Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nemusí být krásná, u krásy jde stejně jen o dočasnou záležitost. Milá - no v podstatě ano, pokud je takový i muž. Pokud je chlap normální a ženská je neustále buzeruje či řve, tak to ideální není. Já mám jiné priority - alespoň trochu musí být pracovitá, neboť nehodlám všechno dělat sám a ona aby se válela u televize. Nemusí ani umět vařit - uvařím já, ale v tom případě ať třeba udělá úklid nebo opraví plot. Prostě - aby povinnosti měl muž i žena + - cca každý na půl. Bohužel znám dost jiných případů, kdy muž ženu vyloženě využívá, typicky je to rozvedený chlap nebo ženská a ta ženská mu to ještě žere. Nebo naopak - více méně hodný a šikovný chlap, ale pro ženskou není dost akční, no tak se někdy stane, že mu nasadí parohy a chlap přijde o většinu majetku a děti téměř neuvidí. Vždy to bude tak, že někdo bude více dominantní, ale mělo by to být max. 60 ku 40. Jinak jde o soužití tyrana s obětí a může to být jak žena, tak muž.

1 0
možnosti

Taková ta krása atraktivní tak, že si vaši fotku chtějí puberťáci dávat na zeď, tak ta je opravdu dočasná. Ale krásní mohou být lidé celý život úměrně svému věku. Nebo vám se dámy jako Maciuchová, Stašová nebo Rottrová zdají ošklivé?

1 0
možnosti
Foto

R^tak mimózy pamatuju, když jsem se párkrát právě 8.března nachomýtla do Itálie-byla jsem mile překvapená jak se to tam slaví-a ty čokoládové baci nemají chybu

jinak krása je relativní a jestli my máme povinnost být milé a krásné tak muž by měl mít povinnost se k nám chovat tak abychom milé byly a krásné se cítily

známé přísloví říká. kdo se chová jako vůl, má doma krávu, kdo se chová jako rytíř, má doma princeznu;-)

karmissímaR^

3 0
možnosti
Foto

šmarja, a to je dobré s tou krávou a volem, potažmo s princeznou, to si musím zapamatovat (dobrý argument)

1 0
možnosti

Marto, ty si dovedeš poradit se vším!

Tak ať se ti to daří pořád, a hezky si oslav všechny svátky, které tě osloví!:-))

1 0
možnosti
Foto

Maruško, a představ si, že jsem nakonec tu kytku k MDŽ dostala:-)) - manžel četl:-))

1 0
možnosti

R^ Zdravím Tě, krásné děvče a vinšuju ať Ti to dlouho vydržíVR^VR^V

4 0
možnosti
Foto

To je jasné, že mi ta milostivost i krása v rámci možností vydržela jen pár hodin, tož tak... hlavně umět dobře vařit, naslouchat a být krásná uvnitř, to je to pravé:-)

2 0
možnosti
Foto

Marti, oslav zítřejší MDŽ, jak chceš: buď milá, krásná, vtipná, usměvavá (prostě taková, jakou tě znám) ne z povinnosti, ale sama sobě pro radost.VVR^

4 0
možnosti
Foto

MIlá Pavli, sám sobě pro radost - to by měly jak ženy, tak i chlapi, aby i pro ně bylo to každodenní žití laskavější a milejší, viď. A děkujuV

0 0
možnosti

D92a62v37i13d 46V15l64k

7. 3. 2018 19:44

Marti ty kecáš,Ty jsi strašně milá,příjemná a hezká ženská a to ,že utáhneš pluh je bonus.Já Tě viděl jen jednou,ale musím tady dosvědčit, že jsi naprosto úžasná ženská a Tvůj chlap měl sestsakramentskou kliku.Tak k tomu MDŽ si dovolím:-)a V

1 0
možnosti
Foto

Davčo, ty jeden lichometníku, na tom srazu jsi mě určitě viděl zblízka až v pozdních nočních hodinách, kdy jsou smysly značně šálivé a i ten sloup vedle stolků s jídlem byl zajímavý. Ale moc děkuju, manželovi určitě raději nic nevyřídím, třeba mu to jednou dojde, že jsem jeho poklad:-) A k MDŽ se srdce děkujuV

1 0
možnosti

Ta krása rozhodně neni o skalpelu a slavit se dá jakýkoli den!R^:-)

2 0
možnosti
Foto

a to já zase slavím každé ráno, že se probudím a nic mě momentálně nebolí, slavím sice jenom ranním kafem, ale je to prima

2 0
možnosti

drzet pust i ve stredu mi prijde krajne nevhodne!

carevno, moc zdravim a verim, ze se mas krasne ba primo carokrasne!

3 0
možnosti
Foto

ano, úplně totálně zcela krajně nevhodné:-) ciao, caro Marco (mám se fajn, ale tvá Stella se má určitě výrazně líp :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS