Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RE

"I hleďme!"? Jo, tam vlastně neni "r" :)

0 0
možnosti
Foto

Zrovna dnes jsem četla zkrácenou verzi v TL. Tahle delší je lepší. R^

0 0
možnosti
KT

štvou mě. ale uvědomuju si, jaké máme skvělé lékaře a zdravotnictví. kdyby mě jen nechali, abych je poorganizovala...

0 0
možnosti
MS

Nic ve zlém, ale (byť dobrý) obvoďák, který objedná až za 14 dní po vypuknutí choroby, je platný jako mrtvému zimník. :-)

3 0
možnosti
Foto

No, v případě hodně akutní choroby či vysoké teploty kolem čtyřicítky občas prý dorazí za pacientem ten den i do domu (bez objednání a čtrnáctidenního čekání), a pravda je, že je zde největší koncentrace pacientů samoléčitelů, kteří se dožívají devadesáti a více... což je hodně divný, že?:-))

0 0
možnosti
Foto

Nemůžu jít k lékaři, jsem nemocná :-):-), to znám :-)))

A Vám, Marti, díky. R^R^

1 0
možnosti
Foto

Jani, tohle úsloví používá, jak tak tuším, skoro každá z násR^

0 0
možnosti
Foto

Tak ať jsi brzy fitR^;-)já měla kamarádku, která se jmenovala Mrtvá, kam na to ty lidi chodí, že?;-D

1 0
možnosti
JM

Jíťo, já měla kolegu v práci, co se jmenoval Vražda. Svého času jsem si s radostí listovala v telefonním seznamu (existuje to vůbec ještě dnes?), a tam se daly najít poklady! Co já jsem si užila se svým rodným příjmením: Svátková. To bylo komolení: Svítková, Sládková, atd. Tak jsem vždy říkala: Svátková, jako Svátek práce. Můj kluk, se kterým jsem chodila na gymplu, se jmenoval Zápal a pravidelně chodil do školy pozdě. A vyučující se ptali: "Vy jste zaspal?", "Ne, já jsem Zápal". Příjmení Zaspal bylo v Rakovníku velmi rozšířené.

1 0
možnosti
JM

Čekala mne pravidelná prohlídka těhulky, můj lékař sídlil v Rakovníku, avšak tou dobou jsem dlela na koleji v Praze 6. Navštívila jsem mně zcela neznámého gynekologa. Na jeho pokyn jsem vyskočila na kozu a udělala si pohodlí. On zamyšleně pokuřoval u psacího stolu, pozorovala jsem jej véčkem tvořeným svými stehny. Najednou vybuchl: "Ta blbá učitelka, kluk má zlomenou nohu a musí jít s ostatními dětmi na Leninku vítat Brežněva"! Pak odklepl popel, cigaretu odložil na popelník a šel mne vyšetřit. To se stalo L.P. 1978 na jaře.

4 0
možnosti
Foto

Haha, to byl tedy dobrý borec, to bych asi možná leknutím porodila na koze... :-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za popis, kterému věřím.

Mělo by to vyjít na čelní straně všech našich deníků, aby naši rozmazlení nemocní věděli, jak je to na tom skvělém Západě a nepsali 4 stránkové stížnosti, když je lékař nevezme okamžitě pro jejich bebí.

4 0
možnosti
Foto

Kdysi jsem, milý Tomáši, napsala blog o tom, že se v Itálii čeká na vyšetření k endokrinologovi dva roky, nyní je to dva až tři, a fakt mě potěšilo, že si ten článek dva lékaři vytiskli a pověsili do svých čekáren, aby lidi nehudrovali, že mají termín až za několik týdnů či měsíců...

1 0
možnosti
IL

Nenadavala jsem nahodou nedavno na americke zdravotnictvi?, ono se vsude neco najde. Karma za pekny clanek, zasmala jsem se, i kdyz vam urcite do smichu nebylo.R^

1 0
možnosti
Foto

Když tím člověk párkrát projde, tak je pak nad věcí, ono mu totiž nic jiného vlastně nezbyde....R^

0 0
možnosti
VN

Tedy asi se polepším . Také hudruji , teď třeba na to, že

musím 2x pro léky synovi ... nejdřív zjistí, že je musejí objednat a pro jeden lék jsem šla nejdřív pro dvě krabičky a po týdnu pro další dvě krabičky ...

Tak opravdu přehodnotím své hudrování ...

2 0
možnosti
Foto

No, všude je něco, tohle by mi až tak nevadilo, když bych věděla, že nemusím na léky čekat tak dlouho, ,až vlastně nebudou potřeba....

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy