Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

byly tam celý den? ach, ach. tak příště snad užijete moře bez pozadí

0 0
možnosti
Foto

R^;-Dvždycky pobavíš Martičko-jinak já radši Tyrrhenské než Jadran-připadá mi to tam dole víc exotické-Golfo di Gaeta nebo Costa di Amalfi, to jsou moje místečka dík za hezký čtenářský zážitekR^

0 0
možnosti
Foto

Taky bych ráda část víkendu strávila koukáním do blba. K moři je to dost z ruky, tak si ho budu pouze představovat a zasním se, že vůbec nemám moře práce...

Přeji ti pohodový víkend, Marti.R^:-):-)

0 0
možnosti
Foto

;-DJá věděla,proč sem jdu. Mám hned lepší náladu.VR^

1 0
možnosti

Téda, Marto, tak se ti splní konečně sen o moři, a takhle tě převezli. Ale což, i to, že jsi měla změnu, a byla jinde, se počítá...

Ať to příště vyjde líp!:-))

0 0
možnosti

Přijeďte na naší terásku, Marti, zelená stejně uklidňuje víc než modrá :-). Ale jinak krásně napsanýV

1 0
možnosti
Foto

R^Marti, to je krásný. Příště tam určitě nikdo nebude;-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Honzo, já se obávám, že to "příště" zase nějakej ten pátek dlooouho nebude:-)

1 0
možnosti

D77a79v51i40d 43V68l18k

25. 5. 2018 13:20

Zrovna se manželka zmínila , že potřebuje novou kabelku, že bych zajel k moři? Hezké vyprávění jako vždy MagdiR^

2 0
možnosti
Foto

Jestli chce nějaký dobrý africký originál se slevou, tak k moři jeďte, Možná si koupíte i pár dobrej originál zimních bundiček:-)V

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS