Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Marti, byla jsi skvělá, a to všude tam, kde jsem Tě měla možnost sledovat. Maximálně jsme obdivovali doma Tvou přirozenost, s jakou jsi odpovídala, rozvahu i přirozený Martičkost :-). Ať jsi uvnitř prožívala cokoliv, navenek to znát nebylo. Ten "trik" zvolnit v projevu a nedat se přinutit k rychlejším, bezhlavým, odpovědím, byl pro mne jako učebnice. Pobavili jsme se (s Tebou a vámi, nikoliv na Tvůj účet, aby bylo jasno) a potěšili. Mějte se krásně V

1 0
možnosti
Foto

Milá Dáši, on to žádný trik s tím zvolněním v projevu není. Já tak mluvím normálně, prostě si melu svou:-) A je mi jedno, jestli mluvím s pánem nebo kmánem nebo sama se sebou, prostě furt stejně, čili ani nevím, jestli je to dobře nebo ne. Ovšem já to jinak neumím:-) A děkuju, jsi zlato!V

0 0
možnosti

Byla jste výborná Marti,řekla bych stejná jako pře xxx lety v Telči.Bavila jsem se vzpomněla si na dávné a krásné časyv rodném městě:-)V(Máša Suchá)

1 0
možnosti
Foto

Jo, dávné a krásné, ale naštěstí Telč zůstává stále krásná... (jen my tak trochu více zrajeme:-)R^

0 0
možnosti

Bylo to "báječný", stihla jsem až opakování pořadu Volala mi dcera: "Bude Kučíková s Holubovou, určitě se zasměješ"... A taky jo, zvedla jste mi "náladu, moc, díky."

Hodně smíchu a málo slz, to léčí, tělo i duši -:)

2 0
možnosti
Foto

Liduško, já byla štěstím bez sebe, když mi řekli, že tam bude i paní Holubová. O srandu bylo postaráno;-D

0 0
možnosti
Foto

Byla jste báječná, naprosto přirozená, velice milá a moc Vám to slušelo!!!R^

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, to jste fakt báječná, slyšet pochvalu od ženské, že to jiné sluší, to je skoro vyznamenání:-) Děkuju, byla jsem tam taková jako normálně třeba v krámě, akorát možná více toho mejkapu a jinejch zlepšovadel ke koukání, ta realita v krámě i mimo je více tepláková:-)

0 0
možnosti
Foto

Byla jste bezvadná i v TV i na blogu. Dobře vím, proč Vás mám mezi oblíbenými blogery. A tak to i zůstane. Děkuji!!

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, to je velmi milé. Bezvadná - to teda nevím, ale co je jisté, že mě všechno v tu určitou chvíli nesmírně vesmírně bavilo:-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Marto,

díval jsem se na JéKá s Tebou (pardon, na Tebe s JéKá :) ) a bavil se neskonale.

Tomu, jak z Tebe spadla tréma a byla jsi normální, svá Marta by Slovák řekl, že jsi mluvila "z mosta do prosta" - zkrátka zpříma a hned. Bylo to super. I ostatní debaty Tvé jsem naposlouchal... a dost mých keců. Byla, ehm jsi, úžasná. Díky!R^

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Libore, no, z mosta do prosta do teda asi fakt bylo, protože mi v tu chvíli bylo úplně všechno jedno a bavila jsem se náramně... asi nejpřirozeněji jsem se cítila s Terezou Kostkovou, ale to asi každý. U JéKá to bylo... prostě zajímavý:-)) A moc děkuju!

0 0
možnosti

Je, Marto, já měla před dvěma lety z vystoupení u Krause uplne stejne pocity. Hrozně jsem se bála tam jít, ale současně i odmítnout, protože nabídka by se už nikdy nemusela opakovat... A pak to bylo hrozně fajn :)

Byla jste na tom gauči skvělá! A ta svačinka byla náramně vtipná ;)

1 0
možnosti
Foto

Já jsem Vás viděla, s bříškem, jak sedíte na tý pohovce. Koukla jsem předtím asi na deset různých videí včetně toho Vašeho, bylo to hezký. Ty ostatní mi moc nepomohly ke klidu, naopak:-) a děkuju!

0 0
možnosti
Foto

skvělé, že jsem stihla kafčo s tebou v tom krásným Jablonci, Šári, fakt mě to moc potěšilo, a děkujuV

0 1
možnosti

Zopakováno Tebou s vlastním komentářem, tak to je nejvíc, Marti! :)

Žádná tetka. Skvělá ženská ♡♡♡ to jsi. Totiž.

2 0
možnosti
Foto

Jani, zlato moje, tohle byl můj dluh blogu, dlouho jsem sem nešla, neb jsem byla v jednom kalupu, ale teď jedno kalupové období trochu pominulo, tak se tu snad budu zdržovat častěji a s láskou a ráda. Mockrát děkuju, jsi báječnáV

1 0
možnosti

Tak to já jsem se dost zlobila, že Vám pan Kraus skákal do řeči a nenechal Vás mluvit. Pak jsem pochopila, že Vás tím servírováním Vašich dobrot rozesmál a uklidnil. Těší mě, že jsem Vás díky tomu pořadu poznala.:-)

3 0
možnosti
Foto

Věruško, ono je to ale tak, že i já jsem nedokončovala věty a roztržitě skákala sem a tam, prostě tetka s husou, no:)

1 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy