Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ahoj Marti,

zdravím ze Sibiře ;-D

Super napsáno, jako vždy R^ a až vyrostou pampelišky, tak naše čuba je na zahradě počůrá a mám to sichr ;-)

0 0
možnosti
Foto

Marti, tohlencto zelený (rukola apod..) jsem se jíst ještě nenaučila. A zkoušela jsem v rámci diety lecos, ale když mně to nechutná.

Ale velmi mi chutná tvůj blog.:-)V

2 0
možnosti
Foto

Šári, v klidu, já se naučila jíst hořké až asi po deseti letech zkoušení a přemlouvání se, že je to zdravé pro játra a celkově pro celého člobrďu... a mám zase extrém, že miluju hořkou červenou salátovou čekanku a rukolu úplně nejvíc... já si myslím, že se k těm dobrejm věcem člověk časem prostě sám prožere...

1 0
možnosti
Foto

J89a11n11a 84M90a21j56o63v56á

30. 3. 2021 19:37

Marti, já mám ty pampelišky fakt ráda. nejím je tedy, ale...možná letos zkusím po mnoha letech ten med :-). Možná. Tak krásně se mi četlo :-)

1 0
možnosti
Foto

Jani, já ten med ani, upřímně, moc nemusím, vlastně ani moc to zelené z pampelišek nevyhledávám, já mám radši upletenej žlutej věneček na hlavě a tancování v trávě...:-)

0 0
možnosti
Foto

Marto, poslední dobou jsou někde v Čechach i DVAATŘICÍTKY. Ty jsem měl jednou v zimě i v Liberci v roce 1955. Měla jsi štěstí, že v té době jsi ještě nebyla na světě. Přeji celé rodině dobré časy!!R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to jsem, milý Horste, sice byla ještě na houbách, ale pamatuju silvestrovský teplotní skok z roku 1978 na 1979, o dvacet až třicet stupňů dolů, takže na Silvestra bylo plus deset, a na Nový rok skoro mínus dvacet, to byla děsná darda... Ovšem dvaatřicítka, to se snad ani nedá smrkat ani odplivnout...

0 0
možnosti
Foto

Na Sibiři!;-D;-D;-D Před lety se říkalo, že když sníte v době květu každý den deset stonků, léčí to alergie. Domácí experiment byl ukončen poté, co dva z účastníků dostali střevní chřipku... Nebo že by ty pampelišky byly počůrané?;-)

1 0
možnosti
Foto

haha, to mi velmi připomíná jakýsi starodávný předvelikonoční zvyk polykat chlupaté kočičky, bez rozkousání, že jsou dobré pro zdraví... myslím tím kočičky z říše rostlinné ;-D

1 0
možnosti

Prima povídání. R^R^R^. Čiperná babka.

1 0
možnosti
Foto

tady platí přímá úměra - čím starší, tím čipernější, takže já si připadám jako zdechlina, ale už tak trochu začínám ožívat

0 0
možnosti

Tedy, Marti, ty se díky své vlídné povaze dozvíš kde co zajímavého. Myslím, že tě mají dost rádi. Jen s těmi konzumenty vodky by si nás nemuseli plést:-))

(navíc vodku nemám ráda).

Ty pampelišky jsou zdravé což o to, ale písícan...to ne:-))) A znají kopřivy?

Díky, že ses s námi podělila o hezkou člověčinu.

1 0
možnosti
Foto

Maruško, to se mi stává často, že si zejména starší lidé myslí, že jsme bývalá sovětská republika... kopřivy znají taky, oni dělají saláty ze všeho zeleného, co vyleze zjara ze země (a kromě muchomůrky zelené snad sbaští a zužitkujou úplně všechno)

1 0
možnosti
Foto

Jo, Marti, vysvětlování jídelních, oblékacích a dalších pravidel cizincům v cizině je často legrace! Člověk se nejen zasměje, ale i dozví spoustu nového. Sem tam i něco přinese na rodnou hroudu! ;-DR^

2 0
možnosti
Foto

pravda, já jím teď pampeliškové listí jako splašenej králík a doufám v pevné zdraví i obnovu šedé kůry mozkové třeba:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy