Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

konečně jsme se dočkali dalšího vašeho blogu a hned je všem lípV tu podporu moji pro půllitr využívá můj minipejsek každý večer u televize, je to akorát tak na stočení do klubíčka a funění do ucha;-D

1 0
možnosti
Foto

:-)  paráda, no ten se máR^   a děkuju mocV

0 0
možnosti
BK

Bella Marta, každý Váš blog je jako doušek živé vody!!! :-) A snesl bych ho i častěji, i když chápu důvody proč to zatím asi nejde. Ale pevně věřím, že zase bude, myslím na Vás a držím palce! Jo a jste nejen krásná, ale i nesmírně milá, inteligentní, vtipná, ...V

4 0
možnosti
Foto

děkuju V, i za pochopení důvodu :-) vaši mantru posledních slov předříkám manželovi, aby věděl, co má doma za skvost (nezlehčuju, ale děkuju ještě jednou za milá slova, potěšila, moc:-)

0 0
možnosti
TM

;-DR^.....zdravim do Dolomitu, za nedlouho tam jedeme na dovolenou, uz se tesim :-)

0 0
možnosti
Foto

užijte si to, a přeju krásné počasí ke svěžímu dýchání (nejenom na horách, ale i mezi lidmi)

0 0
možnosti
EM

Že to bylo nutné dočíst, a to v napětí, co bude dál. To byl vlastně trhák. Sem tam to ujelo, ale nabylo tím autenticitu. Odkaz pro dospělé dámy. Neříkejte ani o sousedce, že má visačky, ale stadium dospělosti krásy ženy. Je to daleko, daleko půvabnější od hrůzy pomoci silikonu.

5 0
možnosti
FF

Ano, ano...to je pořád, " zrcadlo, zrcadlo, kdo je na světě nejkrásnější?"...a nakonec smetanu stejně slíznou Dlouhý, Široký a Bystrozraký:-)

0 0
možnosti
Foto

protože konají dobro, milý Františku;-)

2 0
možnosti
Foto

A jsem krásná a jsem . Můj skoro 4 letý syn, ještě plný ideálů mi nedávno říkal "maminko tyy máš ty nejhezčí pesa na světě". Nutno podotknouti, že po čtyřicítce, třech dětech, 65 měsíců kojení a 20 kily nadváhy to bylo sdělení "mírně" nadnesené, ale i tak potěšilo. Chudáček až prozře, to bude zklamání .  Starší syn(19 let) už prozřel . Když to slyšel, tak mi říkal ať před ním nechodím nahá a nekazím mu iluze. Sprosťák.

Víc vašich blogů. Víc víc a víc. Zahřejí na srdíčku ;-)

11 0
možnosti
Foto

haha, jste vtipná žena! a děkujuV

1 0
možnosti
HZ

Děkuji, moc hezké. Budu se tím snažit řídit - tedy hladit ostatní slovíčky. A navíc podle mě dělají člověka krásným úsměv a držení těla - to obojí vychází zevnitř. Ostatní už je jen drobný doplněk...

4 0
možnosti
Foto

děkuju za připomínku, shrbena u pc jsem se narovnala... a je to lepší:-)

0 0
možnosti

...ano, ano, ano R^ Tento článek očekávám v metru, v tramvaji, na veřejných záchodkách, v jídelních lístcích, na úřadech a poštách u přepážek, v čekárnách u lékaře, atd. Musí být vidět!! :-)R^

7 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D Mirko, jako by tam byl (to hezký máme pořád v našich hlavách, stačí jenom otevřít pusu a vyslovit to)... díkyV

0 0
možnosti
Foto

Bože, ty jsi ale krá... lovsky pobavila! Díky za milý počtení, pohladilo.

3 0
možnosti
Foto

Evi, tvůj komentář je vlastně úžasnej krátkej blogR^ díkyV

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy