Diskuse

Rande u papeže

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

oldiess

17. 5. 2011 0:47
Teprve květen, a už tady máme reportáž roku

Neuvěřitelně kouzelný, od kostelních bab taky pijících nezdražený černý náprstky až po poslední fyzické výkony v životě, prostě na jeden článek až mrhání spoustou skvělých a nenásilně vtipných postřehů. Kdyby u nádherných fotek byla ještě ta, jak Papež vchází do perníkové kadibudky, byla by to už stopro Pulitzerova cena. Ale neva, třeba někdy příště, ještě před zlatou svatbou;-D

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

19. 5. 2011 22:22
Re: Teprve květen, a už tady máme reportáž roku

VHonzo, tys mě teda dorazil;-D;-D;-D příští reportáž napíšu společně s tebou, máš vynikající nápady;-D;-D;-D

0 0
možnosti
GI

Gwendolyn I.

17. 5. 2011 0:29
Dokonala fotoreportaz

Sice jste "volno" stravila s jinymi organy, nez asi bylo puvodne v planu, ale vydarilo se to, ne?

Jako vzdy, prijemne pocteni.

Wendy;-)

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

19. 5. 2011 22:20
Re: Dokonala fotoreportaz

Zdravím,milá Wendy, orgán jako orgán, hlavně když je to nezapomenutelné...:-) a děkuju za přízeň!mějste se hezky, Marta

0 0
možnosti
I

IoannesBaptist

16. 5. 2011 21:21
Moc

hezká reportáž!

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

19. 5. 2011 22:19
Re: Moc

děkuju...jen takový pokus novicky...jestli to jako jde..zrovna asi reportáže nebudou mou parketou...:-)...ale zkusit se má všechno:-))

0 0
možnosti
OF

rachitico

16. 5. 2011 20:04
Vivat Papa

R^;-D

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

19. 5. 2011 22:18
Re: Vivat Papa

musím si v hovoru s místními dávat bacha na čárku...nad A... když říkám papá, tak je to tatínek, ale pápa je papež...teda možná jsem to zase popletla...ale občas na mě udiveně koukali, když jsem skoro familárně vyprávěla o svém tatínkovi...až u tří dcer se trochu zarazili...:-)

0 0
možnosti
DM

Aretta

16. 5. 2011 15:57
Teda taková divočina:-)

;-) R^

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

18. 5. 2011 17:14
Re: Teda taková divočina:-)

..a to jsem nenapsala všechno:-) (původně jsem tam měla zážitek návštěvy papundeklové parníkové chaloupky, kdy jsem nepochopila, jak to uvnitř funguje, ale Vítek se po přečtení zážitku téměř zhroutil s posledními slovy na rtech "to je nechutný, to snad tam nechceš dát!"... no, musela jsem to vymáznout, nepřežil by to:-))

0 0
možnosti
MV

marka40

16. 5. 2011 14:52
Super.

:-) Když  byl papež v Brně, tak jsem byla líná sbalit se a jet. Pak jsem toho u televize litovala, protože to musí být opravdu silný zážitek.

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

18. 5. 2011 17:11
Re: Super.

...kdysi jsem na něm byla v Praze, ale to bylo ještě za svatého Jana Pavla, a zážitky to byly trošku rozdílné (připadá mi, že tady to bylo tak nějak lépe zorganizované, ale jinak vzpomínky na obé jsou nezapomenutné)

0 0
možnosti
RR

machinist.

16. 5. 2011 14:49
:O)

pěkné čtení, ostatně jako vždy :O)

0 0
možnosti
JB

monthy70

16. 5. 2011 14:38
Fotky jsou opravdu pěkné

Já, jako nevěřící, který do kostela chodí maximálně o vánocích a mimo svátky vánoční obdivovat výtvarno, bych si víkned s manželkou dovedl představit i jinak. Někde, kde kromě nás dvou není ani človíčka. A pokud bych byl chtivý davu, asi bych vyrazil na rockový koncert nebo hokejový zápas

Ale papeže jsem zažil hned po revoluci v Praze a byla to nádhera. Užijte si v Itálii krásné jaro a léto

0 0
možnosti
AP

shrink

16. 5. 2011 14:16
I fotky jsou Tvoje, Marti?

Not bad! :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy