Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

Ježikača

15. 10. 2010 19:23
JAU!

no toto. fakt je to tak zlé? já tedy v tomto směru projevuji citlivost smirkového papíru, do cizího, ani do vlastního bych se píchnout nebála, ale nemám představu o odporu materiálu, ani pacienta. asi bych vytvořila mezi palcem a ukazováčkem kožní řasu a rejpla to tam.:-)dle zkušeností s taháním třísek by to mohlo bolet míň. nicméně pochvala za odvahu veliká! obou.

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

16. 10. 2010 13:51
Re: JAU!

Uvařím, upeču, uklidím, napíšu,zazpívám, roztlačím (auto).... ale nemůžu dvě věci - živé myši a dát někomu injekci . I kdybych tam nakrásně vytvořila kožní řasu, to mě tehdy nenapadlo....a má můj  muž vůbec na zadku nějaký řasy?jdu to zkontrolovat...;-)

0 0
možnosti
J

jbo

15. 10. 2010 18:51
....:-))))

;-D;-D ...po vašem blogu jsem naprosto optimistický... díky

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

16. 10. 2010 13:47
Re: ....:-))))

...tak to jsem moc ráda, vzhůru tedy k zubaři či na očkování;-D mějte se fajn, Marta

0 0
možnosti
MV

marka40

15. 10. 2010 18:42
Super!

R^:-) Je úplně neuvěřitelné, jak dokážete popsat i tak hrůzostrašný zážitek způsobem, že člověk brečí smíchy. Pište, pište, jste skvělá spisovatelka. Moje druhá Ivanka Devátá.

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

16. 10. 2010 13:45
Re: Super!

Děkuju, to je ovšem poklona. Před lety jsem četla jedinou knížečku od paní Ivanky Deváté, kde půvabně líčila příhody z lázní. Málem jsem se u toho smíchy počůrala. POzdravujte rodnou hroudu a přeju aspoň trochu sluníčka;-) Marta Desátá

0 0
možnosti
HN

Hanka Novotná

15. 10. 2010 18:39
Já už zdrhám, když

má chlap rýmu.;-D

U Tvých blogů člověk zapomene na všechno co ho trápí a jen se směje.V

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

16. 10. 2010 13:41
Re: Já už zdrhám, když

Ahoj VHani, děkuju, já zase u těch Tvých :-)obracím dušičku chlupem navrch a nutíš mě zamyslet se nad věcmi, které mi jinak připadají samozřejmé...Díky a přeju krásnou neděli. Marta

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

15. 10. 2010 17:37
Publikujte aspoň třikrát denně...

slibuji, že všechno přečtu, možná i víckrát! V

Ve vašem podání mě rozřehtá i popis masochistického zážitku na ruské pohotovosti, o injekcích manželovi nemluvě (ne abyste mě udala! :-) ).

Děkuji, klikám a těším se na další články!

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

16. 10. 2010 13:36
Re: Publikujte aspoň třikrát denně...

VDěkuju, to mě moc těší! Jednou to zkusím prubnout, článek třikrát denně...a uvidím, co to udělá se zbytkem rodinky, zejména s manželem (když se píše, práce stojí;-)...jinak oba zážitky (italský a zejména ten ruský) byly kapánek dramatičtější, než píšu, ale ne vše se dá publikovat;-D Hezký víkend a moc děkuju. Marta

0 0
možnosti
JA

jiand38

15. 10. 2010 17:29
Auu..

tak Itálii si škrtám ze seznamu míst které mám ještě navštívit. Představa, že bych byl takhle vydán na milost a nemilost manželce je děsivá :-)

0 0
možnosti
VK

vit.kucik

15. 10. 2010 22:34
Re: Auu..

Vaše představivost jde správným směrem...  :))

0 0
možnosti

Gaspard

15. 10. 2010 16:12
Takže pro příště. Jak aplikovat injekci do zadnice.

Připravíme si injekci. Pacient se položí na břicho a stáhne si kaťata. K pacientovi přistoupíme z opačné strany, než kam se kouká, nebo ho necháme otočit hlavu na druhou stranu. Injekci aplikujeme to horního vnějšího kvadrantu jedné z půlek zadnice.

Injekci uchopíme palcem a prostředníčkem za tělo stříkačky a ukazováčkem za horní rantl stříkačky (ne pístu).

Vybrané místo si vyhlédneme (můžeme i desinfikovat) a pacienta přes vyhlédnuté místo lehce pleskneme (odvrátí to jeho pozornost, strachy stažený sval se uvolní a přes lehkou štípavou bolest kůže neucítí píchnutí jehly).

Po plesknutí vpíchneme rychlým pohybem jehlu (pomalé zapichování víc bolí) až skoro ke stříkačce tak, že jehla směřuje kolmo k zadnici . Povytažením pístu zjistíme, že nenasáváme krev a náhodou jsme nenapíchli nějakou žílu. Po té plynulým pomalým pohybem vtlačíme obsah injekce do pacienta a jehlu vytáhneme. Ranku desinfikujeme lihem.

0 0
možnosti
JB

monthy70

15. 10. 2010 15:20
manželovi přeji brzké uzdravení

a vám pevnou ruku a ostré jehly. moc ho netrapte

0 0
možnosti
M

motylek_02

15. 10. 2010 15:18
jezisi

;-DR^ no vy jste mi dala.... ja brecim smichy....R^. co se stalo nebohemu manzelovi, trenovali jste pozici na foto s kosou v naruci?;-)

0 0
možnosti
JB

monthy70

15. 10. 2010 15:15
Nezklamala jste

A máte můj nejvyšší obdiv. Strach z injekcí mi zůstal z dětského věku a díky němu mám už dávno prošlé i očkování proti tetanu. To už bych raději přežil i to PÍCHÁNÍ ráno, v poledne a večer. Jediná moje útecha je, že narkoman ze mě prostě nebude

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy