Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Marti,

móóóc Tě zdravím V

Ještě se mi nestalo, abych se u Tvého blogu nepobavila.

Když jsem žila v UK tak mi jednou ráno přišla sousedka radostně oznámit, že u nás před domem na stromě viděla sedět malinkou koupelnu. No, zabralo mi pár krušných chvilek ( možná i hodin ;-) ) než jsem pochopila, že to bylo mládě netopýra - bat a né koupelna - bath ;-D

1 0
možnosti
Foto

haha, tak to je taky dobré...ačkoliv koupelna na stromě by byla rozhodně zajímavější:-))

0 0
možnosti
KT

chi! jen aby na vás nevlítl do kšeftu.

1 0
možnosti
Foto

šmarjajosef... předpokládám, že to netuší:-)

0 0
možnosti
TT

Italové vodníky neznají - ale není to kvůli absenci rybníků. Vodníci totiž vysedávají u vody jen na sever od Alp, kde můžou pozorovat taky víly na loukách a poslouchat hejkaly z lesa, no a vysedávali tady dávno předtím, než se jim začaly stavět rybníky. ;-)

1 0
možnosti
Foto

tak takhle je to tedy... o co my, o xx stovek km níže přicházíme, safra, na ty hejkaly jsem taky zapomněla....

0 0
možnosti
MV

zacinam po precteni tvyho blogu, carevno, litovat, ze diky moji hole hlave prichazim o konverzace na bajecny temata

snad nekdy v pristim zivote...

moc zdravim a zdravi preju

1 0
možnosti
Foto

Marco caro, fakt nepřicházíš, neb i tvůj vous může navštívit kadeřníka, tedy k nám vousáči chodí taky... a myslím, že ty o báječnou konverzaci kdekoliv, kdykoliv a s kýmkoliv nemáš nouzi, ty určitě ne.... krásný a zdravý dny, ciiiiaaaoooooV

0 0
možnosti
Foto

Kdysi dávno v dobách, kdy prabáby našich prabáb byly ještě dětmi, jsem coby univerzitní student vysvětloval kolegovi z Nikaraguy, že nejlepší způsob, jak oslovit české děvče, je říct: „Já smrdím.“ A ano, zkusil to. A ano, dopadl podobně jako pod-vodník.

1 0
možnosti
Foto

ale to je nečestné, nepionýrské a neskautské (čili obdobně jako ten můj podvodník) - nevím, co je horší, jestli říci, že smrdím anebo se přiznat, že jsem zloduch :-)

0 0
možnosti

Marti, to je povedená taškařice. Co všechno se dá při zušlechtění u kadeřníka zažít.

A když to někdo umí tak báječně napsat jako ty, tak kolik lidí to pobaví.

Díky moc za veselo!:-))

1 0
možnosti
Foto

Milá Maruško, za tu taškařici bych ti dala pusu na čelo, aby bylo veselo. Taškařice je tak krásné slovo, že úplně pohladí a mám z něj chuť tancovat... prostě taškařit, no... děkuju ze srdce

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Marti, taky jsem se jednou snažila vysvětlit v Itálii vodníka ... marně ;-DMáte fajn, že kadeřnictví jsou celou dobu otevřená, i v červené zoně - říkal Maurizio. To tady se to dělá teď po bytech, všichni ve vládě to vědí, ale všichni dělají, že se to neví ;-D No Kocourkov. Opatruj se kočko VV

2 0
možnosti
Foto

Káji, kdepak otevřená. Ani bary nejsou, tohle je zážitek ještě z doby PŘED:-) No, vzhledem k opakující se loňské jarní situaci jsou lidé chápaví a obezřetní, a hlavně dodržujou nutné příkazy. Bary, kadeřnictví atd. se mohou otevřít, až tohle všechno pomine, to všichni rozumně chápou. Ale je to těžké pro podnikatele, a je to těžké hlavně pro ty staroušky, už začínají být unavení z té nejistoty. Leč Itala nic nezlomí, stejně tak věřím, že Čechy nic nezlomí. Drž se, papa V

0 0
možnosti
Foto

;-DR^ Marti, jen houšť na takové pod-vodníky:-)

Já si v neděli udělala doma kadeřnictví. Jsem vzala ohon a stříhla. Asi 15 čísel odešlo i s culíkem a vzadu mi to švagrová nějak dopižlala. Můžu se tvářit, že ty zuby jsou in.;-D

1 0
možnosti
Foto

Cooo? Šári, ty jsi přišla o svůj mladistvý ohon? Čili chápu to tak, konec období mladého devčete a naskakuješ do období mladé dámy, že? R^

1 0
možnosti
Foto

Těžké vysvětlování... Cizinci vůbec neznají koncept vodníka. Když jim ukazuji obrázek od Lady, tak se diví, jak takový hnusný chlapík může být v pohádkách a že je docela populární postava. ;-D Nemají většinou také rybníky, takže se nasmějeme, když jim vykládám o hrnečcích s dušičkami a krásných dívkách na břehu. ;-)

Marti, pod-vodník skvělý! Chtěla bych být u té situace, když tu větu hrdě pronášel! ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Slávi, naprosto přesně! Některé tradice a jevy jsou prostě do ciziny nesdělitelné a cizákům nepředstavitelné... jinak já u toho nebyla, ale ta Brňanda se prý bavila docela fest:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy