Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dnes jsem dočetla vaše Italské jednohubky,vynikající chuť pro duši,pohlazení pro trochu úzkostlivou mysl a vůbec krásná knížečka.Děkuji za váš optimistický náhled na svět a přeji vše dobré,ať se dočkáme pokračování.

2 0
možnosti
Foto

Děkuju Vám, Ivanko - myslím, že se povedly i obrázky paní ilustrátorce, aby se knížka brala dobře do ruky.... moc jste mě potěšila, protože občas jsou dny, které nebývají moc lehké, a podobné krásné vzkazy jsou pro mě mostem do těch krásných a lehčích dní - jak říkají Italové: AVANTI, jdem dálV

0 0
možnosti

S tím žadoněním u zákazníků o drobné to potvrdím (jsem teď na brigádě na pokladně v supermarketu). Občas to dělám, když mám potřebu (tedy drobných), ale většinou proto, že během lovení mincí (zvláště staršími zákazníky) v peněžence, si alespoň trochu odpočinu. Je tu frmol. Školáci, kupující si brambůrky a energetický nápoj, mají mince připravené v dlani, jsou pak takové teplé. Adolescenti mají naopak ruce studené a vlhké, to, když se jich náhodou dotknu při vracení peněz.

2 0
možnosti
Foto

haha, přesné postřehy, JaniR^

0 0
možnosti

Čekal jsem odkud vyklouznou, ale zapařený prostor mezi prsty na nohou mě nenapadl. To je tak nepraktické místo, že buď kecáte, nebo je ta slečna duševně chorá.

1 0
možnosti
Foto

Ani to ani to - zkuste si dát mince za lem ponožky, lehce se obléci, a utíkat tak třista metrů k nejbližšímu krámku... máte-li ponožky s kvalitním lemem, tak vám holky podrží, nemáte-li, automaticky vám mince sklouznou dolů do ponožky. Slečna je nadále čistotná, milá a normální, jenom si asi holt vzala blbý obal na nohy. (buďte rád, že nekecám, protože kdybych kecala, tak už sem dávno nepíšu a jsem úplně někde jinde:-));-D v nějakým Kecálkově třeba

0 0
možnosti
Foto

Krásné počtení při víkendu ;-D .. R^

Říkej si, že vše špatné má i kladnou stránku. Příliš sterilní prostředí snižuje imunitu a lidé by se měli občas vyčunit, aby byli odolnější ;-)

1 0
možnosti
Foto

... vyčunit.... ;-D;-D;-DR^ (díky, Štěpí)

0 0
možnosti

To ještě všechno ujde. Já mám nehynoucí zážitek z našeho supermarketu, kde se jeden zákazník při směřování vozíku k pokladně za jízdy pokadil a nohavicemi mu to padalo na zem. Ještě, že tam bylo více pokladen. :-)

1 0
možnosti
Foto

Já zase občas chybuji v tom, (zvyk z dob, kdy bylo drobných nedostatek), že prodavačce při placení nabízím drobné - a když je nezkušená, někdy nás to pomýlí obě dvě... :-/ Díky za zajímavé příběhy ze života, jsou nejautentičtější ( a nejpravdivější). Šťastný mový rok 2018, paní Marto. R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Mirko, přesně, někdy to pomýlí jak klienta, tak prodávajícího, ale já tyhle situace prostě miluju, kdy se oba dopídíme správného výsledku (a ty závity aspoň nestagnujou a neleniví) - děkuju, krásný celý rok!

0 0
možnosti

no jo, carevna, to je dicky poctenicko

Marto...hodne drobnejch - radosti, lasek, poteseni, nadseni a i tech minci preju

3 0
možnosti
Foto

Děkuju, caro Marco milý, velmi vtipně jsi to napsal - hodně drobnejch :-)) , děkuju a tobě celej krásnej hvězdnej rok (stella, Stella:-) ciao

0 0
možnosti
Foto

R^Marti, vše jsem si živě představila a posílám omlask-na tu dálku by nebylo dezinfekce potřeba;-D

2 0
možnosti
Foto

Já bych se s tebou, Jituško, omlaskla ráda i na blízko a bez dezinfekce (ta je jen na výjimečný týpky)!

1 0
možnosti

Mně ta drobná eura dělají potíže... je jich plná peněženka a zdá se, že o ně prodavačky moc velký zájem nemají... mám na mysli jedníky, pětniky... existují vůbec ještě? Už jsem d:-)louho v eurem platící cizině nebyla...

1 0
možnosti
Foto

Co to je za divné prodavačky? Já bych ti ruce zulíbala, Zuzi... ano, pravda je, že chtěli jedno a dvou-centíky zrušit, a nechat jenom pěticenty, ale zjistili, že stažení těch drobných z oběhu by bylo pro stát tak finančně náročné, že to zatím odložili ad acta... asi nafurt, řekla bych... takže v klidu, Zuzi

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS