Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

krása. nejen, že jsem se pobavila, ale ještě recepis získala. a to se fakt ty žloutky udělají akorát? úžasné. hned vyzkouším, asi spíš s tou slaninkou. pecorino seženu, ale líčka???

0 0
možnosti

Katko, líčka jsou, a vždy byla, úzký profil. Je to velmi fajnové masíčko a řezníci si je nechávají pro sebe. Jednou jsem na ně natrefila, podusila a fakt mana.

0 0
možnosti

Jejda, Marto, opět jste mne potěšila svými řádky! A považte, k Vánocům jsem dceři pořídila Vaše Italské jednohubky, a ta sketa je ještě nedočetla, přičemž se já na ně tak třesu! Jste fajn, díky, mějte se!

0 0
možnosti

Teda, Josefe, Vy nevíte, co je to za dřinu, tahat se takhle každý den s tím předstihem! Mé pětky mají alespoň tak na sedm kilo, ne-li víc! A to už vůbec nemluvím o tom, že ta levá je o dost větší než pravá. Vzala jsem je k MUDr., ta pravila, že jsem nerovnoměrně ztloustla, žádný jiný (naštěstí) nález. Před 40ti lety jsme tomu na gymlu říkali "kojná medvědů!".

1 0
možnosti
Foto

R^já nejradši trojky s frutti di mareR^;-)

0 0
možnosti

Dal bych jako muž nejraději pětku, ale hodnotím článek a ne nic jiného, tedy za jedna a karma!

1 0
možnosti

Tak nám, co nemáme čím okouzlovat, nezbývá, než se jít naučit ty špagety:-P. Ale ten recept vyzkouším, Marti. A Ty se brzy vyzdrav.V

1 0
možnosti
Foto

Jak nemáme, Dáši, zrovna ty teda máš, svou lepou krásou a laskavostí!

0 0
možnosti

To je opět milé čtení, Marti :-) Dávám Ti jedničku..s hvězdičkou ;-)R^

4 0
možnosti

:-)............ Vaše nepolitické téma zaujalo. Mnozí blogeři komentující politiku Vám mohou závidět. Těstoviny jsou zajímavé, ale téma žena je na prvním místě. Celý život obdivujeme jejich krásu, a samozřejmě toužíme po nich. Je to veliká motivace k životu pro normálního chlapa! R^R^R^V

6 0
možnosti
Foto

Stando, já zase obdivuju muže, jejich nápaditost, statečnost i křehkostV

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS