Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

amosha

17. 11. 2011 15:30
Vydržte

Pani Marta, z celého srdca Vám prajem skoré uzdravenie.

0 0
možnosti
T

terezav

9. 11. 2011 13:28
držím Vám palečky!!!

0 0
možnosti
BB

Beham Bosky

7. 11. 2011 21:33
Good luck!

Byl jsem v Italii jako profugo, jste v dobrych rukach, nedejte se.

0 0
možnosti
ZZ

zajicodvedle

6. 11. 2011 19:10
ach jo...

Milá Marto, jsem ve stejné situaci...jen mi ještě nenasadili léčbu, pořád pátrají po primárním nádoru...myslím na vás, jestli budete mít chuť, mrkněte na můj blog na lidovkách, já jsem vynechala jen jedno pondělí, zatím mi psaní pomáhá, až začne léčba, uvidím, jak to bude. myslím na vás, musíme to vydržet a vyhrát! V

http://zajicova.bigbloger.lidovky.cz/

0 0
možnosti
MF

jikdem

4. 11. 2011 12:51
MARTO

MARTO, mocně držím palec.....s pomocí Boží to půjde ;-)

MarekV

0 0
možnosti
MP

fine

30. 10. 2011 17:35
Marto,

je mi to moc líto, zašla jsem si na Váš blog pro trochu humoru do dušičkového počasí a ona tam taková zpráva.  Jsem po třech operacích, chemu, ozářkách a biologické léčbě, zjištění víc než před 3 lety.  Vím, že se ta potvora musí neustále hlídat, ale vcelku žiju úplně normálně, dělám spoustu věcí a nikdo by neřekl, že jsem byla tak nemocná. Vy máte už kvůli svým dětem velkou motivaci porvat se s osudem. Já jsem k tomu přistoupila netečně, protože jsem se nemohla smířit se smrtí nejstaršího syna, ale aspoň jsem vše brala v klidu a nechala na vyšší moci, nechť rozhodne. Modlilo se za mne tolik lidí(kromě nejbližších naše "kostelní babky", sestřičky v klášteře...), že jsem si řekla, že už jen kvůli tomu se nesmím poddat. Měla jsem štěstí, že mně přijali za pacienta do MOÚ v Brně. Plně jsem jim důvěřovala a důvěřuji. Dočkala jsem se i pěkných věcí v životě, o které bych bývala nerada přišla. Vy jste silná povaha a určitě se jen tak nesložíte. Přeji vše dobré.

2 0
možnosti
PC

georgesco

17. 10. 2011 10:10
miserere

Ideo precor beatam Mariam semper virginem

omnes angelos et sanctos...!!!!

0 0
možnosti
KT

Ježikača

16. 10. 2011 13:13
držím palce,

držím pěsti. ať se daří a vydrží vůle.

0 0
možnosti
ED

chavah

14. 10. 2011 13:32
Držím pěstmi palce

ať jste brzo zase jako rybka. A Vy to určitě zvládnete a zvítězíte, protože jste prostě skvělá. V

0 0
možnosti
S

sonab.

12. 10. 2011 15:17
Vážená paní Marto,

přeji hodně sil a štěstí. Modlit se neumím, ale doufat a věřit ve šťastný konec Vašeho boje budu ze všech sil.

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy