Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J

jednotka

16. 10. 2010 2:16
Marto vy jste nebezpecna konkurence...............

ano,myslim ze Iva Pazderkova a ostatni se vas musi obavat...... malem jsem se z toho - posmal- smichy , vy jste ale borkyne a to jsem ted cetl jenom vas prvni clanek,mela by jste se tim zivit,blahopreji jen tak dal!  zavidim vasemu manzelovi.R^R^R^R^VVR^

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

16. 10. 2010 15:43
Re: Marto vy jste nebezpecna konkurence...............

VKde je ten manžel, aby si to přečetl...haló...hm, odešel, tak až něco připálím, dám mu Váš příspěvek přečíst. Bude určitě moc rád;-). A jestli máte na mysli tzv. blbou blondýnu, chytrou Ivu Pazderkovou, tak na tu teda fakt nemám, párkrát mě taky smíchy naprosto odrovnala;-) Posílám jednoV, ať máte fajn večer. A díky moc. Marta

0 0
možnosti
J

jaruca

16. 10. 2010 1:18
Magdi, u ožralého doktora jsem se totálně odbourala,

následující písmenka už jen dovršila, totál hurónský smích a k zadušení nebylo daleko, boule na zadku a tupá jehla dodala grády. ;-D Ty mi dáváš. Dáváš a přijímám plnými doušky. nádherné. Souhlasím s Hankou, na splíny jsi jednoznačně jednou z nejlepších mých oblíbených. Obdivuji, jak dokážeš nelehkou situaci zvládnout. Dovedu si představit v živých barvách prvotní hrůzu, dnes se smějeme spolu s tebou a manžel taky, lehce určitě nebylo. 

Tušení mne nezklamalo, už jen nadpis napověděl. Kulišárna. Obrázky bezvadné. Přeji tobě Marti, manželovi a dětem plné zdraví. Těším se na další písmenka. VVV

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

16. 10. 2010 15:37
Re: Magdi, u ožralého doktora jsem se totálně odbourala,

Jaru, díky, to se strašně hezky čte;-):-) Já se taky ráda odbourávám smíchy, často u příspěvků v diskusích...zejména u určitých blogerů, to je prostě nádhernej intelektuální nářez;-) Přeju hezký víkend a děkuju. Marta

0 0
možnosti
ZB

khonsun

16. 10. 2010 1:02
Nechapu

Clovek s normalnim uvazovanim a IQ vetsim nez cca 60, by mohl umet vpravit do kuze jehlu. Do svalu jako je zadek obzvlast. Jsou daleko problematictejsi veci, ktere je nutno udelat sobe, ci pro dobro blizniho sveho. Obycejne probodnout kuzi a sval je temer to nejmensi.

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

16. 10. 2010 15:33
Re: Nechapu

Mám ISQ 59. To je pak těžký...;-)

0 0
možnosti
D

dana47

16. 10. 2010 0:22
U zubare v Praze

Jsem italka a cteni vaseho clanku me strasne pobavilo, normalne jsem dobra sestricka ale nikdy jsem se nenaucila pichat. Taky me jste odprasila vzpominky na nasi svatebni cestu v Praze a na navstevu zubare ve Vojenske Nemocnici, na dva vytrhane zuby (manzelovi) a na cestu zpet do Italie a da vodku pouzivanou jako ustni vodu, vse dobre dopadlo. Praha je stale v nasim srdcihttp://g.idnes.cz/u/disk/smile8.gif

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

16. 10. 2010 15:30
Re: U zubare v Praze

Děkuju moc! A Italka v ČR nebo Češka v Itl?Mějte se moc hezky, Marta

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

15. 10. 2010 23:51
Karma :)

A...velký noční dík za spravení nálady z -10 na rovných -9 :) R^

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

16. 10. 2010 15:29
Re: Karma :)

O jeden stupeň, tomu říkám úspěch:-)R^ Díky, Marta

0 0
možnosti
JH

Jana_61

15. 10. 2010 23:38
Ze života

Připomněla jste mi mou dávnou zkušenost, kdy jsem byla vystavena podobné situaci. Bylo to tedy o něco horší. Musela jsem píchat tchýni.. vitamíny B 12. Doteď se mi chvěje ruka, když si na to vzpomenu - a to je to hezkých 25 let...

Zasloužíte si dvojnásobnou karmu - nejen za ten skvělý čpánek, ale i za oprášení vzpomínek. :-)

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

16. 10. 2010 15:22
Re: Ze života

I paní tchýni?Tak za to máte u mě karmu. To bych nezvládla;-):-)A moc Vám děkuju! Marta

0 0
možnosti
P

petrhajek.blog.idnes.cz

15. 10. 2010 23:19
tomu se rika rozporuplne pocity....

manzela je mi hodne lito .... ale u blogu jsem se kralovsky bavil (jako u tebe casto). Tak snad jsem si tim nezkazil karmu, ale skodolibost v tom nebyla, jen to bylo skvele napsano.

Posilam karmu tobe a pridavam jednu pro manzela :-).

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

16. 10. 2010 15:20
Re: tomu se rika rozporuplne pocity....

Díky, Peťo, karma navíc vždycky potěší (zejména mého manžela;-))...měj se hezky a fajn víkend:-) Marta

0 0
možnosti
JT

Jirka1938

15. 10. 2010 23:12
Muj bezprostredni dojem:

Vulgarni.

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

16. 10. 2010 15:19
Re: Muj bezprostredni dojem:

;-)jo jo...a to jsem nenapsala všechno:-(

0 0
možnosti

Dispute

15. 10. 2010 22:54
Předpokládám, že manžel je Ital ? S čím chudák ležel ? :-(

Bolesti zad a do toho injekce do prodloužených zad ?8-o

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

16. 10. 2010 15:16
Re: Předpokládám, že manžel je Ital ? S čím chudák ležel ? :-(

Manžel je Moravák;-D,kdepak Ital;-). A  ty  injekce byly na bolesti po operaci. Záda ho  teď několik let nechytly, naštěstí,  v tom rodinném a pracovním kolotoči nemá žádný rodič šanci tak nějak více onemocnět:-)

0 0
možnosti
V

vlára

15. 10. 2010 21:56
! ! !

Karma jak vyšitá ! ! ! R^ R^ R^

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

16. 10. 2010 15:11
Re: ! ! !

....karmu vyšitou ;-)stehem křížkovým beru! a děkuju!

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy