Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Život v Itálii je absolutně nepředvídatelný! Krásně napsáno!

0 0
možnosti
Foto

R^;-Dtak takhle se na mužský musí-plácnout přes zadek a budou sekat latinu;-)

určitě účinnější než nějaký metooR^

0 0
možnosti

ano. a teď už můžete do hospody mezi chlapy a vést s nimi rovnocennou debatu, třeba o karburátorech nebo o místním fotbalovém klubu ;-). jste naprosto v bezpečí. napříště si troufnou jen fajnšmekři a znalci, případně hoši dobrodružných povah. a s těmi je ta pravá legrace

1 0
možnosti
Foto

aby nedošlo k mýlce, milá Kateřino - mně venkoncem poplácávání po zadku vůbec nevadí, naopak:-)) - jenom tenhle týpek byl tak vtíravě přesvědčený o své neodolatelnosti, že jsem mu tu jeho láskyplnost stejnou měrou vrátila automaticky zpátky.... a jinak se mi poměrně často stává, že obdržím přátelské zadkové plácnutí - to moje pozadí je nepřehlédnutelné mezi těmi štíhlounky tady - a já nejsem žádná škarohlídka, jen ta křehká žena víla, toužící po ochraně (no dobrá, tak víla teda ne);-)

0 0
možnosti

Prima povídání.

Lepší medové bonbony v Itálii, než Novičok v Anglii , nebo v Česku.

Karma.

VK

1 0
možnosti
Foto

ale v Čechách jsou taky fajn borci, o tom žádná:-)

0 0
možnosti

Báječné, Marto!

Dnes jsem měla u pokladny dva maníky, nechovali se sice růžově, ale vím to o nich. Jeden platil a ten druhý mu stále opakoval: You are so beautiful. Taky hezké, netušil že i důchodkyně rozumí anglicky. Někdy bych ovšem místo po zadku plácla jisté zákazníky po papuli. To, co si tady lidi dovolují na pokladní, je někdy tristní. Vylijí si celodenní trauma a vztek...."Grepy za 39,90 Kč? To si snad děláte srandu?" To jen z těch slušnějších.

1 0
možnosti
Foto

Jani, úplně chápu. Ono je něco jiného dělat ve velkém obchodě a něco jiného v menší sámošce, i když narazím občas taky na bručouny, kteří vykřikujou a občas i prohodí něco o cizincích, kteří berou slušným Italům práci...

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-DMarti,já Tě fakt miluju:-)))R^

1 0
možnosti

Nerozžehlíte, už jsem se dlouho tak nezasmála, díky VámR^

1 0
možnosti
Foto

jak to víte? taky jste někoho plácla?:-)... pravda pravdoucí, nerozžehlila...

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy