Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto
V tuto pozdní noční vám kolektivně děkuju

a omlouvám se, že zatím nepíšu každému zvlášť, to až zase vyjde slunce a nebudu ve fázi ptáčete těsně před chcípnutím, neb je noc, a to my, ranní ptáčata, dávno spíme. Zdravím a objímám všechny nicky, které mají dneska svou derniéru - a tak trochu doufám, že se stejně nějak virtuálně či jinak sejdeme. Děkuju za vše, co je ve mně dobrého:-) a ještě jednou posílám silné italské objetí a VVV

6 0
možnosti
B

BajerKa33

31. 10. 2012 21:46
.

Milá paní Marto,

leta rezistuji všem diskuzím a registracím, avšak po přečtení Vašeho blogu jsem neodolala a podlehla...protože vím, jak voní vzduch v Itálii (a přitom sedím zadnicí u Moravské brány), protože vím jak člověk daleko od domova touží po něm a doma po Itálii (i když ji doma občas má).  Jako vždy jste mi zvedla náladu, byť máme Dušičky. Jdu zamáčknout slzu a letos na hrob koupím FAKT BETELNÉ PUGÉT! Ať jsme jako v Itálii ! (nádobí už došlo).

3 0
možnosti
Foto

to bylo hezké a moudré a velmi vtipné, děkuju V

0 0
možnosti
OF

rachitico

31. 10. 2012 18:45
Film Moji přátelé 2

také začíná na italském hřbitově....:-P

1 0
možnosti
Foto

neznám, uniklo mi - a stojí to aspoň za to?:-)

0 0
možnosti
HH

Mina Harker

31. 10. 2012 18:26
:)

Dusicky sice neslavim, ale jsou mi blizsi nez Halloween. Pobavila jsem se, dekuji, malokdo umi popsat tyhle udalosti tak jako vy. Preji vam vse nej, Marti.

Wendy (naposledy, od zitrka uz pod svym "italskym" jmenem):-)

13 0
možnosti
Foto

italiano??? no to se tedy těším, děkuju, Vám taky všechno NEJ ;-);-);-)

6 0
možnosti
JB

J92i19ř65í 13B16o80č77e97k

31. 10. 2012 18:14
čím jsem starší

tím větší mám pocit, že účelem všech svátků je se pořádně najíst. nebo spíš přežrat. jinak zdravím do Itálie a přeju hezké svátky

0 0
možnosti
JB

J81i40ř22í 72B31o51č84e55k

31. 10. 2012 18:47
Re: čím jsem starší

jsem moc rád, že jste se zase rozepsala. aužijte si volna. to jenom bezbožníci jako my o Dušičkách pracujeme

0 0
možnosti
DM
Dušičkové

povídání od Vás je poučné (co se týká zvyklostí v Itálii) , laskavé (jako každé od Vás), zábavné (jako každé od Vás) a jen  lehce morbidní ("vylítlí nebožtíci"8-o...;-)), protože je přece "dušičkové" R^ Mějte se krásně.

0 0
možnosti
Foto

Děkuju...nechci drásat nervy čtenářů trýznivými články o zemřelých či připáleném jídle, takhle je to pro ně stravitelnější;-)

1 0
možnosti
AK

Alka.24

31. 10. 2012 18:09
Píšete

hezky. Dneska dávám svůj poslední palečekR^. Mějte se fajn:-)

1 0
možnosti
JM

Jana11

31. 10. 2012 18:14
Re: Píšete

To jako že zítra už nebudu smět ani palečkovat? Doufala jsem, že jen přispívat do diskusí. Jsem zvědavá, zda to lidi vezmou nebo se na diskuse resp. celý server prostě vykašlou. Taková drobná blokáda a třeba zjistí, že přestřelili a zase tu bude "normální" idnes.

2 0
možnosti
3

3Cvlad

31. 10. 2012 18:00
Hezký.

a ten vtip ;-)

0 0
možnosti
Foto

ještě jeden aktuální (trochu horší): Pán usedavě pláče na hrobě "Tys neměl odejít, TY ne..."  Vedle stojící muž se k němu soucitně nakloní: "Někdo z rodiny?"  Klečící muž odpoví: "Ani ne...to byl první muž mojí současné ženy..."

2 0
možnosti
PH

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

31. 10. 2012 17:48
Moc pěkné,

téma sice krapet morbidní, ale pobavil jsem se velice. A protože je to napsáno, jak je to napsáno, vím, že to takhle chceš :-). Jinak se ale přiznám, že dušičky (jako mnoho jiných věcí) neslavím. Myslím, že základ je na lidi vzpomínat, ideálně častěji, pravidelně, než okázale dávat něco najevo v den tomu určený.

Měj se tu krásně. Já tě určitě budu číst (nakonec - mám tě v RSS), ale dost možná se už neprojevím v diskuzi díky anoncovaným zítřejším změnám. I když... třeba mi to nedá. Ale pro jistotu upozorňuji :-).

1 0
možnosti
Foto

díky peťo, třeba se někdy náhodou sejdeme v praze nebo tak...:_) tak pozdravuj partu v lidovkách;-)

0 0
možnosti
IH

tantemici

31. 10. 2012 16:02
Já Vám - milá paní Marto,

přeju spoustu laskavých dnů! Nejen tedy těch dušičkových. Ať se Vám daří v životě vše, tak jak si přejete. Hlavně pevné zdraví!V

Zde jsem v tento den naposled, ale Vás budu číst vždy ráda!

4 0
možnosti
DH

starahomolkova

31. 10. 2012 16:12
Re: Já Vám - milá paní Marto,

jen bych opakovala, co jste napsala Vy.

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy