Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

Aretta

10. 12. 2010 23:25
Ještě jednu přidanou hodnotu máte...

Dar tmelit vlídným humorem lidi, kteří se na jiných blozích rafou;-)R^

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

11. 12. 2010 13:44
Re: Ještě jednu přidanou hodnotu máte...

...něco mi uniklo?on se někdo někde s někým rafal?ale u nás v hospodě ne...;-)

0 0
možnosti
DM

Aretta

10. 12. 2010 23:21
Krásný!!!

Moudrý! Vlídný!

Krásná fotečka s mimořádně okouzlujícími figurantíčky;-)R^

(Propadla jsem soutěži a furt to kontroluju:-)))

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

11. 12. 2010 13:43
Re: Krásný!!!

;-)

0 0
možnosti
DM

Aretta

10. 12. 2010 23:11
Jsem u "dobrodružky"

občas bez "u" a bojím se, že neudržím;-D;-D

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

11. 12. 2010 13:42
Re: Jsem u "dobrodružky"

dnes jsem bez U i dobra;-)

0 0
možnosti
B

Bubo

10. 12. 2010 13:01
O bidetech

Marti, jeste aspon jednu historku, treba o bidetech. Jinak drzim pesti, chci abyste to byla Vy, co vyhraje. Zaslouzite si to. Ty Vase pribehy jsou k nezaplaceni, uplne je vidim v realu, vse co pisete neni smysleno, ale uplna pravda o Italech a zivote tady. Na stary kolena bude aspon na co vzpominat. Pokud se vratite do Ceska, bude se Vam ale urcite styskat po Italii. Jak bude cas, napisu Vam maila.

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

11. 12. 2010 13:41
Re: O bidetech

Bidety určitě ano, ale někdy jindy... koukám, že máte taky zkušenosti;-D;-D Jsem tu jednou nohou uvízlá, ale ta druhá včetně těla patří do rodné hroudy, co naplat:-) Písněte, budu ráda. M.

0 0
možnosti
MP

Mady74

10. 12. 2010 9:44
škoda...

že jsem Vám už svůj hlas dala, protože po přečtení každého Vašeho příspěvku bych to nejraději udělala znovu:-). Blogerku roku Vám strašně moc přeju, zasloužíte si ji za tu spoustu úsměvů, které máte na svědomí:-)R^.

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

11. 12. 2010 13:39
Re: škoda...

:-):-)děkuju... jestli Vás mám na svědomí, tak jsem potěšena;-)

0 0
možnosti
ZB

Zdeněk Burian

10. 12. 2010 9:02
Martičko, ty vaše články jsou ke kávě nejlepší!

;-D + karma

0 0
možnosti
DM

Aretta

10. 12. 2010 23:25
Re: Martičko, ty vaše články jsou ke kávě nejlepší!

;-)

0 0
možnosti
M

motylek_02

10. 12. 2010 6:21
no to je prekvapeni

;-D. Vidim ze Klara vede o prsa korejske zavodnice. Kazdopadne uzivame si my ctenari, protoze ja osobne jsem labuznik a lahudky si necham servirovat rada. a to ty tvoje clanky jsou. Nestalo se ti, ze by ti treba manzel privedl z vyletu vic deti? Prosimte marti, a co je to ta nadavka na zacatku clanku? poměr mezního příjmu monopolu? Samuelson? Ja bych mu podstrcila Plejboje :-)

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

11. 12. 2010 13:34
Re: no to je prekvapeni

Motýlku, ta šílená nadávka na začátku článku? Samuelson.... to je vlastně takovej ekonomickej Plejboj se zajímavejma křivkama... a některé muže možná i vzruší....;-)

0 0
možnosti
MM

Monty M.

9. 12. 2010 23:10
...

Ty vase rodinne vylety zni naprosto (fantasticky) romanticky :-) Asi pro svou zinku taky neco na vikend naplanuju! Takze dekuju za tip!

P.S. myslim, ze fixu byste vyhazovat nemela! Naopak bych napsal cislo na nohu i manzelovi! Clovek nikdy nevi!

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

11. 12. 2010 13:32
Re: ...

No o tom žádná, Michale, naplánujte, něco hodně adrenalinového s kočičkou v batůžku:-) A díky za výborný nápad, příště Vítka počmárám, to je fakt... ženská manželka nikdy neví;-)

0 0
možnosti
E

Enaz

9. 12. 2010 20:44
Dnes jsem se chtěla podívat jak

na tom jste v hlasování o blogerku roku a zároveň jsem Vám chtěla vysvětlit, že chápu, že dobré sýry a slanina nejsou light, ale že vydávám domácí dlouho pečenou kachnu za dietní už dávno ... a tu vidím nový článek ...

A čtu ... a říkám si : "Paní Marta píše moc hezké vyznání svému muži ... ale nevím, nevím, jestli je zrovna tohle to nejlepší v boji o vítězství." No a pak jsem si skoro poprskala monitor. Jste skvělá, skvělá, skvělá ... a já jdu své okolí upozornit na Váš blog. Sice je Vaše soupeřka taky moc dobrá, ale já tam chci Vás a beru to osobně :). A jsem ráda, že i Vy ...

P.S. Ty fixy nevyhazujte. Není nad ně.

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

11. 12. 2010 13:28
Re: Dnes jsem se chtěla podívat jak

Nevyhodila, milá Enaz, nějaké dítko je špatně zavřelo a tak nějak samy vyschly... (což neznamená, že je znovu nekoupím). Abych se přiznala, jsem teď v takovém rodinně-pracovním fofru, že pc i anketu sleduju jenom zpovzdálí. Ale zaplaťpámbu za všechno dobré, co mě v životě potkalo a ještě potká...Mějte se moc hezky. MartaV

0 0
možnosti
MV

marka40

9. 12. 2010 19:27
Super.

:-)

Jo, jo, bez svačiny to nejde. Můj syn, když byl malý, tak jezdil s dědou traktorem.. Pokaždé musela být svačina a pití, i kdyby to jen na půl hodinky bylo. A ještě deka. Za vsí se "uvelebil" do deky a usnul. Když se vzbudil, snědl svačinu a naznal, že už určitě má děda hotovo a můžou jet domů. Dneska se na mne dívá z výšin a říká: ty moje malinká maminko.;-)

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

11. 12. 2010 13:23
Re: Super.

Kolik měří syn?Hádám kolem dvou metříků?A s tou svačinou je to vtipné, určitě mu dědeček sebou vozil trojnásobek běžné svačinky, aby se stihlo alespoň trošku práce, ne? Mějte se krásně, marko, a nezapadněte ve sněhu:-) Marta

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy