Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ája+

11. 10. 2011 18:13
To mi nerobte!!

Čtu Váš blog moc ráda, mám jej přidaný na mé titulní stránce iGoogle mezi několika málo vyvolenými (ano, je tam i blog Vašeho muže).  Váš humor se mi moc líbí, třeba článek o tom, jak vařit po italsku a cvičit u toho jsem tu četla celé rodině. Jak se to tak stává, když Vy píšete otevřeně, vtipně a mile, člověk si Vás oblíbí, až má pocit, jaké jsme to vlastně kamarádky (ač se vlastně neznáme). Teď poprvé jsem zjistila, že vnímám nejen Vaše radosti, ale i Vaši nemoc zrovna tak, jako bychom kamarádky byly. Bojím se o Vás, je mi to líto a moc přeju úplné uzdravení. R^

A to rozhodně nejen proto, že mě Vaše články moc baví a chci číst spooooustu dalších!

Gábi

0 0
možnosti
MV

marka40

11. 10. 2011 6:58
Milá paní Marto,

držím nejen palce, ale když dovolíte, budu se za Vás i modlit. Věřím tomu, že s Vaší optimistickou povahou tento boj vyhrajete. V

0 0
možnosti
LB

Cindicek

10. 10. 2011 23:44
Nedejte se!

Milá Marto, přeji mnoho a moho sil v boji! Těšíme se na další psaníV

0 0
možnosti
MK

krčmárka

10. 10. 2011 19:53
Je to tak, ako píšete...

Ony, tie príležitosti, používajú často čudné prevleky... ale, kto už ich identifikuje, tomu sa poskytnú... jednoznačneR^:-)

0 0
možnosti
MD

Margot27

10. 10. 2011 14:41
Milá Marto,

držím palce a posílám modlitbu, ať všechno ustojíte a slavně zvítězíte. Těším se, že co nejdřív přibude blog s dobrými zprávami :-). Markéta

0 0
možnosti
PP

paja09

10. 10. 2011 12:41
To dáte!

Marto, držte se, bojujte!!!!  Věřím Vám!

:-)

0 0
možnosti
LC

Lela.Reinke

10. 10. 2011 12:19
Milá paní Marto,

Vaše blogy jsem začala číst teprve před rokem. Pokaždé mi dokázaly spravit náladu, tedy až na ten poslední příspěvek.

Z celého svého srdce i duše Vám přeji, ať tu potforu zatrolenou vyženete do věčných lovišť.

0 0
možnosti
P

papaya.

10. 10. 2011 10:37
přeji mnoho sil, paní Marto ! :-))

R^V

0 0
možnosti
E

Egerie

9. 10. 2011 21:53
...

R^R^R^R^ (přidávám se, držím všechny čtyři, hodně štěstí!)

0 0
možnosti
J

Jančím

9. 10. 2011 9:04
Drzime palce

...Tak druhy pokus...Drzime vsechny palce,ktere doma mame a prejeme hodne sil,at tu zakernici zakernou brzy zlikvidujete! Hodne stesti!

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy