Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

tanker d

22. 5. 2012 19:17
vzpomněla jsem si na vás

Vzpomněla jsem na vás, když ukazovali v televizi ty rozpadlé baráky. A říkala jsem si, no tam snad nebydlí... nebydlí? Doufejme že nebydlí...

1 0
možnosti
ZA

MAVIS66

22. 5. 2012 18:36
Ja mam

tak velikou radost, ze jste zase zpatky ( v Italii i tady na blogu ) R^ Doufam, ze se Vam zdravotne dari aspon trochu lepe, drzim palce a preji vsechno jen nej, nej, nej... V

Z Anglie zdravi

Zuzka

3 0
možnosti
MK

marta.kucikova

24. 5. 2012 14:07
Re: Ja mam

Děkuju, Zuzi, a zdravím do Anglie - jde to, dík, a co Vy, jak se máte? M.

0 0
možnosti
SB

stanislavaboudova.blog.idnes.cz

22. 5. 2012 17:56
Zemětřesení sem, zemětřesení tam!

Marta+family překonají všechno! R^

A tady ještě jedna vlaječka, ať může jeden vuvuzelovat a další mávat na vrtulník: [>-]

2 0
možnosti
MK

marta.kucikova

24. 5. 2012 14:06
Re: Zemětřesení sem, zemětřesení tam!

hahaha, díky, Slávko, ty jsi prostě nezmar:-))))

0 0
možnosti
DM

Aretta

22. 5. 2012 17:44
No pane jo...

to je "nevýhoda" internetu, že mám vlastně všude po světě spřátelené duše... takže kdekoli se stane něco nepříjemného, ohrožuje to vždy někoho, koho mám ráda. A že Vás fakt ráda mám! V

3 0
možnosti
AK

Alka.24

23. 5. 2012 11:07
Re: No pane jo...

I já. Její psaní hřeje u srdíčka:-)

0 0
možnosti
PH

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

22. 5. 2012 15:53
Dost dobre :-)

A ze e to muselo trast sakra dlouho, kdyz jsi u toho stihla jeste facebookovat :-). Navic si myslim, ze v pripade zavalu je architektura jak z papiru vyhoda - neudela to tolik skody pri zavaleni a snadneji se z toho vyprosti. Japonci asi vi, proc maji drevene domky s papirovymi zdmi :-).

A koukam, ze pises z Italie, takze uz jsi v poradku?

1 0
možnosti
MK

marta.kucikova

22. 5. 2012 16:21
Re: Dost dobre :-)

Peťo, zaplaťpámbu za fejbůček, holky mi dodávaly informace a odkazy hot-line o míře nebezpečí, bylo to trošku více adrenalinové než normální chatování...:-) V Itálii jsem, ale v pořádku nejsem, ale to není až tak důležité - důležité je to, že jsme jako rodina pohromadě a jsem pod drobnohledem lékařů:-) Měj se moc fajn a díky, M.

1 0
možnosti

oldiess

22. 5. 2012 15:18
Nádherný Martičko

a vuvuzela by to v Itálii jistila stopro, o tom žádná. Ještěže ale nic takovýho nebylo třeba, jak u Vás doma tak naštěstí ani většinou jinde. Jen si tak říkám, když už to zemětřesení mělo přijít, škoda že se tak nestalo o den dřív, třeba by to uchránilo život těch dvou andílků v Brindisi.

Jak měla kamarádka z Milána na FB:

 ...Un altro angelo in Cielo a causa di troppe bestie sulla terra...

Addio Meli...ssa...

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

22. 5. 2012 16:19
Re: Nádherný Martičko

...svatá pravda, je to tragédie...a jinak moc děkuju a Tobě držím palce v tom úžasným psaní !!! měj se krásně, Honzo, a díky mocV

0 0
možnosti
NV

nevhodné vlákno

22. 5. 2012 15:16
No jo!

Marta nezklamala! Skvělý, super, karma a veliké pozdravy!:-)

1 0
možnosti
MK

marta.kucikova

22. 5. 2012 16:17
Re: No jo!

děkuju, i toto vlákno je nevhodné;-D ...a ještě včera jsme se trochu zhoupli, tak doufám, že pro letošek naposledy...

2 0
možnosti
DH

starahomolkova

22. 5. 2012 15:13
Tak

ta představa jak se evakuujete s vuvuzelou mě hodně rozesmála. Jinak to příjemný asi moc není. Přeji Vám ať už zažíváte jen to dobré.

1 0
možnosti
MK

marta.kucikova

22. 5. 2012 16:16
Re: Tak

děkuju...no díky vuvuzele jsem musela z tašky vyhodit žrádlo pro křečka, už se nevešlo....ale jistota je jistota:-)

6 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy