Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

P.spk

17. 10. 2010 20:17
Píchání

Píchám 3x týdně a myslím, že to stačí.

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

18. 10. 2010 22:31
Re: Píchání

;-)Málo. Doktor doporučuje třikrát denně. Zeptejte se doma...;-)

0 0
možnosti
LL

Lenka Leon

17. 10. 2010 18:47
Dokonaly

Po dlouhym a silenym tejdnu jsem se od srdce zasmala, dekuji a smekam, uzasne napsano :-):-):-)R^R^R^

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

18. 10. 2010 22:28
Re: Dokonaly

Leni, díky! potěšilo moc;-)  Mně po náročnějších dnech či týdnech rozhodně pomůže Větva (pro nováčky na blogu - není to on-line gynekolog či psychiatr, ale náš blogerský guru Laďa Větvička. Jeho blogy zaberou dřív než Ibuprofen a nemají vedlejší účinky, jenom ten jeden, na bránici;-D)...

0 0
možnosti
MK

krčmárka

17. 10. 2010 15:02
Varovanie!

  Vaše  pikantné  titulky  sa na diskusii  stále pária s inými a začínajú žiť  svojim vlastným životom!napr.:

Nejsem feministka, ale...Fandí tato doba promiskuitě?

 Píchejte aspoň třikrát denně

Lépe to říct ani nejde-děkujeme!

...no toto;-DR^

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

18. 10. 2010 22:21
Re: Varovanie!

R^R^;-DFíha...to ste ma priviedli na myšlenku urobiť taký nudný príbeh z mých ještě nudnějších titulkov...tituliek...titu...tuliek....tulit...a vychází mi z toho zase nějaký tulení se,  pro jistotu přestávám psát slovensky (ač slovenštinu bytostně miluju) ale nějak jsem se zapletla do skloňování:_))...a díky za skvělý objev:-)) Marta

0 0
možnosti
UC

emersonskej

17. 10. 2010 14:34
Paráda

 ;-D;-D;-DNemějte mi to za zlé, ale při čtení toho vašeho článku jsem se řechtal, jak kůň ( ne proto, co vás tehdá potkalo, ale proto, jak jste to nádherně čtivě a hlavně vtipně podala !!!)

A mimochodem taky si to vytisknu a dám mamině přečíst... ona se jistě taky ráda zasměje !!!R^

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

18. 10. 2010 22:09
Re: Paráda

Naopak, to je nejkrásnější, co si můžu v diskusích přečíst. Děkuju...a pozdravuju maminu:-)   Marta

0 0
možnosti
MM

Monty M.

17. 10. 2010 13:08
bomba!

Marto, tohle je bomba... sice drasticka ale super! Musím říct, že mi je strašně líto vašeho manžela. Myslím, že si příště jakýkoliv stonání radši stokrát rozmyslí...

Já mam z podobných věcí taky docela obavu. Natálka by asi musela nejdřív nějak umrtvit sebe, než by se odhodlala k píchání injekcí... Při pohledu na krev spolehlivě ztrácí vědomí! A já bych si asi ty oči pak radši i zamáčknul sám...

Díky za pobavení!

0 0
možnosti
L

Luisa

17. 10. 2010 21:30
Re: bomba!

;-D Ale jo, odhodlala by se... ;-D;-)

0 0
možnosti
BM

Lapis Lazuli

17. 10. 2010 12:23
Tak

jsem po přečtení tohoto Vašeho příspěvku byla nucena přečíst úplně všechny a následně skoro všem rozdat karmu. Váš humor je mi nesmírně sympatický a rozhodně mi sedí. Stáváte si tímto mým prvním oblíbeným a nadále sledovaným blogerem R^V. Jinak k tomu píchání. Dobré je také trénovat na pomeranči, ale já to zvládla i bez tréninku a to do ramene několikrát jak chřipku, tak žloutenku či klíšťovku a do zadnice inzulin. Takže, když jsem to zvádla já, musí to rozhodně zvládnout každý. Pravda, poprvé jsem se klepala jak pražský krysařík, ale pak už to šlo v pohodě, i když s několikaměsíčními/letými odstupy ;-D.

0 0
možnosti
BM

Lapis Lazuli

17. 10. 2010 12:23
Re: Tak

Jinak gratuluji k nakonec evidentně úspěšnému opíchání manžela. Vzhledem k jeho příspěvkům to vypadá, že nakonec přežil ve zdraví. R^

0 0
možnosti
PT

petratuc

16. 10. 2010 23:17
Všem nedobrovolným píchačům mohu doporučit,

aby v případě, že nemají zkušenosti a bojí se, natrénovali vpich opakovaně na nějakém tužším polštáři. Abyste zejména odhadli nutný rozmach, sílu zápichu. Nejhorší je napřáhnout málo a vnořit jehlu 2cm,ale do pánevní kosti ji taky zabodnout nechceme, že? Otrlejší mohou zkusit vlastní stehno. Aplikovala jsem si mnohokrát do stehna analgetika nebo hormony. Bodnout " do cizího" (blízkého) zadku není o moc složitější. A kdyř trefíte levý horní kvadrant a pacient nebude mít hrůzou zatuhlou hýždi, uvidíte, že se to povede!

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

17. 10. 2010 6:28
Re: Všem nedobrovolným píchačům mohu doporučit,

;-DVýborná myšlenka, ještě mít zásobu zkušebních injekcí;-) Obávám se, že bych stejně trefila levý horní kvadrant, ale hodně horní, v blízkosti srdce, to by pak pacient ztuhl nadobro....;-)

0 0
možnosti
S

sidonia-mada

16. 10. 2010 22:34
Nejen povídky, také hry

 :-)Milí diskutující, tato oreáda Alp, Dolomit a Javořice plodí nejen uvedené povídky. Znám ji. Je   schopna napsat přes noc podobné   úderky - neskutečně  vtipné scénáře k divadelním hrám ( ten pro cizince o cizincích mám schovaný) .   Obohatila by divadelní i televizní tvorbu o slovní hříčky  a inteligentní humor, který  české  televizní stanice postrádají.   Bohužel není mediálně známá. A to je dobře,  nebo špatně ?;-)

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

16. 10. 2010 23:24
Re: Nejen povídky, také hry

Nepřeháněj, žádná horská víla "oreáda" nejsem. To slovo jsem si musela vygůglit, uff. Nejdřív jsem se domnívala, že jde o nějakou sprosťárnu...;-D, ale horská nymfa mě fakt nenapadla. Když teče do bot, tak ti zase nějaký výstup pro cizince o cizincích napíšu, jestli potřebuješ, ale dnešní noc opravdu ne, sotva trefím do postele. Teď jsi veřejně práskla můj koníček, že když někdo něco potřebuje rychle pro sebe napsat, tak mu to napíšu, na libovolné téma. Ovšem když to mám psát sama za sebe a na blog, tak musím žehlit, vařit, pracovat, vyučovat, vychovávat, snad i vymalovat byt. A jak můžu mít inteligentní humor s ISQ 59 (viz diskuse níže), to mi teda řekni? JInak jsem ode dneška jsem určite nepatrně mediálně známá. Jako surová zdravotní sestra amatérka s tupejma jehlama...:-) Pozdravuj rodinku a ahoj:-)))

0 0
možnosti
Z

zuzanaklt

16. 10. 2010 18:28
Krásné dny,

vás mám moc ráda.Vystudovala jsem zdrávku,ale nikdy jsem do zdravotnictví nenastoupila.Píchnout inijekci mi nedělá problém ani dnes a je to sakra dlouho,ale ne každý to tak má.Ale když přijde bída na kozáky-tak do toho jdem.My holky to tak máme-nechceme ublížit,bolí nás to možná víc,ale.....Mějte se krásně celá vaše rodinka a pište nám.    

                                             Zuzana

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

16. 10. 2010 23:09
Re: Krásné dny,

Ahoj Zuzi, jakvykmi, takmikvy, taky Vás mám ráda, že mě máte ráda;-). Jste moc milá.. A přesně jste vystihla ten problém - my, holky, nechceme ublížit, bolí nás to možná víc, ale když je potřeba, tak se pochlapíme. Je skvělé, že jste i dnes schopna bez zaváhání bodnout. Třeba přijde den, kdy to řeknu též:-)))  (spíše to zase nějak okecám). Mějte se prima a moc díky, Marta

0 0
možnosti
W

Wendolene/

16. 10. 2010 17:16
Tohle bych doporucila jako povinnou cetbu

na zdravotni skole s poznamkou Opravdu se neni ceho bat;-D;-D

Jako vzdy skvely clanek navic se vsuvkou o navsteve ruskeho zubare, proste klasika.

Dekuji za clanek.

O tom, ze si zaslouzite karmu, snad ani psat nemusim.

Zdravim do Talianska.;-)

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

16. 10. 2010 23:04
Re: Tohle bych doporucila jako povinnou cetbu

Wendy, to, probůh, ne. Asi by se snížil stav budoucího zdravotního personálu;-) Obě příhody měly daleko brutálnější říz, ale koneckonců nakonec všichni přežili - a to je důležité, ne?;-) Ještě jednou Vám opravdu děkuju a přeju obzvláště nebrutální dobrou noc;-) Marta

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy