Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

no, to rozhodně. často končívají neradostně nějakým kuchyňským náčiním.;-€ ale držela bych se toho másla. sever Itálie mě naprosto uchvátil kapustou s uzeným a brambory a k tomu s celozrnými těstovinami postrouháno sýrem a přelito malým žufánkem másla. kanou mi lsiny, jak našemu psovi, jen si to představím. a dalšími a dalšími naprosto úchvatnými jídly, nad kterými by si Dr. Doleček a výživoví poradci vyrvali zbytky šedin. nenechte si kazit náladu a jezte, když to jinak nepůjde, k chůzi třeba přidáte kolo. jak říká jedna známá: kdo nerad jí, ten má něco s charakterem

2 0
možnosti
Foto

R^ Marto, právě jsem "sežrala" míchaná vajíčka se šalotkou a na másle. A zapila kafem s plnotučným mlíkem. A teď si to představ odtučněný...;-);-D

3 0
možnosti

Šárko, ty umíš žít!:-)))

1 0
možnosti

VR^

Moje babi vždycky vypadala jako kulička. Jedla s láskou a poctivě - sádlo, máslo, bůček se zelím. Je jí šestadevadesát a už je jak nítěnka. Když jí bylo 85, začala jíst jako muška a zmizela jí kila i "masíčko" (tak říkala svalům). Zdravá je v jistém slova smyslu (fyzicky) jen strejda Alzheimer už úřaduje přes čtyři roky a už není hlavou v tomhle světě.

Měj se báječně a bašti co Ti chutná - tělo si řekne V

2 0
možnosti

Ramu jsem prvně ochutnala v prosinci 1989, jen co se otevřely hranice, a my, železničáři, skočili z Bratislavy do Vídně za půlhodinku a téměř zadarmo. To byla Rama! To, co se u nás prodává pod tímto názvem je fujtajbl. Taky eurokomisařka Jourová bojuje za stejnou kvalitu potravin bez rozdílu území. Protože nejsem trpělivá vůči máslu, volím Creme Bonjour, a ten mi šmakuje. Jinak můj táta žil na másle (margarínu si za války zažil dost). Maminka díky osvětě vsadila na Floru. Po několika letech postoupili vyšetření, táta OK, matka vysokánský špatný cholesterol. Ovšem řízky jsou nejlepší na sádle; škvarky, anglická slanina a pěkný bůček vždy potěší. Proto jsem taková pěkná slovanská holka: krev a mlíko (a taky sádlo). Marto, moc Vás zdravím, mějte se fajn!

3 0
možnosti

P11a93v35e76l 83H79e48k

13. 4. 2018 20:12

Tak, tak, máslo a sádlo byly dobrý pro moje předky, proč by je neměl jíst syn mého otce? Kunerol a jiné blivajzy mi nesmí do kuchyně, raději 5 rohlíků máslem a hodinu ostrý chůze než polystyrén mazaný Ramou.

3 0
možnosti
Foto

jako vždy jsem se zasmála- mezi sádelňáky se určitě zahrnovat nemusíte-ale je fakt že od určitého věku se to člověku vymyká z rukouR^

1 0
možnosti
Foto

Tak jsem si Tě vychutnala u talíře s pomalu pečeným bůčkem a celerovou kaší s pořádnou dávkou tučné smetany a s trochou máslíčka ;-)

3 0
možnosti
Foto

J17a69n68a 51M61a62j30o16v19á

13. 4. 2018 19:23

Fuj, celer....;-)

3 1
možnosti

Však taky margarín není nic zdravého, máslo je máslo, jen si blbě roztírá ;-D

5 0
možnosti

no co. vstanu, vrážíc do nábytku dojdu do kuchyně, postavím na čaj a vyndám máslo. pak jdu konat ostatní nezbytnosti (čaj piju černý jako bota a je mi fuk, co na to říkají chytráci, co si koupili příručku: Jak blufovat o čaji). částečně probuzená, čistá a v náležitém oděvu piju čaj a chystám svačinu (snídám výjimečně - můj žaludek stále spí)

1 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy