Diskuse

Zlodějiii!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

děkuju, leč pouhý záznam ze života

0 0
možnosti
Foto

R^ aneb slovy Květušky z Adély, co ještě nevečeřela:"... ach vy muži... vy, vy...!" ;-)

0 0
možnosti
Foto

Marti,

jako vždy skvělé ;-D R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, Zuzi, místní domorodci jsou přeborníci úplně ve všem... naštěstí:-) V

0 0
možnosti
Foto

Marti, jen pozoruj a zaznamenávej dál! Jde ti to velice dobře! ;-)VR^

2 0
možnosti
Foto

pravdou je, že každý den mám důvod se smát:-) V

2 0
možnosti
ML

Neměl bych se o tom šířit, ale bydlíme tam, kde se nic nezamyká. Auto nikdy, dům jen když jedeme pryč na víc jak den. Jednou ráno v zimě jsem si nastartoval, aby se auto zahřálo, a šel si dopít kafe. Když jsem chtěl odjet, auto ujíždělo o baráku pryč. Zařval jsem, vypjal síly, doběhl auto, naštěstí od nás vyjet nejde tak snadno, otevřel dveře. A nikdo tam nebyl. Nezatahl jsem ručku a auto se pomalu, samo, rozjelo z kopce. Jak dokázalo samo vyjet ven, když moje žena se točí natřikrát, je dodnes záhadou.

4 0
možnosti

Už jste řekl Vaší ženě, že Vaše jedoucí auto je bezpečnější když za volantem nikdo nesedí než když je za volantem ona?

3 0
možnosti
Foto

Marti, jsem ráda, žes nás zde rozveselila. Měj se pohodově;-)V

1 0
možnosti
Foto

Mám, stále, Jituš, doufám, že i ty přes veškeré mráčky taky V

1 0
možnosti

Marti, to je bezva zlodějské čtení.

A ta pointa je moc povedená!

Díky za obveselení:-)

1 0
možnosti
Foto

Teda Maruško, když jsem to slyšela, co se zase stalo, tak jsem se málem doslova počůrala smíchy... jak se říká, když máš talent, tak se neubráníš:-)) (na průšvihy)V

1 0
možnosti
Foto

To jsem se zas pobavilo.;-DR^ super, Marti.

1 0
možnosti
Foto

Šári, mě spíše baví ti místní domorodci... i přesto, že jsou fakt úžasní, tak často žasnu, co čeho všeho ne vlastní vinou jaksi spadnou... prostě k sežrání, no:-) V

1 0
možnosti
Foto

Horst UMÍ (např. mile pochválit)V

0 0
možnosti
PL

P96e76t61r 57L71o45r23e56n47c

23. 3. 2021 19:39

Nádherný balzám na duši! :-)

A díky za Vaše knížky!R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuju Vám, milý Petře, je mi ctí a radostí V

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy