Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KB

ladyevil_cz

9. 12. 2010 18:17
Strážníčku...

...dobrodržko ;-) Já Ti svůj hlas dal...a teď, když na rovinu jasně sděluješ, že se nevzdáváš...jsem za to dvojnásob rád...ať se propadnu do pekla horoucího, jestli jako vždy...lžu R^;-D

0 0
možnosti
P

petrhajek.blog.idnes.cz

9. 12. 2010 17:53
hezké, i když dneska ne tolik k popukání

Ohledně těch těst jsme na tom asi podobně. žena je plánovač, potřebuje vše nalajnované. V rámci toho je totální pragmatička. Já spíš nechávám věci osudu a řeším, jak co přijde a až to přijde (třeba taková blbost: ona, když jde z domu si vždy zjistí, kdy jede bus, i když má -silně teoreticky- 5 min. intervaly. Já prostě jdu s tí, že někdy to jet musí, i když je to o víkendu večer, kdy to jezdí po 20 min).

Pokud je ale něco neočekávaného, co rozhodí naplánované schéma, je vykolejená, ztracená a reaguje až chaoticky. A já jsem na improvizace a hledání řešení.

A ta když budu kacíř, tak na té fotce je moc hezké pozadí. Horské.

0 0
možnosti
IB

isabell

9. 12. 2010 16:38
...

Jste skvělá, nikdy mi nebude hloupé vám to opakovat.

Zrovna koukám na ten svůj živý poklad, jak tu vedle mě klimbá unavená ze školy a díky vám vzpomínám na časy, kdy jsem jí na vycházku s tátou cpala do kapes všechno, co by mohla potřebovat a co manžel vzít nechtěl- vždyť jdem jenom za roh.... nejradši měla svačinu i s pitím v kapuce, (jednak se jí do kapes už nevešla, druhak to bylo prostě srandovní), ale když si pak i ve školce takto sbalila "raneček" na vycházku na zahradu, musela jsem přeci jen zabrzdit ;-)

0 0
možnosti
JB

monthy70

9. 12. 2010 15:08
Ať vám to s manželem

vydrží na věky věků. Pamatujte, že protiklady se přitahují. A ty procházky po horách vám závidím, měl bych zase někam vyrazit. Ale až děti trochu odrostou

0 0
možnosti
AR

Don don

9. 12. 2010 15:07
no

opět jste nezklamala;-D Řehtám se v kanclu a sousedi si musí ťukat na čeloR^

Jo a jako vždy, to srdce manželovi neukazujte, ju?V

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy