Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To víš Marti, mateřský komplex :-), karma R^V

1 0
možnosti
Foto

žejo? je to halt dáno geneticky...

1 0
možnosti

Už v bibli je psáno "nepečujte příliš". Snažím se, ale musím se dost přemáhat.

2 0
možnosti
Foto

jo, přesně - snažím se, ale musím se dost přemáhat:-))))

1 0
možnosti
Foto

Super, díky za skvělý a moudrý příběh R^.

1 0
možnosti
Foto

nevím, zda skvělý a moudrý, ale těmi zážitky kolem se to jen hemží, čemuž jsem ráda...

0 0
možnosti
Foto

Člověk se učí neustále. Někdy přílišná péče spíš škodí. Hezké, moc hezké :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, no jo, čeho je moc, toho je příliš, ale co se týče péče, znám spoustu lidí, kterým chyběla... a často nerozpoznám ty, kterým přebývala, a hážu je do jednoho pytle... asi ne sama, evidentně

0 0
možnosti
Foto

Moc hezký, Marti zdravím!;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jituško, já taky a objímám na dálku převelkouV

0 0
možnosti
Foto

Pavli, ale to poznání, to někdy bolí, haha - myslím tím, že prohrávám v diskusi na sto procent... no, nevadí, mám třeba jiné přednosti:-)

0 0
možnosti

Marto, to je moc hezký příběh. R^V

1 0
možnosti
Foto

bohužel chlapec mě jednou 8. března z vděčnosti či čertvíproč - asi tedy k Svátku žen - znenadání chytil a políbil na pusu, při představě, že předtím vyhulil několik vajglů po někom... desinfikovala jsem si pusu asi půl hodiny poté a celé dopoledne by bylo špatně....

1 0
možnosti
Foto

Takový ten klasický, já tomu říkám "kvočnový" komplex, kdy maminka, jako kvočna neustále ochraňuje své mladé, což je na škodu. Máme to s manželkou stejné...

3 0
možnosti
Foto

nojo, když nám je to tak nějak geneticky dáno... :-)

0 0
možnosti

Krásný příběh ze života. Připomnělo mi to citát, jehož je svým způsobem kolektivní inkarnací:

Bože, dej mi sílu, abych změnil věci, které změnit mohu. Dej mi trpělivost, abych snášel věci, které změnit nemohu. A dej mi moudrost, abych obojí od sebe odlišil.

3 0
možnosti
Foto

přesně, k tomu nemám co dodat, díky, MIchale V

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Marti, nech brouka žít ;-D Já jsem v tomhle jak tvůj manžel, v Itálii jsem měla i síťku na motýly a chytala jsem do ní mouchy a puzzole, pak je vyhodila ven. Za blog karma R^ ;-)

2 0
možnosti
Foto

Vidíš, Káji, motýly bych nezabila, brouka, co mě ohrožuje, ač jsem milionkrát větší a těžší, tak ano. Jediná z rodiny, dokonce naše Maruška odmala chytala pavouky a hladila je... ještě teď mám husí kůži...

1 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy