Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BD

super,super,super....

takové postřehy a komentáře jsou 100 x lepší než pobyt all inclusive kdekoliv.

a blog psát bez přípravy, z patra .Žádné opravy a úpravy - to je nejlepší způsob jak tomu dát náboj

a ten máte- gratuluji !!!!V

5 0
možnosti
Foto

;-) děkuju, na opravy a úpravy čas nemám, a ani to není mým cílem uhlazovat něco, co už je prvotně napsáno, kdybych nejdřív text prohnala hlavou, a ne srdcem, tak vám tady z fleku prásknu ekonomicko-politický komentář(jeho kvalitu nechme raději stranou:-)... ale PROČ a K ČEMU?...  život je přece o drobných krásných maličkostech (kterých je kolem nás, zaplaťpámbu, pořád ještě dost a dost:-)

0 0
možnosti
Foto

ještě dodateček - zaregistrovala jsem se do diskuze na idnes jen kvůli Vám;-)

1 0
možnosti
Foto

Marti, su- per! Úplně se v tom zrcadle poznávám! Teda až na ty visačky. Moooc zdravím a pozdravuju a vůbec! Jsem ráda, že Vás znám aspoň takhle virtuálně, svět je s Vámi i Vaším blogem hned hezčí.V

1 0
možnosti
Foto

Zuzi, toho si velmi a převelice vážím, že jste se přihlásila do diskuze jenom kvůli mně:-) Děkuju!!VVV

0 0
možnosti
Foto

Marti, nádherný blogR^ Poslední dobou mě nějak blogy na Idnes nebaví, ale kvůli Tobě a podobným stojí za to se sem vracetV

0 0
možnosti
Foto

Šári, blogy v poslední době moc nečtu - ne že by mě nebavily, ale nemám čas. Ale myslím, že je tady spousta dobrých blogerů a vynikajících článků, jenom se k nim holt musíme prohrabat skrz "ty vo politice, neřádech zlodějskejch a nemohoucnosti českého pěšáka" (to se nevysmívám, jen zcela reálně a při smyslech konstatuju)  .... a děkuju, děkuju mocVV

1 0
možnosti
MR

Boží článek.Jak potěší zjištění,že krá...sná jsem nejen já;-)

3 0
možnosti
KT

sláva! Marta píše. a zase potěšila. jak vy to jen děláte, krásná a ještě laskavá a ještě se smyslem pro humor, zájmem o lidi a darem udělat ze života krásné chvíle. vás je pro nás škoda. :-)

1 0
možnosti
Foto

jaká škoda, naopak - je to pro mě čest! a děkuju z celýho svýho V

0 0
možnosti
DH

Dobrý den Marti,

jsem hrozně ráda, že jste se zase objevila na blogu, držím Vám palce a doufám, že úspěšně. Vaše blogy jsou vždy nádherné, poutavé, příjemně přemýšlivé a vonící láskou a Itálií. Děkuji za další nášup. A máte pravdu, pochval není nikdy dost.

Krásné ženě přeji ještě krásnější den!

3 0
možnosti
Foto

To je milé a originální, děkuju.Taky přeju krásné ženě ještě krásnější den! V

0 0
možnosti
AJ

Paní Kučíková, napsala jste to krásně!R^

Děti jsou pravdomluvné a po čtvrtém, pátém roce života, když se odpoutají od maminky coby ideálu a začínají vidět reálně, tak někdy kladou nepříjemné dotazy, srovnávají s jinými maminkami a člověk z toho nemusí vyjít zrovna vítězně! To znám!;-);-)

Ale nepodmíněná láska vše překlene, děti v dospívání a později začnou chápat, že maminka nemusí být královnou krásy....

A na ulici - když žijete v Itálii, tak máte vyhráno! Bella mia!;-D

0 0
možnosti
Foto

Alenko, žádný dětský i dědský dotaz mi není nepříjemný, protože na všechny se dá odpovědět (jakkoliv:-()V  a moc děkujuV

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8560x
Dle MUDr. Plzáka typ "hospodyně, říznuté intelektuálkou", žijící s rodinou v podhůří italských Dolomit, se srdeční slabostí pro rodnou Telč. Díky vám všem, kteří mě čtete, jsem na jaře v roce 2017 získala Blogerku roku 2016 a Blogerku desetiletí. Jsem autorkou knížek:

- Italské jednohubky (2017 - Mladá fronta)

- Italské dvojhubky (2018 - Mladá fronta)

- Po italsku do hubky (2019 - Mladá fronta)

- Z mého severoitalského deníku (2020 - Ikar).

- Italské trojhubky (2021 - Ikar)

- Italské mentolky (2023 - Ikar)

Tímto vám všem, kteří jste mě četli a čtete, opravdu ze srdce děkuji, protože vy za to můžete. GRAZIE!!!!

Mějte veselé a láskyplné dny. Vaše Marta

kontakt: marta.kucikova@gmail.com

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy