Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Při čtení jsem trpěla s tebou!;-)R^V

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, Jitunko, vím, že bys mě v tom nenechala samotnouV

0 0
možnosti
Foto

Káji, jsi blonďatá zrzka anebo zrzavá blondýna? Myslím, že si nad tím tví fanoušci lámou hlavu:-), teda i já - a moc zdravím nejlepší retroautorku pod sluncemV

1 0
možnosti

moc rád vás tu zase vidím

1 0
možnosti
Foto

Já sem občas semtam nakukuju nesměle... prozatím:-)

0 0
možnosti

Carevno, tak ti mě napadlo, že kdyby sis primackla prst i na druhé ruce a z prstíku by vycuhoval drátek druhý, mohla bys (já vím, se zatnutymi zuby) ještě uštrikovat nějaký ty svetříky pod vánoční stromeček. Moc zdravím a krasno přeju.

1 0
možnosti
Foto

Pomoooc, hahahaha.... tak tím jsi to, drahý Marco, totálně rozsekal na cimpr campr. Děkuju a objímám z dálky, tvá ovčí babička

0 0
možnosti

dokud se nezměnil režim a nezačala jsem cestovat, myslela jsem si, že naši zdravotníci patří na pranýř. od té doby se jim stále omlouvám. i když, někdy je mi používaný systém zacházení s pacienty tak cizí, že v duchu řvu.

1 0
možnosti
Foto

Naštěstí já mám zkušenosti s českými zdravotníky velice dobré, co se týče jejich chování... jenom mi občas připadají velmi přepracovaní, a tuším, a větší polovinu (procento) času spíše musí řešit úředničinu pro pojišťovny než pacienty, toho jsou zdejší machři naštěstí ušetřeni... ale je to fakt, člověk až zvenku pozná, že jsou čeští zdravotníci skvělí

0 0
možnosti
Foto

To mi pripomnelo zapomenoutou nit, silon v prste take tahal zaziva po mesici nicmene tam byl na konci uzlik to bylo revu ;-D

1 0
možnosti
Foto

Uzlík? Tak to se mi ještě nestalo, i když neříkej nikdy nikdy. Uff... nezní to vůbec dobře:-(

0 0
možnosti
Foto

Marto, zanášej dál, ale nejdříve trénuj s vozíky zastrkování. R^:-)

2 0
možnosti
Foto

asi takhle - je to marný, je to marný, je to marný :-))

0 0
možnosti

Jauvejs, to je ale bolavej blog!

Marti, víš jak se to říká...kdo nic nedělá, nic nezkazí. A ty jsi tááák akční ženská, že se občas holt něco uděje.

Tak hlavně ať je prstík opět funkční, a bezbolestný.

(Vnukovi tahali dráty z předloktí - měl havárku na kole - a taky bez umrtvení. A prý dobrý, bez bolesti).

1 0
možnosti
Foto

No vidíš, nejenom místní nemístní doktorští krasavci jsou jemní, i čeští borci pravděpodobně taktéž. Doufám, že je vnuk už v pohodě, na kole a frčí vstříc novým adrenalinovým zážitkům:-) JInak díky, Maruško, ale já jsem akční asi jako želva před zazimováním...

1 0
možnosti

D77a42v29i36d 21V25l48k

20. 2. 2021 9:45

Jupí, Ty jsi napsala blog:-)V

1 0
možnosti
Foto

Davčo, nejsem takovej borec psavec jako ty, ale jsem fakt ráda, že se tu zase potkáváme. Jupííí.

0 0
možnosti
Foto

Pokud ty prsty máš všechny, tak je to pořád ještě skvělý! ;-)

Ať se pěkně hejbou! ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Slávi, hejbou, i když výrazně pomaleji, ale furt hejbou - znáš to: „Pokud nemůžeš létat, běž. Pokud nemůžeš běžet, chodˇ. Pokud nemůžeš chodit, plaz- se. V každém případě však v pohybu pokračuj!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS