Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

echo.3.

10. 1. 2012 14:07
Pročítám se zpožděním až dnes

Na titulek si skutečně vzpomínám, ale tehdy jsem čtení, nevím proč, odložil a mrzí mě to dnes o to víc.

Paní Marto, do nového roku přeji hodně vnitřní síly, kopu štěstíčka a lidské lásky. Žít se musí.

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

2. 3. 2012 8:27
Re: Pročítám se zpožděním až dnes

Děkuju a přeju dobrý celý rok :-))

0 0
možnosti
L

Lucyenne

6. 1. 2012 19:31
VYDRŽTE MARTO!

Moc ráda vás čtu, jste príma ženská. Držím vám vší silou palce.V

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

2. 3. 2012 8:28
Re: VYDRŽTE MARTO!

vydržela, vydržím a budu (tak teda co - vydržovat?koho nebo se?...nebo držet - to ani nerozvádím - v každém případě děkuju)

1 0
možnosti

m.sva.

31. 12. 2011 16:58
Hodně sil!

Milá paní MArto,

ta Vaše "mrcha" nemoc potrápila některé mé nejbližší. Všichni se vyléčili, věřili tomu....a já věřím, že též věříte:-)

Krásný nový rok plný nadějí, lásky a radosti ze života! V

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

2. 3. 2012 8:30
Re: Hodně sil!

víra tvá tě uzdravila, jak se říká - mám pořád psychiku pevnou jako stalinská ocel, jenom ta fyzička zlobí, ale pracuju na tom, aby to bylo aspoň trochu lepší... a děkuju!!!

1 0
možnosti
S

SYETEY_KOTZOUR_je_v_čistírně

31. 12. 2011 2:46
.

R^V

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

2. 3. 2012 8:32
Re: .

VR^

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

29. 12. 2011 8:06
Dobrý celý rok 2012 vám všem přeje Marta - A DĚKUJU!!!!

Milí a drazí, děkuju vám všem za palce a pěsti, moc mi to pomáhalo a pomáhá. Mějte strpení s mým psaním, zatím není a nebude ani ťuk (do klávesnice), ale přijde to a půjde to:-)

Pro příští rok vám všem přeju krapítek víc zdraví, láskyplno kolem osrdí a veselou mysl:-) Vaše MartaV

10 0
možnosti

oldiess

29. 12. 2011 22:18
Re: Dobrý celý rok 2012 vám všem přeje Marta - A DĚKUJU!!!!

Ale podívejme, fakt se vyplatí občas si kliknout na sekci VIP a zalistovat si v ní trochu.Takže si Martičko ždibínek tvýho přání hned přivlastním než to ostatní rozeberou;-D, a sám ti přeju hlavně něco zdraví, nemusí ho být ani nějak extra moc, prostě tak akorát, aby se smázlo to co tě teď pořád pokouší, což by bohatě stačilo a jistě tomu tak i bude.:-)

0 0
možnosti
JC

chudacek.blog.idnes.cz

23. 12. 2011 22:55
Marto,

měl jsem akutní leukemii. Prodělal jsem tři chemoterapie a pak dostal transplantaci kmenových buněk a ta se ujala. Dle lékařů jsem zcela uzdraven. A tajemství:

- Nechtěli mě v nebi, nejsem hodný a poslušný.

- Nejsem dost špatný, abych šel do pekla.

Tak se drž a každý den alespoň trochu zazlob, aby si Tě nevzali do nebe. Tam je strašná nuda, se všemi těmi hodnými a poslušnými lidmi. Tak špatná, abys šla do pekla, snad nejsi. :-)

2 0
možnosti
PP

echo.3.

10. 1. 2012 13:54
Re: Marto,

dobrý příspěvek!

       :o)

0 0
možnosti
JK

Kaniokova

18. 12. 2011 7:19
Jejda, dobrý den,

zabrousila jsem sem čirou náhodou a co vidím, potřebu solidarity. Velmi, velmi Vám držím palce a věřím, že to dopadne dobře. R^R^R^R^R^R^

Jinak - zabrousila jsem tady vlastně proto, že jsem chtěla odhalit, odkud pochází Váš manžel..Protože mám podle jeho fotky dojem, že jsem ho kdysi znala. Ale je to možná spíš jen iluze. Není od Ostravy?

0 0
možnosti
V

velrybka

16. 12. 2011 0:57
Přání

Milá Marto, přišla jsem si po delší době na Váš blog pro další dávku povzbuzení a elánu a vidím, že je teď řada na mě. Takže se připojuji k velké partě lidí, co Vám drží palce a moc Vám přeji hodně sil, vytrvalosti a štěstí k překonání té potvory co Vás teď brzdí. Neumím to napsat lépe, ale ráda si proto počkám na Váš příští článek.V

0 0
možnosti
E

Enaz

29. 11. 2011 21:13
Budu karmovat

stále všechny články, které se mi kdy líbily. To jsou asi všechny. Nevím, jestli to má smysl, jestli je to vůbec možné a systém to pobere, ale kdykoli budu číst blogy, tak to udělám.  Marto, drž se.

Srdíčka nesnáším, ale pro Tebe ... VVV.

0 0
možnosti
E

Enaz

29. 11. 2011 21:26
Re: Budu karmovat

Hmm, líbí se mi všechny, ale jich málo. Prosila bych přidat další ...

0 0
možnosti
JP

Ginny

25. 11. 2011 21:50
Milá Marto

Milá Marto, moc vám držím palce.VVV

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy