Diskuse

My, nedokonalé

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Marti, nedávno u nás zazvonil pošťák. Narychlo jsem na sebe hodila rifle a otevřela. Stál tam, v ruce balíček, a rozepnuty poklopec. Tak jsem mu to řekla, on se strašně omlouval, že mě nechtrk urazit a okamžitě se upravil. Pak jsem mu pipla kartou platbu a on zrudnul a se svým "ehm, ehm,..." mi oznámil, že já mám taky "otevříno" :)))) to byl trapas. ;-D

1 0
možnosti

;-DR^ A to ta madam ušla z WC ještě dlouhý kus, než jste zatáhla oponu.:-)

1 0
možnosti
Foto

bar byl kousek od místa, kde autobus zastavoval. já ho taky občas využívala - podle mě lidi těsně před odjezdem spíše horečně počítají zavadla, děti a zapomenuté věci než aby koukali, co kde lítá, chodí či je vyhrnuto... no to je fakt, ona určitě přehlédnout nešla... jedině že by se muži nechali rádi kochat pohledem

0 0
možnosti

J35a81n 76V40ě96r64n72ý

17. 5. 2021 10:19

Ježiš co je zas tohle za výblitek :D

Jako vážně někdo potřebuje ventilovat svůj komplex méněcennosti?

0 0
možnosti
Foto

myslím, že je čas odletět zpátky na jinou planetu - v posádce neuctivých fanfaronů jim jeden člen chybí;-)

0 0
možnosti

P85a18v56e46l 71K55h88a44i28l

16. 5. 2021 15:45

Kdo je dnešním mistrem slova? Zde vítězka - paní Marta Kučíková!!R^:-)

2 0
možnosti
Foto

tak to jste mě dostal, hledám marně nějaký vhodný verš... Díky, milý Pavle Khaile, za fajn slovní medaile:-) V

0 0
možnosti

Před pár lety v Lisabonu jsem řešil podobné. Nakonec se mi taky podařilo pronajmout na měsíc auto, i když jsem měl propadlej řidičák. Ten pocit, když jsem i tak sednul za volant a nastartoval... Moc zdravím, Carevno!

1 0
možnosti
Foto

Ты хороший мальчик, дорогой Марко, привет из Италии..a Carevnu mi to už nepřeložilo:-)... tak to jsi dobrodruh, měsíc bych to asi dala jen s hodně staženým zadkem (ne, nedala, možná den, dva)....ciao a krásný dny ze srdce

0 0
možnosti
Foto

Velmi lidské a milé. Díky za počtení.

1 0
možnosti
Foto

;-DNjn, nikdo není dokonalý... S gumičkou na ruce si vždycky vzpomenu na připomínky mají babičky, že náramek za maturitu nenosím, ale TOHLE klidně jo.;-D

2 0
možnosti

Marto, to je úžasný příběh. ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

mně by přišel celkem úžasný, kdybych v něm nehrála malou roli, resp. kdybych v něm nehrála žádnou roli:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy