Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

Aretta

16. 10. 2010 16:54
Tak dost!

;-D Marto, tohle není k těm (mně) pracujícím fér! Vy vždycky:

přijdete v nějakou hodinu, oglosujete nové příspěvky a já už zase tady dřepím a čtu a bulím (takže další zdržení, páč nevidím na text). A nevydržím a reaguju, protože je to halt silnější než já...

A Vy zas:

přijdete v nějakou hodinu, oglosujete...........................................................dřepím...čtu... 

bulím......................................................................................................................halt!!!

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

16. 10. 2010 22:57
Re: Tak dost!

tak jo...;-D...a už fakt nebulte, já si vás teda nevemu;-);-D

0 0
možnosti
IV

Ivca31

16. 10. 2010 16:15
Marti,

jako profík přes to píchání mohu napsat jen toto - krása;-DR^. Díky za pobavení a vyvolání vzpomínek, tenkrát před lety jsem si taky na zdrávce myslela, že to nedokážu, a dneska mě to dokonce živí(tedy rozuměj, muž samozřejmě musí vydělat na nějaký ten příkrm, protože jinak bych pošla hladem;-D).

Měj se krásně I.

P.S. Jsi čím dál hezčí, jak to děláš?

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

16. 10. 2010 16:30
Re: Marti,

Ivčo, tenkrát jsem tě neznala, teď bych  ti jako zkkušené zdravotní sestřičce písla o radu do diskuse pod tvůj skvělý blog (http://www.vejvodova.blog.idnes.cz) a byla bych naprosto vysmátá;-). Obdivuju zdravotní sestřičky. Nemohla bych to dělat. O pacienta bych se poctivě postarala po všech stránkách až do roztrhání těla, ale píchat? Jedině v ohrožení života. Mého...(a to si nejsem jistá;-)). Užij si krásný víkend s rodinkou:-)  Marta

PS: Já jsem furt stejná, jen ta předchozí fotka byla asi šest let stará. A na téhle mám useknuté špeky a žádnej mejkap. Původně se totiž měl fotit ten hrnec, ne já, ale Maruška neuměla přiblížit, tak vznikla náhodou jedna moje aktuální fotka. Po letech. Ty jsi na fotce jako hvězda, úplně krásně záříš:-)  Tak snad se někdy naživo osaháme. Měj se hezky a díky:-)

0 0
možnosti

mejlak

16. 10. 2010 15:39
Pěkné.

To není popis, to je literatura. Skvěle a suprově podána vlastní bolest. Vážená paní, pokud mi někdo řekne, že nějaká televize má talent, tak ho odkáži na Váš blog.

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

16. 10. 2010 16:19
Re: Pěkné.

To není literatura. To jsou surová fakta;-D A MOC děkuju za poklonu, určitě jim vyřiďte, že mám neskonalý talent na mimořádné situace;-) Marta

0 0
možnosti
MH

Markéta H.

16. 10. 2010 12:27
Díky

díky díky! Jako bych to viděla před sebou. Já takhle píchala injekce do zadku švagrové, ale předtím jsem se teoreticky poučila u naší pediatričky :-)

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

16. 10. 2010 16:17
Re: Díky

Mám skvělou kamarádku - taky pediatričku, ale s těmi injekcemi to byl takový fofr, že mě nenapadlo zavolat ji o radu...Jak jsi to zvládla, Market?a švagrová, žije?;-) Držím palce, ať jsou u vás v Číně dostupné injekční stříkačky jenom s patřičnou zdravotní sestřičkou;-);-) Marta

0 0
možnosti
JK

BabčaJaňule

16. 10. 2010 9:41
Jsi skvělá !!!!

Díky za to, že z dnešního pošmourného dne jste udělala den ala " slzy mi tečou smíchem"....směju se ještě teď a stejně jako Milena, jsem postoupila registraci jen proto, abych mohla poděkovat touto cestou. Pročetla jsem už většinu toho co jste napsala...a vážně, nemá to chybu;-D obzvláště, když v mém životě se takové absurdity dějí stále a doposud jsem si připadala jak z jiné planety. Teď už je mi jasné, že nejsem jediná "postižená".  Ještě jednou díky a pište!!!  Už se moc těším na další články. R^

PS: píchání jsem zažila taky...v práci na záchodě každej den, ale do břicha, když mi našli trombózu;-D

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

16. 10. 2010 16:13
Re: Jsi skvělá !!!!

Děkuju moc, to je opravdu milé a jsem velmi potěšena:-),...a vítám dalšího mimozemšťana jako já;-).  Trombóza je prevít, to píchání do břicha znám z těhotenství, ale bodala jsem si jen dva měsíce takovýma maličkýma jehličkama...a od té doby neskonale obdivuju lidi, kteří trpí cukrovkou...Přeju krásný víkend:-) Marta

0 0
možnosti
TK

Ngumo

16. 10. 2010 9:29
Vtipný článek

Kdyby bylo s kým,proč ne?!!!!R^

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

16. 10. 2010 16:01
Re: Vtipný článek

;-D;-D byl tam myšlen pád třetí, ne sedmý;-)...a pořád není s kým nebo už jo?;-)

0 0
možnosti
M

milena.hejnova

16. 10. 2010 9:04
Nádherné a velice vtipné

Jsem lékařka, velice dobře si umím představit trápení Vaše i bolest Vašeho manžela.

Váš článek mě velice pobavil, zvláště ta pasáž o ambulanci zubního lékaře v Rusku.

Musela jsem se nahlas smát (i když důvodů ke smíchu dnes moc není - jsem sama doma, nachlazená, venku pošmourné podzimní počasí). Článek pošlu i oběma synům, smíchu není nikdy dost.

Udělala jste mi takovou radost, že ve svých 57 letech jsem podstoupila všechna úskalí registrace (coby technickému antitalentu mi to zabralo asi 30 minut času), abych Vám mohla za vydařený článek poděkovat. Mějte se hezky a přeji Vám i Vašemu manželovi hodně zdraví.:-)

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

16. 10. 2010 15:58
Re: Nádherné a velice vtipné

Paní Mileno, za to máte u mě obrovskou imaginární karmu. Děkuju, opravdu jste mě dojala. Je pravda, že mě občas rozbrečí některé obzvláště vydařené scény v dětských animovaných filmech, ale to je tím dobře napsaným scénářem. A když ten scénář píše život a navíc to mám napsáno v diskusi, tak jsem pak opravdu naměkko. Ještě jednou Vám moc děkuju. A miluju české lékaře, obzvláště po některých zkušenostech tady:-)) (ti italští jsou sice milí a vstřícní, ale ty termíny odborných vyšetření nejdříve za rok, dva, to zavání černým humorem). Pozdravujte oba syny a ať brzy vyženete bacily! Marta

0 0
možnosti
P

Placirka

16. 10. 2010 8:42
Martička je jednička

R^R^R^

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

16. 10. 2010 15:50
Re: Martička je jednička

To je pěkný:-), v bance mi říkali Martička kartička nebo Marta karta (pracovala jsem v odboru platebních karet, tak to bylo příznačné)...tak za tu jedničku máte u mě buchtičku, makovou:-)

0 0
možnosti
MV

mak63

16. 10. 2010 8:25
slzy

zase mi tekly slzy

diky - venku prsi, ale sobotni rano je to pekny

...a vzpomnel jsem si, jak jsem byl v epose soudruhu lecen na zanet stredniho ucha v rumunsku, hodne podobne, jen bez te krve

moc vas, marto, zdravim a preju nam dalsi vase texty

marek

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

16. 10. 2010 15:47
Re: slzy

Díky, Marku....a můžete mi jen tak lehce nastínit, jak to v tom Rumunsku probíhalo?asi jsem tak trošku saďourek...;-D Krásný víkend! Marta

0 0
možnosti
XX

xaeris

16. 10. 2010 6:31
Tak tohle jo

R^R^R^

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

16. 10. 2010 15:44
Re: Tak tohle jo

Tak za tohle jo DÍKYR^:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy