Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No, Marto, k té poslední větě: jde to, ale dře to. Někdy hra "na lepšího" nebaví. I tady na blogu se najdou takové samonasr typy!

Tak ať máš co nejvíc vlídných, příjemných zákaznic!:-D

1 0
možnosti
Foto

Maruško, tady vůbec nejde o to, hrát si na někoho lepšího, ale o to nenechat se zdeptat podobnými osobami...protože koneckonců nakonec z toho ten štváč vyjde s úsměvem a neposkvrněn, kdežto my se v jejich výpadech a zlých šípech patláme nějakej čas, protože je k sobě prostě pustíme. Ale kouknout se na ně s tím, že jsou to chudáci, protože musí sami se sebou vydržet - a já jim to fakt upřímně přeju - tak mě tohle vědomí zahřeje a zmírní to naštvaní z jejich ataků...

1 0
možnosti

tak to je opět přesný. jedna má známá má takového manžela. asi takový nebyl vždy, nevím. ale když se jednou ve chvíli vzácné sebereflexe zmohl na: vy to se mnou nemáte snadný, podívala se na něj a řekla: my s tebou tatínku už nějak vydržíme, když tak můžeme utéct na chvíli pryč. ale co ty, ty jsi se sebou pořád. a bylo ticho

1 0
možnosti
Foto

No, naprosto přesně!R^

0 0
možnosti
Foto

Sto let sama se sebou - to by mě fakt nebavilo. Snad to nehrozí, já (doufám) nejsem "nevrlá nepříjemnice", tak snad mne ten nahoře nepotrestá takovou dlouhověkostí. Měj se fajn, Marti a buď milá, vtipná a ne nevrlá.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli milá, to já si občas nějakou tu nevrlost dopřeju... ale takovou velmi, velmi mírnou...;-)

0 0
možnosti
Foto

R^to znám Marti, když mám takovou turistku - anebo mužskou verzi takového remcala - ve skupině při provázení Prahou a mám to poslouchat třeba dva dny, tak to je na mrtvici-ale je pravda že to držení emocí v sobě nedělá dobře-někdy je lepší si věci vyříkat a vzduch se pročistí, než kdo to v sobě dusí tváří se mile ale pod slupičkou každého slova ten jed stejně vycítíš-dík za krásný článek, předpokládám a doufám, počátek italských trojhubek?;-)

1 0
možnosti
Foto

Libuško, uplne to vidim.Já bych je asi někam ráno zavedla a vyzvedla je až večer. Anebo je pořádně opít! To je taky dobrý!!V Trojhubky... Uvidime;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Marti, ty je ale stejně překonáš! Na tebe nemaj! ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Jo, Slávi, často jsem už na rozhraní toho dobra a zla. Některé jedince bych nejraději poslala do... víškamasi:)V

1 0
možnosti

:) pokud možno nevrlíky a nevrlice obejít obloukem a ignorovat. A když to nejde, pak je každá rada drahá. Někteří lidé nezaberou ani na vlídnost, kterou často berou jako záměrnou provokaci.

Díky, Martičko za Tvoje slunce v srdci :)

1 0
možnosti
Foto

Janicko moje V, já k nim extra vlídná nejsem, jenom je otevřeně lituju. Což je často rozhodí a mně to nezanechá žádný špinavý šrámy na duši. Jasně, pokud to jde, tak je vůbec nevyhledávam, ale občas se mi jich pár nakumulují, a to je pak mazec. Zajímavé je, že mezi sebou jsou navzájem přívětivi. Jak říká jeden známý: "To víš, svině sviní pozná!";-D

1 0
možnosti

Nojono, jenže někdy ať děláte co děláte, všechno špatně 

1 0
možnosti
Foto

To je fakt, ale nejlepší je vůbec si nepřipouštět jejich kritiku a koukat na ně jako na ubohé chudáčky, kteří sami se sebou nemohou vydržet, jak jsou hrozní. Kupodivu oni to častokrát vycítí a to své chování krapitek změní. Většinou:)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS