Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MF

Chi-le RF

21. 10. 2010 1:26
Diky :-)

Nevim jak to naformulovat, abych spravne popsal co citim...

Narazil jsem na Vas blog ... poslednich par hodin stravil v jinem svete ... a byl to moc prijemny vylet...piste, piste, piste

dekuji za tu positive energii :-)

Marek

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

21. 10. 2010 9:25
Re: Diky :-)

Milý Marku. Napsal jste to moc hezky, děkuju. A posílám jedno V, ať je Vám jenom pozitivně;-) Marta

0 0
možnosti
M

maxas

20. 10. 2010 23:59
Váš hodně přibarvený zážitek z Ruska

!!svědčící o zaťatém antirusismu bude bohužel v nedaleké budoucnosti českou realitou. Díky demokratickým poměrům se na noční nebo nedělní zubní pohotovost musí v některých regionech cestovat desítky kilometrů a úroveň inportovaných "lékařů z východu" taky nijak nestoupá. Je to smutné, ale váš blábol má k realitě blíž než by se zdálo. Blbé což??!!

0 0
možnosti
LP

Rupert von Krazmar

21. 10. 2010 8:16
Re: Váš hodně přibarvený zážitek z Ruska

Když se ti blábol nelíbí tak ho nečti.

0 0
možnosti
MK

sarumánek

20. 10. 2010 22:53
klobouk dolů

Nepodléhejte iluzi - váš článek není v čele blogerské hitparády už hezkou řádku dnů kvůli čtivému a velmi dobře napsanému obsahu, ale kvůli titulku. Kdo by na to "píchání třikrát denně" nekliknul, že ano... Takže vedete tak trochu nezaslouženě. Upřímně - byl jsem na rozpacích, jestli není takový přístup už přeci jen příliš egocentrický. Tedy jestli nejde především o to "být čtena ze všech blogerů nejvíce", což asi není příliš ušlechtilý cíl... Žádný dobrý spisovatel by si nedovolil nazvat tak "lacině" svůj jinak dobrý román. Vypadá to spíš jako titulek z Blesku. Ale pak jsem si řekl - účel světí prostředky. Kdybyste to nazvala třeba "Jak jsem se učila píchat injekci", spousta lidí by si váš příběh nepřečetla. Takže jakožto pracovník v reklamě vám nakonec musím napsat - klobouk dolů. :-)

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

21. 10. 2010 9:16
Re: klobouk dolů

Máte pravdu. Je to neetické a nemorální. Ale asi nikdo z blogerů netouží být na špici nejčtenějších anebo nejkarmovitějších, a přitom mít zároveń punc snaživého, ale prachšpatného školáčka s podprůměrnými slohy...Vymetat žebříčky není moje oblíbená parketa, obzvláště ževříček čtenosti...jestli ale díky tomuto veskrze lascivnímu a opovrženíhodnému titulku alespoň jeden čtenář navštíví zubaře či obvoďáka kvůli tetanovce BEZE strachu, tak jsem spokojena. A jinak děkuji za velmi racionální příspěvek. To víte, my, ženy rády reagujeme lehce emotivně. Mějte se fajn;-). Marta

0 0
možnosti
T

theofil.bentley

20. 10. 2010 21:08
Poklona a diky,

je mi diky vam veselejc :-)

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

21. 10. 2010 9:05
Re: Poklona a diky,

:-)dobrá zpráva po ránu, díky a ať Vám to aspoň chvilku vydrží;-) Marta

0 0
možnosti
BB

Beham Bosky

19. 10. 2010 23:56
Děkuji paní Marto za hezké povídání

Třikrát jsem si na Vás vzpomněl ted' o prázdninách. Ve FM na nádraží, potom v Místku  na náměstí a potom ještě pro jistou u hradu ve Frýdku.

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

20. 10. 2010 13:37
Re: Děkuji paní Marto za hezké povídání

Neuvěřitelné. Tam jsem byla, tam taky a tam taky! Myslíte hradem ten bývalý nevěstinec, kde je nyní krčma úžasná a skvěle tam vaří?...;-)

0 0
možnosti
C

cojanato

19. 10. 2010 19:40
Komunisti na to měli přístroj.....

....."píchačky" !R^....

Normál byl píchnou 2x za den, příchod a odchod, někdo píchal i za kolegy nebo kolegyně. Taky příchod nebo odchod. Tak se dalo běžně píchat vícekrát denně.;-D

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

19. 10. 2010 20:17
Re: Komunisti na to měli přístroj.....

:-(Myslím, že ten vícenásobný píchač byl kolegyněmi hýčkán...pravda,zlatý píchačky, na ty jsem úplně zapomněla;-)R^  ...tak mě napadá, jestli bych ho nepoužila i u nás doma, (V kolik jsi přišla?Hm...v jednu asi. Ale podle píchaček to bylo v pět  ráno!..8-o)....předpokládám, že by se nějak záhadně přístroj stal nefunkčním...;-)

0 0
možnosti

Dispute

19. 10. 2010 18:48
Dvojsmyslný titulek čtenáře dobře láká jako www.prasarna.cz

8-o

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

19. 10. 2010 19:52
Re: Dvojsmyslný titulek čtenáře dobře láká jako www.prasarna.cz

Co dvojsmyslný...trojsmyslný!....a už jste odhalil ten třetí smysl?;-)

0 0
možnosti
SH0

sir Humphrey 007

19. 10. 2010 14:02
A není to málo, Anthone Pavloviči?

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

19. 10. 2010 14:42
Re: A není to málo, Anthone Pavloviči?

;-DR^Dvě sestry...hm...díky, CimrmaneV

0 0
možnosti
M

mira778

19. 10. 2010 13:54
cha cha cha

pichala jsem nekomu injekci to je co. ted o tom musim napsat na idnes aby to vsichni vedeli jak jsem trapna.

0 0
možnosti
SH0

sir Humphrey 007

19. 10. 2010 14:04
Re: cha cha cha

znal jsem ti podobnou mulatku z Vinohrad. Ta se taky ukázala jako strašná kráva

0 0
možnosti
M

mira778

19. 10. 2010 13:53
jak se ti muze zalomit jehla?

to si pichala do betomu? a to bys s tim jeste musela poradne kroutit.

0 0
možnosti
M

motylek_02

19. 10. 2010 16:58
Re: jak se ti muze zalomit jehla?

manzel ma zrejme pekne vypracovanou prdelku;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy