Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V tvém podání je i hororová situace vtipná a zábavná. Díky za příběh o nečekaně černé hodince a zářivě bílých zubech.R^;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Lamač srdcí a ostatních orgánů;-DR^ Marto, hezké dny!!

1 0
možnosti
Foto

V možná by se spíše šiklo "přilehlých orgánů" - protože i ta bránice není od srdce tak daleko:-)) děkujuR^

0 0
možnosti
Foto

Jituš, ahoj, prima se zatajeným dechem, jsou zážitky, které se už nemusí opakovat (ani kvůli inspiraci, to tedy vůbec ne:-)) Měj se fajn, M.V

0 0
možnosti

Si mi teda udělala takhle ráno chutě.

1 0
možnosti
Foto

Ciao caro Marco, já si na tebe při tom psaní vzpomněla, na tebe, gurmána v psaní i v jídle! I v životě, venkoncem. Koukla jsem včera ven, něco bílýho lezlo z hlíny - říkám si, doprčic, tak jsou tu ty první jarní sněženky, tak šupajdy znovu na blog (no, nebyly to ještě sněženky, ale asi krtek s bílou pletenou čepicí, je tam pěkná hromádka hlíny a po sněženkách ani stopy). Měj se moc fajn a díky moc! CiaoooV

0 0
možnosti

Uf Marti, tak si říkám jakou mám kliku, že tě tady zrovna natrefím, troška relaxované Itálie vždy bodne, a ono takovej skorohorror. Naštěstí od tebe i tohle s úsměvem, takže osvěžení se nakonec konalo i tak:-)

1 0
možnosti

Po karmě se ještě vracím protože obrázek jsme pro samý písmena zaregistroval až potom, a je nádhernej, lehoučkej, k tématu, ale zase ne popisnej, a i když nejsem ani trochu odborník, tak k ničemu se mi nedaří jej přirovnat, a tak si myslím, že jestli bude slečna dcera tak šikovná malířka jako mamka spisovatelka, tak se máme na co těšit

1 0
možnosti
Foto

R^Krasne hororove ponure temne, Marti:-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Honzo, a to si představ, že si místní ekologové prosadili každý rok jeden den temna, tzn. že se vypne veškeré veřejné osvětlení, aby se šetřilo. Pokud nejede auto, tak je to na infarkt, protože zdejší černoši jezdí v noci na kolech zásadně bez světel... a už jsem sebou párkrát málem sekla hrůzou a děsem. Hlavně člověk fakt netrefí a bloudí - zaplaťpámbu za vyšší koncentraci místních barů:-) /a moc pozdravuj milou svou paní

1 0
možnosti
Foto

Marti, ty jsi silná nátura, ty přežiješ VŠECHNO! R^V

1 0
možnosti
Foto

Slávi, ano, duše křehké ženy, síla sibiřské bagristky. Tak, a ne jinak:-) V

0 0
možnosti

Tý jó, Marto, to byl opravdický horror!

I s bonbónama v hledišti i na bojišti!

Hlavně, že to (snad) dobře dopadlo, a mrazáky to vydržely. A ty taky.

Měj se, a díky!

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Maruško, to se ví, dobře to dopadlo, smrad jako v namoklým cirkuse se nakonec nekonal. Ovšem nervy, nervy tekly docela fest (samozřejmě jenom mně a milionům Italů, jen ten můj zákonnej klenot byl nezúčastněně chladný a říkal cosi o hysterii - i zpětně tvrdí o místní kalamitě, že lidi zbytečně bláznili a zbytečně se zavíraly školy, mimochodem, v jedné škole se propadl strop a štěstí, že studenti seděli vpředu, že to nikoho nezabilo... takže já mám takový rodinný trénink, i kdyby došlo k nějaké katastrofě, ten můj je prostě laxní...to pak pracujou moje nervy... a Lindt je holt naštěstí po ruce:-)) V

1 0
možnosti
Foto

;-DI když to muselo být na nervy,tak jsi mě rozesmála. MartiV

1 0
možnosti
Foto

Milá Šári, to je dobrý postřeh. Na nervy přímo k... no, na nervy. Měj se krásně a děkuju, doufám, že se máš fajn, ahooj, M.V

1 0
možnosti

D54a74v24i22d 76V35l66k

24. 2. 2019 19:04

No krása a že jsi zase jednou něco napsala Marti:-)

1 0
možnosti
Foto

Davčo, ahoj, ty vtipálku - jo, psala jsem někam Markovi V., že začnu zase psát s prvními sněženkami, ale to bych se fakt dočkala (tady to ze zimy skočí rovnou na pampelišky, a kde je nějakým jarním sněženkám konec) ... ty jedeš, kluku, píše ti to! M.V

1 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy