Diskuse

Do... zadele

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

R^ Krásně jste to napsala, jakmile úlevné zanádávání řádně nerachotí, úlevný účinek je jasně menší. Aspoň u mě to takto funguje ;-).

1 0
možnosti
Foto

V roce +- 1980, kdy už jsem žil několik let v Nizozemsku a živého komunistu dlouho neviděl, jsem si v rámci testování svého programu něco natiskl. Natištěno bylo něco jiného a někde jinde, než mělo a než jsem očekával. V tu chvíli jsem vykřikl: "Komunisti zas....!". Kolegové Nizozemci se na mne překvapeně podívali, druhému slovu nerozuměli. Nic jsem jim nevysvětloval. Samotného mě však překvapilo, jak hluboký ještě byl můj (podvědomý) vztah ke komunistům.

Italové asi skutečně tak často nepoužívají vulgární slova jako např. někteří Češi, Angličani a USáci (nemyslím to prejorativně, nepoužívám pro ně slovo Američané, neboť kontinent Amerika je mnohem větší než USA). Nejprve mě překvapilo, co o Italech píšete, ale asi máte pravdu. Někteří Italové však myslím berou rádi a často jména svatých nadarmo, viz "Madona mia". Jistě to nedělají všichni Italové.

2 0
možnosti
SW

Americanum se rika Americane, protoze ziji ve Spojenych statech americkych a zadny jiny obyvatel Ameriky, Severni i Jizni, se nenazyva American, je tedy jasne, o kom je rec, rekne li se American.

Jmena svatych ci nabozenske nadavky najdete hojne v Cecham, muj znamy Ital se tim bavil, jak jsou Cesi schopni narvat celou rodinu do zvolani Jezisimariajosef!:-)

2 2
možnosti
SW

Marti, vase nova fotografie je skvela a clanek jako vzdy je "doprdiste" skvely.:-P A priznam se, ze obcas take pri nejakem mensim urazu neuziju anglicke vsem zname slovo, ale prave ono.... no tamto, na ktere si vsichni hned vzpomeneme, i kdyz zijeme v cizine leta a leta...

7 2
možnosti
HP

Nááádhera! V 

On kdo se jednou tý jadrnějštině naučí, ten už si pro úlevu nic jinýho nevybaví. A psychologům se víc líbí nadávající sprosťáci, než po jedné noze poskakující a slzy polykající tichouncí slušňáci- ulevit si je prostě zdravé.

Když bylo naše dítě malé nadávala jsem řečí jedněch mých předků, protože jsme ho učili mluvit tou druhou. Z bláhového omylu, že když neví, co ta slova znamenají, může je sice zopakovat, ale není šance, aby je použilo "správně", mě vyvedlo během jediného týdne- babička se před ním řízla do prstu a prcek si za ni ulevil v její mateřštině ;-)

9 0
možnosti
DM

Jedja, to ale bylo neslušné ;-D;-D

Ó, díky, že tady jste!!!V

1 0
možnosti
Foto

Marti, skvělé, jako obvykle! :-)R^ Na fotce vám to moc sluší!

7 0
možnosti
Foto

Děkuju - měla jsem pár tzv. uměleckých fotek s naprosto perfektním mejkapem a bez vrásky, ale to jsem fakt nebyla já... ke mně patří asi fakt ta vařečka:-)

7 0
možnosti
Foto

no, parádní. Zasmál jsem se. Dík.R^

3 0
možnosti
Foto

děkuju..naštěstí se paní Češka po pár měsících odstěhovala, takže jsem přišla o pověst sprosťandy

3 0
možnosti
FH

F50e26l86i20x 47H31o26r40á24k

30. 11. 2012 15:17

Dobrý ;-D 

P.S. Asi jste neviděla Shreka I. v českém dabingu. Tam je dobrá zpotvořenina: do prdeháje ! :-)

2 0
možnosti
Foto

:-)) prdháj mi unikl... možná v budoucnu použiju, zatím se učím vyslovat.-)

3 0
možnosti
Foto

Úžasný;-DR^R^

Dnes druhý blog, který mě rozesmálV

3 0
možnosti
Foto

no, můžete mi říct, který byl ten první? Marně hledám. Ď.:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy