Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

blahopřeji a ať je těch hubek víc! :-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, ale zase se nic nemá přehánět. Presolene špaget ý taky nejsou poživatelné;-)V

0 0
možnosti

Krásné, ostatně jako vždy ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

No, málem to se mnou v tom letadle šlehlo;-)V

0 0
možnosti
Foto

Ahoj, Marti. Už se těším na tvoji druhou knížku a na setkání s tebou v Praze.R^V:-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli,škoda,že nebyl pořádně čas, ale děkujuV

0 0
možnosti
Foto

Těším se,má drahá:-) A čtouc právě Tvé Jednohubky,chvěju se také.:-)V

1 0
možnosti
Foto

Čau Šári, tebe viděti = radost míti. Děkuji V

0 0
možnosti
Foto

Blahopřej Vám, paní Marto, škoda, že se já (ze vzdálené Moravy) této akce nemohu zúčastnit. Ale přeji Vám, ať Vaše nová knížka rozdává lidem jen samou radost. Vítejte doma. V

1 0
možnosti
Foto

Milá Mirko, děkuji, knížce se podle všeho daří více než dobře...a oba křty byly úžasnéV

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Jituško, jak se máš?V

0 0
možnosti

Milá moje, jsi slunce schované mezi horami v Itálii, tak vítej doma :))

1 0
možnosti
Foto

Janičko milá, já bývám spíše tím měsíčkem na hnoji;)...děkuju,na dálku objimamV

1 0
možnosti
Foto

už se těším Martičko-snad mi do toho nic nevleze:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Nevlezlo,a moc ráda jsem tě viděla, kočko!V

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy