto

Pavli, já děkuju, ta fronta byla nekonečná - ne pro mě, ale pro ostatní, myslím, a o to více si toho čekání vážímV

0 0
možnosti
DV

D59a57v97i59d 17V45l85k

7. 11. 2017 14:55

Moc hezky napsáno a je vidět , že jsi si Marti udělala radost a to je moc dobře. Já Tě určitě koupím k vánocům Vladěnce. Škoda , že to nebylo taky třeba v Brně dofrčel bych taky:-)R^V

2 0
možnosti
Foto

Já bych zas dofrčela na to tvé autorské moravské čtení, Davčo, slyšela jsem na tebe jen samou chváluR^

0 0
možnosti
Foto

R^ještě jednou gratulaceR^:-)

2 0
možnosti
Foto

Libuško, děkuju, už dorazila, holka jedna modrá papírová?

0 0
možnosti

Napsala jsi to, Marto, krásně! Jako bych tam byla:-))

Knížku, kterou jsi, nejen pro mě, vylosovala ještě nemám, ale moc se na ní těším.

(psala jsem ti email, ale nevím, jestli došel:-))

Měj se moc a moc hezky!

3 0
možnosti
Foto

Maruško, pošli posly, snad už dorazila do IDnes, a obratem k tobě.... a děkuju za milý mail, kočko, M.

1 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy